B4 limo AAH - FILM.ik s46
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
nowości:
opona
woda
20mm - bedzie przetaczany.
9m
pany, pytanie wazne bo kupuje halogen wkoncu i tylny lewy kierunek, kupuje zamiennik bo jak mam placic za ori uzywke w srednim stanie 100pln, to mnie przygniata i za tą kwote mam i halo i kierun.
potrzebuje halogen z plaskim szklem, do zderzaka coupe/cab V6, polecacie kogos? najlepiej link do ogloszenia - sprawa pilna, na piatek późną nocą auto bedzie skladane na szybko i myte i w sobote jeszcze z rana przegląd musze zaliczyc, jest nadzieja mała na dwu godzinny zlot :roll:
aha jeszcze mąci mi w glowie ori bagaj dachowy do b4 ale to bardziej do us style :cry:
pzdr
opona
woda
20mm - bedzie przetaczany.
9m
pany, pytanie wazne bo kupuje halogen wkoncu i tylny lewy kierunek, kupuje zamiennik bo jak mam placic za ori uzywke w srednim stanie 100pln, to mnie przygniata i za tą kwote mam i halo i kierun.
potrzebuje halogen z plaskim szklem, do zderzaka coupe/cab V6, polecacie kogos? najlepiej link do ogloszenia - sprawa pilna, na piatek późną nocą auto bedzie skladane na szybko i myte i w sobote jeszcze z rana przegląd musze zaliczyc, jest nadzieja mała na dwu godzinny zlot :roll:
aha jeszcze mąci mi w glowie ori bagaj dachowy do b4 ale to bardziej do us style :cry:
pzdr
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
bingoGSF pisze:Tomek poduchy które zastosowałeś z tyłu są zaadoptowane z tylnego zawieszenia kabiny do Scanii??
link: http://allegro.pl/scania-r-poduszka-kab ... 15143.html
w zeszlym roku w sklepie placilem 100zł
Jak to stwierdził mój kolego z warsztatu " przywieź mi tylne kolumny krate browara i powinniśmy się wyrobic w weekend żeby to miało ręce i nogi" Przy tej ilości ciężarówek które mamy w firmie napewno coś podpasujemy <ok> optymistyczne podejście do tematu ale chętnie mu swoje B4 podstawie do testów Tylko teraz koło z tyłu sporo za szerokie do aira..... Jak by co będe cię męczył na gadu pytaniami
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
GSF,
banał że tak powiem ale z tyłem trzeba sie pomeczyc
ja robie w taki sposob (podobno modne jest nie zdradzanie tajemnic ale...)
tulejka długa na +/-350mm (wlasciwie rura) otwor wew: 38,5mm, srednica zew: '4x,cośtam' bo niemam jeszcze tej suwmiarki
w okuciu rękawa trzeba powiekszyc otwor wlasnie na te '43 lub i nawet 42,costam' i mozna albo nagwintowac otwor okucia i koniec tulei albo najzwyczajniej zaspawac (ale jak zaspawac to juz nie powiem, jak wiadomo guma sie topi ale...)
w pierwszej tulei srednice zew: mialem równe 44mm i to bylo bledem bo oringi w rękawie chwycily powietrze w srodku i nie bylo mozliwosci zeby pozniej ruszyc tuleje ale jakos sie udalo, tak wiec o pare mikrometrow musibyc mniejsza srednica zew.
w takim zestawieniu jak napisalem wyzej z tym rozmiarem 4x,costam i spawaniem odchodza sprawy typu slabe uszczelnienie.
aha i np dla kogos 1/8 cala przylacze jest za wolne (dla mnie tak) to mozna rozwiercic owtor i nagwintowac pod 1/4" (przewod pasuje 12/8 - taki jak wczeniej wkleilem - dzis doszedl)
ps. polecam zawory 5/3 (pieciodrogowe-trójpołozeniowe - mniej przewodow, wieksza funkcjonalnosc, polecam wójka google) niż duże i drogie zawory 1/2"
tyle, przodu nie podaje co i jak bo to juz chyba wszedzie zostalo napisane.
wyplata była słaba, wiec chyba znowu trzeba poczekac do lipca :oops:
pzdr
banał że tak powiem ale z tyłem trzeba sie pomeczyc
ja robie w taki sposob (podobno modne jest nie zdradzanie tajemnic ale...)
tulejka długa na +/-350mm (wlasciwie rura) otwor wew: 38,5mm, srednica zew: '4x,cośtam' bo niemam jeszcze tej suwmiarki
w okuciu rękawa trzeba powiekszyc otwor wlasnie na te '43 lub i nawet 42,costam' i mozna albo nagwintowac otwor okucia i koniec tulei albo najzwyczajniej zaspawac (ale jak zaspawac to juz nie powiem, jak wiadomo guma sie topi ale...)
w pierwszej tulei srednice zew: mialem równe 44mm i to bylo bledem bo oringi w rękawie chwycily powietrze w srodku i nie bylo mozliwosci zeby pozniej ruszyc tuleje ale jakos sie udalo, tak wiec o pare mikrometrow musibyc mniejsza srednica zew.
w takim zestawieniu jak napisalem wyzej z tym rozmiarem 4x,costam i spawaniem odchodza sprawy typu slabe uszczelnienie.
aha i np dla kogos 1/8 cala przylacze jest za wolne (dla mnie tak) to mozna rozwiercic owtor i nagwintowac pod 1/4" (przewod pasuje 12/8 - taki jak wczeniej wkleilem - dzis doszedl)
ps. polecam zawory 5/3 (pieciodrogowe-trójpołozeniowe - mniej przewodow, wieksza funkcjonalnosc, polecam wójka google) niż duże i drogie zawory 1/2"
tyle, przodu nie podaje co i jak bo to juz chyba wszedzie zostalo napisane.
wyplata była słaba, wiec chyba znowu trzeba poczekac do lipca :oops:
pzdr
Dzisiaj wpadło mi w ręke coś takiego <ok>
Generalnie wygląda jakby miało być do audi z tyłu <ok> Górny uchwyt się normalnie odkręca i można sobie zrobić co potrzeba, dolny podpasuje bez większych przeróbek. Pytanie jak będzie sie zachowywał ten amor bo zastosowanie ma zupełnie inne niż jazda w audi.
Generalnie wygląda jakby miało być do audi z tyłu <ok> Górny uchwyt się normalnie odkręca i można sobie zrobić co potrzeba, dolny podpasuje bez większych przeróbek. Pytanie jak będzie sie zachowywał ten amor bo zastosowanie ma zupełnie inne niż jazda w audi.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
up z serii, pozbywamy się niedociągnięć :roll:
paczka która miała dojść w piątek, bo cholernie była potrzebna na sobote, doszła dopiero dzisiaj
do gara trzeba wrzucić i lejemy ciepłą wode, może nie pęknie
jak przestanie padać deszcz, wskoczą jeszcze zdjęcia z podwieszania zderzaka.
aha założyłem jeszcze odboje, skok amortyzatora jest równy 5mm z każdej strony :mrgreen: poprostu: "Łamie karki!"
dystanse założone, idealnie koło przed krawędzią(w środku), czyli można kręcić jeszcze te 2cm w dół na spokojnie, jedynie małego upgrade'a by trzebabyło wykonać na odbojach :roll:
paczka która miała dojść w piątek, bo cholernie była potrzebna na sobote, doszła dopiero dzisiaj
do gara trzeba wrzucić i lejemy ciepłą wode, może nie pęknie
jak przestanie padać deszcz, wskoczą jeszcze zdjęcia z podwieszania zderzaka.
aha założyłem jeszcze odboje, skok amortyzatora jest równy 5mm z każdej strony :mrgreen: poprostu: "Łamie karki!"
dystanse założone, idealnie koło przed krawędzią(w środku), czyli można kręcić jeszcze te 2cm w dół na spokojnie, jedynie małego upgrade'a by trzebabyło wykonać na odbojach :roll: