Może tak może nie :mrgreen: Chodzi o to że im bardziej zawiły układ dolotowym tym większy opór stawa. Różnie to się może przekładać. Ja na przykład widzę różnicę. Jak tą rurę u siebie zamontuje pod innym kątem to auto delikatnie gorzej idzie - mniej czuć moment obrotowy. Zmiana niewielka, ale dla mnie odczuwalna. A jak jest prawidłowo zamontowana to idzie ok.Lukaszbroz pisze:Czy ma to jakieś istotne znaczenie?
[b4 2.0 ACE+ADR] Swap silnika z passata.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Kolektor kupowałem jako sam "baran" czyli odlew z gruszką do zmiany długości kolektora (bez przepustnicy). Co ciekawe korektor został fabrycznie przedłożony o specjalnie wyprofilowana odstawkę i właśnie tylko ją wystarczyło kupić. Ja byłem święcie przekonany, że kolektor jest cały, a nie ma ta ww odstawkę:)aldi pisze:Lukasz chyba kupowałeś kolektor z ADRa montowanego w cabrio? Miałeś z nim elektroniczną przepustnicę czy na linkę?
W taki sposób stałem się posiadaczem 4 kolektorów do tego silnika:)
Ze zdjęcia które kiedyś mi przesłałeś przepustnica była na linkę.
[ Dodano: 2011-06-07, 22:20 ]
Ciekawe to co piszesz, muszę u siebie spróbować wyprostować ten przewód. Skoro mówisz, że jest aż tak odczuwalna różnica....Dzięki za sugestie.Labiel pisze:Może tak może nie :mrgreen: Chodzi o to że im bardziej zawiły układ dolotowym tym większy opór stawa. Różnie to się może przekładać. Ja na przykład widzę różnicę. Jak tą rurę u siebie zamontuje pod innym kątem to auto delikatnie gorzej idzie - mniej czuć moment obrotowy. Zmiana niewielka, ale dla mnie odczuwalna. A jak jest prawidłowo zamontowana to idzie ok.Lukaszbroz pisze:Czy ma to jakieś istotne znaczenie?
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Haha no pewnie szczególnie tego z modelu s3:)sagem pisze:Lukaszbroz, graty za wlozenie, ale ja bym czul niedosyt, jednak brak tej literki T boli <ok>
Jest lepiej jak było, może w przypływie nudy i pieniędzy również i T pojawi się pod maska :mrgreen: Tylko, że ja nie mam quattro :-|
Twoja furka tez ładnie prezentuje się pod maską:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Szukałem jej w ruskiej etce na internecie: http://vagcats.info/base/au/3/640/40/1/2872Lukaszbroz pisze:Kolektor kupowałem jako sam "baran" czyli odlew z gruszką do zmiany długości kolektora (bez przepustnicy). Co ciekawe korektor został fabrycznie przedłożony o specjalnie wyprofilowana odstawkę i właśnie tylko ją wystarczyło kupić. Ja byłem święcie przekonany, że kolektor jest cały, a nie ma ta ww odstawkę:)aldi pisze:Lukasz chyba kupowałeś kolektor z ADRa montowanego w cabrio? Miałeś z nim elektroniczną przepustnicę czy na linkę?
W taki sposób stałem się posiadaczem 4 kolektorów do tego silnika:)
ale chyba wstawili schemat od ADRa z A4ki bo nie widać tam tej odstawki. Bo chciałem zobaczyć po numerze ile kosztuje ona w ASO.
EDIT
Teraz dopiero zauważyłem że chyba jest na liście części ten łącznik. Jest pod częścią numer 6 i nie jest zaznaczony na rysunku. Ma numer 058 133 199 i na http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ pisze że kosztuje 310,65 brutto ale nie jest dostępny w magazynie.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kumpel ma takiego w B5FL przepustnica wychodzi mniej więcej w tym samym miejscu co w ADRze, więc w Audi 80 też będzie przeszkadzać serwo.
Ogólnie blok silnika to inna konstrukcja niż ABK bo ma pompę wody w bloku i napędzaną z rozrządu.
W nim jest już elektroniczna przepustnica oraz cała masa ekologicznego śmiecia: pompa powietrza wtórnego czy druga sonda lambda monitorująca działanie katalizatora.
Ogólnie blok silnika to inna konstrukcja niż ABK bo ma pompę wody w bloku i napędzaną z rozrządu.
W nim jest już elektroniczna przepustnica oraz cała masa ekologicznego śmiecia: pompa powietrza wtórnego czy druga sonda lambda monitorująca działanie katalizatora.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ilość pracy będzie podobna w obu przypadkach, łapy silnika ADR i AZM chyba wychodzą w tych samych miejscach.
Nadprogramową pracą będzie zrobienie elektronicznego pedału gazu i podłączenie go.
Nawet jak złapie błąd niewydolnego katalizatora to nie wpłynie to na pracę silnika bo u kolegi co chwila wyskakuje taki błąd.
Nadprogramową pracą będzie zrobienie elektronicznego pedału gazu i podłączenie go.
Nawet jak złapie błąd niewydolnego katalizatora to nie wpłynie to na pracę silnika bo u kolegi co chwila wyskakuje taki błąd.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo