[B4 2.8 AAH] Luzowanie napinacza
Wróciłem z garażu, luzuje się też na imbus 10mm jednak pasek zdjęty napinacz też bez większego wysiłku, tylko czas na dowiedzenie się jak go luzować to mi go najwięcej poszło tylko mam znów mały problem, bo nie widzę nigdzie drugiej śruby od tej osłonki termostatu pierwsza, tą dzieżko dostępną widzę, ale drugiej nie ma, a raczej ja jej tam nie widzę, masz może pojęcie gdzie ona może być?no i drugi pytanie, ponieważ będę wymieniał czujnik temp. płynu na taki, który się będzie załączał szybciej o zakresie 90st./80st. i wtyczkę będę musiał przerobić, żeby go podłączyć i pytanko czy znasz może schemat tych przewodów we wtyczce? nowy czujnik ma dwa piny czyli bez wolnego biegu czyli we wtyczce są trzy więc który jest od wolnego, a który od szybszego biegu? no i czy nie przesadziłem z tym czujnikiem, czyli czy jak ma schładzać z 90st. do 80st. to nie czasem jest to za niska temp. te 80st., do której ma schładzać wentylator?
o czujniku ktos pisała ze od ctryny pasuje. A termostat ma śruby jedną na dole obudowy a druga jest schowana za kołem od wspomagania
tu masz foto story http://www.a6klub.pl/pliki//www.centrum ... tat_v6.pdf
tu masz foto story http://www.a6klub.pl/pliki//www.centrum ... tat_v6.pdf
No mój czujnik jest do FSO hehe, gwint ten sam długość ta sama tylko piny inaczej :mrgreen: . Więc pokombinuje i dam znać po skończonej zabawie.
Ok wszystko się udało i termostat wymieniłem, choć siłowałem się trochę z jego osłoną i czujnik nowy też działa idealnie :mrgreen: no ale wykryłem jeszcze jeden problem mianowicie zauważyłem, że wskaźnik temperatury i paliwa oszukują trochę. Czytałem, że winowajcą często jest regulator napięcia w zegarach, może wiecie panowie gdzie on jest w tych zegarach no i gdzie mogę takowy kupić, żeby go wymienić??
Ok wszystko się udało i termostat wymieniłem, choć siłowałem się trochę z jego osłoną i czujnik nowy też działa idealnie :mrgreen: no ale wykryłem jeszcze jeden problem mianowicie zauważyłem, że wskaźnik temperatury i paliwa oszukują trochę. Czytałem, że winowajcą często jest regulator napięcia w zegarach, może wiecie panowie gdzie on jest w tych zegarach no i gdzie mogę takowy kupić, żeby go wymienić??
Już zamówiłem na allegro zamiennik, jak wymienię napisze czy pomogło
No i wymienione, wszystko jest już w porządku, wina była tego stabilizatora i wskaźnik paliwa i temperatury działają poprawnie, a mam jeszcze takie pytanko czy włącznik termiczny wentylatorów, a konkretnie jego gwint mogę przed wkręceniem owinąć taśmą teflonową taką do uszczelniania rur dla pewności, żeby mi nie ciekło nic??
No i wymienione, wszystko jest już w porządku, wina była tego stabilizatora i wskaźnik paliwa i temperatury działają poprawnie, a mam jeszcze takie pytanko czy włącznik termiczny wentylatorów, a konkretnie jego gwint mogę przed wkręceniem owinąć taśmą teflonową taką do uszczelniania rur dla pewności, żeby mi nie ciekło nic??
Ostatnio zmieniony 14 cze 2011, 23:13 przez pimpam, łącznie zmieniany 2 razy.