Witam.
Czy próbował ktoś z Was Koledzy zakładać przekaźniki włączające światła przednie w aucie w którym jest kontrola przepalenia żarówek?
Gdzie w ogóle znajduje się ten moduł? I czy jest on tylko od świateł mijania czy też i od drogowych?
Chciałem zamontować u siebie takie przekaźniki ponieważ wydaje mi się że światła są jakieś słabe ale nie wiem jak się za to zabrać ponieważ jest ten moduł.
[all] Moduł kontroli żarówek przednich i przekaźniki swiateł
[all] Moduł kontroli żarówek przednich i przekaźniki swiateł
Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 12:55 przez pier, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
zakladajc temat nie nazwales go prawidlowo ...
ale dokladnie to maja sie wlaczac po zaplonie czy tez przekaznik ma odciazac manetke i stacyjke?pier pisze:Czy próbował ktoś z Was Koledzy zakładać przekaźniki włączające światła przednie w aucie w którym jest kontrola przepalenia żarówek?
<bylo> przekaznik nr 281, pod kierownicapier pisze:Gdzie w ogóle znajduje się ten moduł?
<bylo> mijania, drogowe niepier pisze:I czy jest on tylko od świateł mijania czy też i od drogowych?
a co on ma do tego, masz najpredzej brudna szklo od wewnatrz, i odblysnik, ale o tym tez juz bylopier pisze:Chciałem zamontować u siebie takie przekaźniki ponieważ wydaje mi się że światła są jakieś słabe ale nie wiem jak się za to zabrać ponieważ jest ten moduł.
Przekaźnik ma odciążyć manetkę i zredukować do minimum spadek napięcia.Szara80tkaTdi pisze: ale dokladnie to maja sie wlaczac po zaplonie czy tez przekaznik ma odciazac manetke i stacyjke?
Szkoło i odbłyśnik nie wyglądają na brudne i nie są. Moduł nie wpływa negatywnie na jakość świateł ale gdy je podłącze przez przekaźniki to będzie wywalał że żarówki przepalone.Szara80tkaTdi pisze: a co on ma do tego, masz najpredzej brudna szklo od wewnatrz, i odblysnik, ale o tym tez juz bylo
A problem ze spadkiem napięcia jest ponieważ na akumulatorze mam o 2.1V wyższe napięcie niż na żarówkach. Chyba jest o co powalczyć?
Dzięki za info o numerze modułu. Ja chyba nie umiem używać szukajki bo nic nie mogłem znaleźć.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ja tez tak myslalem, ale gdy je przeczyscielm to lepiej, a moze wzrok ci slabnie?pier pisze:Szkoło i odbłyśnik nie wyglądają na brudne i nie są.
dwoch jednoczesnie nie wykryje, czyli bedziesz musial byc tylko aby tylny dzialal, bo ten od tylnych jest powiazany z tym od przednichpier pisze:gdy je podłącze przez przekaźniki to będzie wywalał że żarówki przepalone
jest to celeowo zrobione, gdyz zarowki sa na 12v a nie na 14v, beda ci sie szybciej przepalacpier pisze:na akumulatorze mam o 2.1V wyższe napięcie niż na żarówkach
ja to jestem pesymista do takich wynalazkow, wiec odradzam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
_uwaga
EDIT
Znalazłem: https://audi80.pl/all-tuning-swiatel ... htm#531015
W temacie o rezaniu AC/BC jedna osoba pisała że założyła przekaźniki do świateł mijania za tym modułem kontrolującym światła (przy reflektorach). Efektem było ciągłe świecenie się informacji o przepalonych żarówkach.pier pisze:Czy próbował ktoś z Was Koledzy zakładać przekaźniki włączające światła przednie w aucie w którym jest kontrola przepalenia żarówek?
EDIT
Znalazłem: https://audi80.pl/all-tuning-swiatel ... htm#531015
W temacie który pokazał Aldi jasno Ludzie piszą że założenie przekaźników dużo daje.
Tylko żeby efekt był dobry przekaźniki muszą być przy samych lampach.
Ja mam moduł AC/BC więc przekaźniki musiałbym umieścić zaraz za modułem kontroli żarówek. Tylko nie wiem czy takie rozwiązanie w ogóle coś pomoże.
Celowo zrobiony spadek napięcia? Kolega chyba nie wie co pisze.
Tylko żeby efekt był dobry przekaźniki muszą być przy samych lampach.
Ja mam moduł AC/BC więc przekaźniki musiałbym umieścić zaraz za modułem kontroli żarówek. Tylko nie wiem czy takie rozwiązanie w ogóle coś pomoże.
Chyba raczej na pewno moduły nie są powiązane ze sobą bo po co?Szara80tkaTdi pisze: pier napisał/a:
Szkoło i odbłyśnik nie wyglądają na brudne i nie są.
ja tez tak myslalem, ale gdy je przeczyscielm to lepiej, a moze wzrok ci slabnie?
pier napisał/a:
gdy je podłącze przez przekaźniki to będzie wywalał że żarówki przepalone
dwoch jednoczesnie nie wykryje, czyli bedziesz musial byc tylko aby tylny dzialal, bo ten od tylnych jest powiazany z tym od przednich
pier napisał/a:
na akumulatorze mam o 2.1V wyższe napięcie niż na żarówkach
jest to celeowo zrobione, gdyz zarowki sa na 12v a nie na 14v, beda ci sie szybciej przepalac
ja to jestem pesymista do takich wynalazkow, wiec odradzam
Celowo zrobiony spadek napięcia? Kolega chyba nie wie co pisze.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu