Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,6 V6 ABC] Ogólny problem z regulacją

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
leszcz7979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 01 wrz 2007, 21:05
Lokalizacja: Rypin

[B4 2,6 V6 ABC] Ogólny problem z regulacją

Post autor: leszcz7979 » 02 wrz 2007, 13:11

Mam problem z silnikiem ogolnie rzecz biorac nie chodzi tak jak powinien ; wysokie obroty , przerywanie ,jakby zawczesny zaplon ,jeden zawor mi poka , itd. nikt go nie szczedzil byl podejrzewam zylowany. prosilbym o fachowe rady moze pisma albo i ksiazki servisowe. Obrazek
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2007, 21:18 przez leszcz7979, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 02 wrz 2007, 14:49

Witam to jak opisales swoj problem nie wiele nikomu tutaj podpowie... Zacznij od wpiecia VAGa i wykasowaniu bledow w ECU a nastepnie usunieciu usterek ktore VAG pokaze... Wysokie obr moga byc spowodowane wieloma czynnikami(czujnik temperatury nieszczelny dolot nieszczelne podcisnienia) tak samo jak i przerywanie(swiece kable WN uszkodzony czujnik hala cewka zaplonowa) a chyba niemasz zamiaru tego wszystkiego wymieniac :mrgreen:

leszcz7979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 01 wrz 2007, 21:05
Lokalizacja: Rypin

Post autor: leszcz7979 » 02 wrz 2007, 19:44

jezeli chodzi o kompa to byl podpinany i nic nie wykazal ,czyli zadnych bledow ale pytanie brzmi- stukot przy zaplonie. to jak mi moj mechanik powiedzial to zawczesny zaplon a tera gdzie go sie ustawia, wogole nie wiem gdzie zaczac. :cry:

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 02 wrz 2007, 21:15

Witam, chciałbym aby temat się rozwinął... Brat ma podobny problem tzn silnik odpala normalnie ale wolne obroty na zagrzanym silniku są na poziomie 1200obr/min :-/ na trasie silnik łyka około 11-12 litrów :-/ po puszczeniu gazu strzela w wydech... Niedługo będzie zmieniał rozrząd... może to coś pomoże... Może ktoś miał podobne problemy :?:

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 03 wrz 2007, 15:10

Jak ustalilism juz poza forum stukot silnika kolegi leszcz7979 wynika najprawdopodobniej ze starych/zurzytych przewodow WN....
Witam, chciałbym aby temat się rozwinął... Brat ma podobny problem tzn silnik odpala normalnie ale wolne obroty na zagrzanym silniku są na poziomie 1200obr/min :-/ na trasie silnik łyka około 11-12 litrów :-/ po puszczeniu gazu strzela w wydech... Niedługo będzie zmieniał rozrząd... może to coś pomoże... Może ktoś miał podobne problemy :?:
Zacznijmy od pytania podstawowego czyli co pokazal VAG??

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 03 wrz 2007, 21:57

siwusek216 pisze:Zacznijmy od pytania podstawowego czyli co pokazal VAG??
Przy okazji wymiany rozrządu auto zostanie podpięte pod komputer... miejmy nadzieje że wywali jakieś błędy :roll:

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 04 wrz 2007, 03:23

Ponczo nie wiem czy to akurat pomoże na dolegliwości ABC twojego brata ale sprawdz szczelność dolotu, np: gumę łączącą dolot ( prowadnicę ssącą powietrza) z przepustnicą, taka jajowata ( mogła sparcieć bądź zdwardnieć) jak zdejmiesz ta prowadnicę i spojrzysz na przepustnicę to ją zobaczysz. Koszt około 20zł z hakiem nr: 078129949 ja poczułem róznicę. Pozdrawiam

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 04 wrz 2007, 09:08

Dzięki za poradę, na razie brat cały czas pracuje a i ja nie mam za bardzo czasu żeby tam zajrzeć. W warsztacie w którym będzie wymieniany rozrząd mechanik powiedział że mogą się zająć silnikiem (jeśli po wymianie rozrządu nadal będą wysokie obroty itp.) Panowie mają tam zaplecze czujników itp. także nie będe musiał sam kupować czujników i sprawdzać czy coś się zmieniło po ich wymianie. W sumie chyba lepiej zapłacić trochę więcej i mieć ten problem z głowy. ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl