[1Z] Przekaźnik zasilania ECU
Nie chodzi mi o odcięcie zasilania kompa. Świecił mi się check i pojechałem do "majstra". Majster podpiął sie jakimś testerem ale skomunikował się tylko z poduchami i ABS-em. Do silnika nie może się podpiąć bo jak stwierdził "ECU musi mieć dwa plusy- 1. stały i 2. po zapłonie. A u mnie tego pierwszego nie ma i dlatego nie może się skomunikować." Dlatego się pytam o to zasilanie. Masz może jakiś schemat do mojego ECU 68pin??? :roll:Komp jest zasilany dość specyficznie i jako tako użytkowego plusa z aku w nim nie znajdziesz,chyba że po włączeniu zapłonu .Nie wiem w jakim celu potrzebny ci ten plus z wtyki kompa ,ale jak chcesz zrobić jakieś odcięcie zasilania kompa ,to robi się to inaczej i do kompa nawet nie zaglądamyRonsia_ pisze:MUNIOR, może ty wiesz na którym pinie w kostce do ECU jest stały plus z ACC.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z tego co sobie przypominam to nie widać na schemacie stałego plusa ,pojawia sie po zapłonie .Jak auto ci jeżdzi to na pewno komp ma odpowiednie zasilanie,nie wiem czym się łaczył ten u którego byłeś ,ale przy łączeniu vagiem ze starymi sterownikami trzeba opcje start boud z 0 na 240 zmienićRonsia_ pisze:Nie chodzi mi o odcięcie zasilania kompa. Świecił mi się check i pojechałem do "majstra". Majster podpiął sie jakimś testerem ale skomunikował się tylko z poduchami i ABS-em. Do silnika nie może się podpiąć bo jak stwierdził "ECU musi mieć dwa plusy- 1. stały i 2. po zapłonie.
Jakimś Vagiem też chyba próbował. Wersja 6.07PL. Wyskoczył komunikat że "start boud ma mieć 0 albo od 1199 do 1999". Czy coś takiego...MUNIOR pisze:Z tego co sobie przypominam to nie widać na schemacie stałego plusa ,pojawia sie po zapłonie .Jak auto ci jeżdzi to na pewno komp ma odpowiednie zasilanie,nie wiem czym się łaczył ten u którego byłeś ,ale przy łączeniu vagiem ze starymi sterownikami trzeba opcje start boud z 0 na 240 zmienićRonsia_ pisze:Nie chodzi mi o odcięcie zasilania kompa. Świecił mi się check i pojechałem do "majstra". Majster podpiął sie jakimś testerem ale skomunikował się tylko z poduchami i ABS-em. Do silnika nie może się podpiąć bo jak stwierdził "ECU musi mieć dwa plusy- 1. stały i 2. po zapłonie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A ja mam pomysła :mrgreen: zobacz na vagu jaki jest aktualny kąt wtrysku ,cyferki w drugim okienku bloku 0 .Zrób output test n108 jak słusznie zauważył Hamann,na boschu też idzie zrobić w czasie tego testu powinno być wyrażnie słychać zmiane pracy silnikawasermann pisze:to nie n108.opór 16 ohm.Napięcie na wtyczce jest.Po zapaleniu samochodu bez wtyki podłączonej do n108 samochód chodzi gorzej,przerywa jakby się miał za chwilę zadusić.Szukam dalej pomysłów brak
ok.zrobię jutro i napiszę.
[ Dodano: 2011-06-12, 21:28 ]
kąt wtrysku 51.Output test N108 zmienia chód-więc jest dobry.Wywaliłem ECU nic podejrzanego tam nie znalazłem oprócz....Czy do ECU w moim sterowniku bosch powinien dochodzić (do niego )przewód po akumulatorem czarny do mierzenia ciśnienia doładowania?Bo ten czujnik jest w ECU, ECU nie ma dziury(obudowa)to po co on tam jest?Przewód czarny idzie z N18 do Servo.Czy tak jest dobrze?Zawsze myślałem że idzie do ECU.Nawet ja jest opis wyjęcia ECU to zawsze jest odłącz przewód od ECU?
[ Dodano: 2011-06-12, 21:28 ]
kąt wtrysku 51.Output test N108 zmienia chód-więc jest dobry.Wywaliłem ECU nic podejrzanego tam nie znalazłem oprócz....Czy do ECU w moim sterowniku bosch powinien dochodzić (do niego )przewód po akumulatorem czarny do mierzenia ciśnienia doładowania?Bo ten czujnik jest w ECU, ECU nie ma dziury(obudowa)to po co on tam jest?Przewód czarny idzie z N18 do Servo.Czy tak jest dobrze?Zawsze myślałem że idzie do ECU.Nawet ja jest opis wyjęcia ECU to zawsze jest odłącz przewód od ECU?