[B4 2,6 V6 ABC] Ogólny problem z regulacją
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 wrz 2007, 21:05
- Lokalizacja: Rypin
[B4 2,6 V6 ABC] Ogólny problem z regulacją
Mam problem z silnikiem ogolnie rzecz biorac nie chodzi tak jak powinien ; wysokie obroty , przerywanie ,jakby zawczesny zaplon ,jeden zawor mi poka , itd. nikt go nie szczedzil byl podejrzewam zylowany. prosilbym o fachowe rady moze pisma albo i ksiazki servisowe.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2007, 21:18 przez leszcz7979, łącznie zmieniany 1 raz.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Witam to jak opisales swoj problem nie wiele nikomu tutaj podpowie... Zacznij od wpiecia VAGa i wykasowaniu bledow w ECU a nastepnie usunieciu usterek ktore VAG pokaze... Wysokie obr moga byc spowodowane wieloma czynnikami(czujnik temperatury nieszczelny dolot nieszczelne podcisnienia) tak samo jak i przerywanie(swiece kable WN uszkodzony czujnik hala cewka zaplonowa) a chyba niemasz zamiaru tego wszystkiego wymieniac :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 wrz 2007, 21:05
- Lokalizacja: Rypin
Witam, chciałbym aby temat się rozwinął... Brat ma podobny problem tzn silnik odpala normalnie ale wolne obroty na zagrzanym silniku są na poziomie 1200obr/min na trasie silnik łyka około 11-12 litrów po puszczeniu gazu strzela w wydech... Niedługo będzie zmieniał rozrząd... może to coś pomoże... Może ktoś miał podobne problemy :?:
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Jak ustalilism juz poza forum stukot silnika kolegi leszcz7979 wynika najprawdopodobniej ze starych/zurzytych przewodow WN....
Zacznijmy od pytania podstawowego czyli co pokazal VAG??Witam, chciałbym aby temat się rozwinął... Brat ma podobny problem tzn silnik odpala normalnie ale wolne obroty na zagrzanym silniku są na poziomie 1200obr/min na trasie silnik łyka około 11-12 litrów po puszczeniu gazu strzela w wydech... Niedługo będzie zmieniał rozrząd... może to coś pomoże... Może ktoś miał podobne problemy :?:
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Ponczo nie wiem czy to akurat pomoże na dolegliwości ABC twojego brata ale sprawdz szczelność dolotu, np: gumę łączącą dolot ( prowadnicę ssącą powietrza) z przepustnicą, taka jajowata ( mogła sparcieć bądź zdwardnieć) jak zdejmiesz ta prowadnicę i spojrzysz na przepustnicę to ją zobaczysz. Koszt około 20zł z hakiem nr: 078129949 ja poczułem róznicę. Pozdrawiam
Dzięki za poradę, na razie brat cały czas pracuje a i ja nie mam za bardzo czasu żeby tam zajrzeć. W warsztacie w którym będzie wymieniany rozrząd mechanik powiedział że mogą się zająć silnikiem (jeśli po wymianie rozrządu nadal będą wysokie obroty itp.) Panowie mają tam zaplecze czujników itp. także nie będe musiał sam kupować czujników i sprawdzać czy coś się zmieniło po ich wymianie. W sumie chyba lepiej zapłacić trochę więcej i mieć ten problem z głowy.