[b3 2.3 NG] Jak się rozgrzeję gaśnie
WItam.
Podepne się pod temat. Mam nastepujący problem:
Kolo poludnia silnik normalnie odpalil, przejechalem ponad 30km i zadnych uwag. Zrobilem badania kontrolne przed wyjazdem za granice i jak juz skonczyl diagnosta go badać, musialem go odpalić i wyjechac. Nie odpalil. Obiawy jakby paliwa zabraklo, ale bylo paliwo, pompka dziala. Postal kilka min, odpalil. Przejechalem do kumpla ze 2km. zostawilem go odpalonego na 5min. Zalaczyla sie dmuchawa, spadl z obrotow i zgasl. postal kilka min i odpalil, bo tak dupa. przejechalem z 30m i brak obrotow. ja mu w gaz a on z obrotow i zgasl. Jak go gazowalem, to ciemny dym szedl z rury ( tak mi sie wydaje, ale nie jestem pewny ). Za kazdym razem jak wl sie dmuchawa, to gasnie. Na zimnym pali normalnie. Z tym brakiem obrotów, to obiawy pasowały mi do filtra paliwa. Wszystko niby było wymieniane. Czujniki wszystkie spr i co było nie sprawne, wymienione. W temacie o mnie, wszystko opisane, co było robione przy silniku. A skoro gaśnie, jak wł sie dmuchawa, to jakaś nieszczelność, bo dmuchawa ostro dmucha. Na zimnym nie zauwazylem utraty mocy. Normalnie 160km/h lecialem i dalej chętnie się bujał.
Pomożcie, bo na dniach musze nim jechal prawie 1700km w jedną strone i nie będzie mnie kilka miesięcy w polsce.
Podepne się pod temat. Mam nastepujący problem:
Kolo poludnia silnik normalnie odpalil, przejechalem ponad 30km i zadnych uwag. Zrobilem badania kontrolne przed wyjazdem za granice i jak juz skonczyl diagnosta go badać, musialem go odpalić i wyjechac. Nie odpalil. Obiawy jakby paliwa zabraklo, ale bylo paliwo, pompka dziala. Postal kilka min, odpalil. Przejechalem do kumpla ze 2km. zostawilem go odpalonego na 5min. Zalaczyla sie dmuchawa, spadl z obrotow i zgasl. postal kilka min i odpalil, bo tak dupa. przejechalem z 30m i brak obrotow. ja mu w gaz a on z obrotow i zgasl. Jak go gazowalem, to ciemny dym szedl z rury ( tak mi sie wydaje, ale nie jestem pewny ). Za kazdym razem jak wl sie dmuchawa, to gasnie. Na zimnym pali normalnie. Z tym brakiem obrotów, to obiawy pasowały mi do filtra paliwa. Wszystko niby było wymieniane. Czujniki wszystkie spr i co było nie sprawne, wymienione. W temacie o mnie, wszystko opisane, co było robione przy silniku. A skoro gaśnie, jak wł sie dmuchawa, to jakaś nieszczelność, bo dmuchawa ostro dmucha. Na zimnym nie zauwazylem utraty mocy. Normalnie 160km/h lecialem i dalej chętnie się bujał.
Pomożcie, bo na dniach musze nim jechal prawie 1700km w jedną strone i nie będzie mnie kilka miesięcy w polsce.
emanuel33 objawy sa niemal identyczne jak moje sprawdz cewke zaplonowa jesli chodzi ci o silnik benzynowy bo nienapisales, a zeby ja sprawdzic potrzebujesz pomocy ty wez przewod zaplonowy wloz w niego swiece jakas zapasowa oze byc i pzryloz gwint swiecy do masy tak aby utworzyc lanczuszek (wyjscie cewki-przewod WN-Swieca-masa silnika) oczywiscie zrob to koniecznie na silniku po jego zgasnieciu. wtedy cewka do wymiany bo sie przegrzewa. i wtedy napiecie sie nie indukuje tzw przetwarza
Witam.
Pogoda sie zmieniła i problem znikł. Nie można go w żaden sposób zdiagnozować. Kolega ostatnio nim jeździł, wiatrak wł sie kilka rary i problemu brak. Była robiona diagnostyka Auto Datą i nic nie wykazała. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły jak to rozwiązać? Zależy mi na czasie, bo w piątek wieczorem musze już wyjeżdzać a mam jeszcze do zrobienia tłumik, to dostał na wyboju i sworzeń do wymiany a co za nim idzie kąt trzeba ustawić. Czas nagli coraz bardziej
Pozdrawiam.
Pogoda sie zmieniła i problem znikł. Nie można go w żaden sposób zdiagnozować. Kolega ostatnio nim jeździł, wiatrak wł sie kilka rary i problemu brak. Była robiona diagnostyka Auto Datą i nic nie wykazała. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły jak to rozwiązać? Zależy mi na czasie, bo w piątek wieczorem musze już wyjeżdzać a mam jeszcze do zrobienia tłumik, to dostał na wyboju i sworzeń do wymiany a co za nim idzie kąt trzeba ustawić. Czas nagli coraz bardziej
Pozdrawiam.
to z ejest teraz zimno heh duzy problem wiatrak wyje bo woda w chlodnicy ma 90stopni okolo. ale cewka dziala bo powietrze w komorze silnika jest zimniejsze niz takie ktore byloby np przy 30*c nadworzu z tego co wiem silnik ma duza temp ale zimne powietrze wplywajace do silnika chlodzia ta nieszczesna cewke umnie tez chodzila dobrze jak bylo zimno nadworzu a w ostatni tydzien upalow sie wylaczala.
Emanuel33 po przejchaniu jakiegos odcinka z30km jesli bedziesz mial okazje dotknij cewke oczywisci na wylaczoneym zaplonie dla bezpiecznestwa jak bedzie goraca to jej wina.
aha drugi sposob wazniejszy; odkrec cewke te dwa przewody i mocowanie jesli masz cewke bosha wyjmij koreczek i zobacz czy jest w srodku olej a jak nie przyloz do ucha i pomachaj. jak oleju bedzie powyrzej polowy to jest dobra jak nie to niestety wymiana lub jezdzenie w chlodnym otoczeniu
Emanuel33 po przejchaniu jakiegos odcinka z30km jesli bedziesz mial okazje dotknij cewke oczywisci na wylaczoneym zaplonie dla bezpiecznestwa jak bedzie goraca to jej wina.
aha drugi sposob wazniejszy; odkrec cewke te dwa przewody i mocowanie jesli masz cewke bosha wyjmij koreczek i zobacz czy jest w srodku olej a jak nie przyloz do ucha i pomachaj. jak oleju bedzie powyrzej polowy to jest dobra jak nie to niestety wymiana lub jezdzenie w chlodnym otoczeniu
Uporałem się z problemem Winowajcą był wyłącznik termiczny zasysanego powietrza. Tak jak mówiłeś Antoni, chociaż wprowadziłeś mnie troszeczkę w błąd. Otóż ten wyłącznik termiczny to ten drugi od góry, a nie ten co pokazałeś strzałką( to co pokazałeś to właśnie czujnik temp. płynu chłodzącego). Sprawdziłem w książce serwisowej bo znalazłem, kupiłem nowy za 22 zł, wymieniłem i autko jedzie jak dawniej. Dziękuje za wszystkie opinie. Pozdrawiam
tomeklup pisze:to z ejest teraz zimno heh duzy problem wiatrak wyje bo woda w chlodnicy ma 90stopni okolo. ale cewka dziala bo powietrze w komorze silnika jest zimniejsze niz takie ktore byloby np przy 30*c nadworzu z tego co wiem silnik ma duza temp ale zimne powietrze wplywajace do silnika chlodzia ta nieszczesna cewke umnie tez chodzila dobrze jak bylo zimno nadworzu a w ostatni tydzien upalow sie wylaczala.
Emanuel33 po przejchaniu jakiegos odcinka z30km jesli bedziesz mial okazje dotknij cewke oczywisci na wylaczoneym zaplonie dla bezpiecznestwa jak bedzie goraca to jej wina.
aha drugi sposob wazniejszy; odkrec cewke te dwa przewody i mocowanie jesli masz cewke bosha wyjmij koreczek i zobacz czy jest w srodku olej a jak nie przyloz do ucha i pomachaj. jak oleju bedzie powyrzej polowy to jest dobra jak nie to niestety wymiana lub jezdzenie w chlodnym otoczeniu
Wymieniłem dzisiaj sworzeń, wiec od razu chłopak za jednym zamachem wymienił mi cefke, którą kupiłem za 30zł i półki co, autko śmiga jak szalone:) A cefka jest Boscha. Zarówno jedna jak i dróga. Jak mechanik wymieniał mi tą cefke, to mówił że to bardziej może być czujnik Hala... Tyle zeby jego wymienić to trzeba wymieniać z całym aparatem zapłonowym, czyli 150zł plus ustawienie zapłnu. U nas jeden koleś w okolicy to tylko robi i nie należy do tanich a raczej do jednych z najdroższych, gdyż ceni swoje usługi i wiedze.
Przepraszam Cię - DeAdoR - , ale u mnie jest tak jak były wymalowane przeze mnie te czerwone strzałki . Tak też pokazuje portret z mądrej książki .
Także symbole silników są jednakowe - RU . Zresztą djabli wiedzą , może ktoś i kiedyś pozamieniał miejscami te " czujniko - wyłączniki " .
Gdyby gniazda i gwinty miały jednakowe , to praktycznie żadna różnica gdzie się który wkręci .
W obydwu ( w całym trójniku ) temperatura jest jednakowa .
Także symbole silników są jednakowe - RU . Zresztą djabli wiedzą , może ktoś i kiedyś pozamieniał miejscami te " czujniko - wyłączniki " .
Gdyby gniazda i gwinty miały jednakowe , to praktycznie żadna różnica gdzie się który wkręci .
W obydwu ( w całym trójniku ) temperatura jest jednakowa .