Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8s] gorące bebny po wymianie szczek

ODPOWIEDZ
adamo230

[b3 1.8s] gorące bebny po wymianie szczek

Post autor: adamo230 » 05 cze 2011, 14:32

witam mam problem wczoraj wymianiane byly szczeki kiedy dotnelem bebnow po przejechaniu 2km byly gorace , po przejechaniu 5km az szedl dym , wydaje mi sie ze reczny sie zacisnol bo nie moge nawet go wziac do gory , jak odlaczyc reczny lub co robic? licze na wasza pomoc :oops:

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 05 cze 2011, 15:00

niestety będziesz musiał ściągać bębny a lekko napewno nie zejdą.

davcio2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 10 lut 2010, 19:03
Lokalizacja: Wisła

Post autor: davcio2 » 05 cze 2011, 15:02

a jestes pewny że wszystko poskładałeś dobrze?? :-D wybacz głupie pytanie ale czasem sie zdarza.. :-)

Druga sprawa że dziwne że oba bębny naraz takie coś wywinęły, może coś ze szczękami nie tak? Bo jakby sie coś złamało/tarło to chyba nie w dwóch jednocześnie..

adamo230

Post autor: adamo230 » 05 cze 2011, 15:06

panowie to na 100% reczny , szczeki i sprezyny nowe zakladal mechanik a nie ja , jak postukalem mlotkiem w bebny troche puscilo i sie kreca ale nadal mocno , jak wszedlem do srodka i pobawilem sie recznym , i sprawdzam beben znow zabkolowany , jak odlaczyc reczny i czy to cos da?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 05 cze 2011, 15:16

bez ściągania bębnów jedyne co możesz zrobić to poluzować linki wchodząc w kanał ;-)

Pitras

Post autor: Pitras » 05 cze 2011, 15:30

Wjedź na kanał, odkręć osłonę termiczną wydechu na środku samochodu i będziesz miał regulację ręcznego. Poluzuj tak, żeby łapał na 4-5 zapadce.

davcio2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 10 lut 2010, 19:03
Lokalizacja: Wisła

Post autor: davcio2 » 05 cze 2011, 15:48

albo tak jak mowi Pitras zciągnij osłone i odkręc regulacje na maxa i sprawdź czy przestało trzeć.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 cze 2011, 00:10

A może łożyska fest dokręcił :!: :?:

Awatar użytkownika
darioosh B3/B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
Lokalizacja: warszawa

Post autor: darioosh B3/B4 » 07 cze 2011, 18:25

Miałem podobnie w Fiacie CC. Zdjąłem bębny i okazało się że mechanikowi pękły oryginalne sprężynki ściągające szczęki po puszczeniu ręcznego i założył dłuższe ( nie ściągały szczęk ) co powodowało ciągłe tarcie szczęk o bęben. Jakbym pojeżdził dłużej to musiałbym inwestować w kolejne szczęki.

Moja rada:
Zajrzyj do bębnów,może masz ten sam problem lub w ogóle nie założył tych sprężynek ???

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 cze 2011, 20:27

Obstawiałbym że coś źle zostało poskładane lub się zacina i bez zdejmowania szczęk się nie obędzie!

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 07 cze 2011, 22:40

albo po prostu ktoś wcześniej podciągnął linkę na regulacji ręcznego przyszły nowe szczęki i jest teraz za bardzo napięty popuść ręczny na lince chyba że będziesz widział że tam nie jest napięty to masz na samo regulatorach za bardzo podciągnięty, ale o tym powinien wiedzieć mechanik który Ci to robił a nie że wypuszcza Ciebie z niesprawnym układem

Awatar użytkownika
ryju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 20 wrz 2009, 09:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ryju » 08 cze 2011, 16:53

Zdejmij bębny i sprawdź czy szczęki się ruszają (niech ktoś ci pomoże i pobawi się hamulcem w aucie).

A jak sciągałeś bęben to na "chama" czy zwolniłeś sprężynki?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl