Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Luzowanie napinacza

Wszystko co tyczy się silników V6
pimpam

[B4 2.8 AAH] Luzowanie napinacza

Post autor: pimpam » 04 cze 2011, 21:38

Witam wszystkich chciałbym prosić o pomoc, a mianowicie jak mam poluzować napinacz, żeby zdjąć pasek wielorowkowy, zabieram się za wymianę termostatu, a to stoi mi na przeszkodzie. A taki mam układ(zaznaczony na czerwono):

Obrazek

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 cze 2011, 21:49

W napinaczu masz otwór sześciokątny w któr idealnie pasuje klucz imbusowy-nie znam się na wymiarach i nie podpowiem jaki ale napewno podpasujesz ;-) ważne jest to aby był krótki to bez problemu zmieści się pomiędzy chłodnicą a napinaczem.
Ewentualnie taka nasadka pod grzechotkę też daje radę

pimpam

Post autor: pimpam » 04 cze 2011, 22:23

W napinaczu tzn. w ramieniu czy w rolce kolego?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 cze 2011, 22:47

w ramieniu
tu na fotce masz oryginał
Obrazek

a jeśli masz zamiennik to możesz mieć wypust w formie sześciokąta na klucz ;-)

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 04 cze 2011, 22:56

tu kolega ma pewnie jeszcze stary na klucz 16 , a potem odkrec sobie ten napinacz imbusem 10 mm i za wymiane termostatu , życzę powodzenia <piwo> a to po pracy sie należy :mrgreen:

pimpam

Post autor: pimpam » 04 cze 2011, 23:12