[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
Ja ostatnio wymodziłem sobie gwint do swojej B3
zawieszenie powstało na bazie zawieszenia niemieckiej firmy RalliArt + wkłady Alco (KW) + sprężyny i odboje KW
kilka zdjęć
zaraz po kupnie:
modyfikacja:
Ten niebieski amortyzator jest od sportowego zawieszenia do Audi z silnikiem 2.0 20V w standardzie krótszy o 2cm niż orginał
zawieszenie powstało na bazie zawieszenia niemieckiej firmy RalliArt + wkłady Alco (KW) + sprężyny i odboje KW
kilka zdjęć
zaraz po kupnie:
modyfikacja:
Ten niebieski amortyzator jest od sportowego zawieszenia do Audi z silnikiem 2.0 20V w standardzie krótszy o 2cm niż orginał
Tuleja na wcisk wmontowana i obspawana
pierwsza wersja była taka jak widzicie wszystkie wysokości zostały zachowane tak jak w oryginalnym zawieszeniu. okazało sie jednak po zamontowaniu w samochodzie ze był niezadawalający efekt regulacji
wiec trzeba było skrócić jeszcze o 4 cm (o tyle jest niższy nowy wkład amortyzatora
tak jak tu :(mniej wiecej naszkicowałem o co mi chodzi bo nie mam zdjęć
najważniejsze przy skracaniu tej tulei poniżej zwrotnicy trzeba to robić w specjalnej ramie montażowej lub zaznaczyc sobie linią pionową tuleję żeby złożyć tak samo.
Dla bezpieczeństwa wmontowałem do środka tuleję stalową która ma średnice zewnętrzna taka jak tuleja zawieszenia ma wewnętrzną (na wcisk) należy pamiętać żeby wstawiana tuleja w środku miała taki prześwit żeby wszedł nam amortyzator.
Teraz zakres regulacji
nie mogę powiedziec z 100% dokładnościa ale jest tak
od -10mm (od standardowego zawieszenia)
do -80mm(od standardowego zawieszenia)
Czyli 70mm regulacji
pierwsza wersja była taka jak widzicie wszystkie wysokości zostały zachowane tak jak w oryginalnym zawieszeniu. okazało sie jednak po zamontowaniu w samochodzie ze był niezadawalający efekt regulacji
wiec trzeba było skrócić jeszcze o 4 cm (o tyle jest niższy nowy wkład amortyzatora
tak jak tu :(mniej wiecej naszkicowałem o co mi chodzi bo nie mam zdjęć
najważniejsze przy skracaniu tej tulei poniżej zwrotnicy trzeba to robić w specjalnej ramie montażowej lub zaznaczyc sobie linią pionową tuleję żeby złożyć tak samo.
Dla bezpieczeństwa wmontowałem do środka tuleję stalową która ma średnice zewnętrzna taka jak tuleja zawieszenia ma wewnętrzną (na wcisk) należy pamiętać żeby wstawiana tuleja w środku miała taki prześwit żeby wszedł nam amortyzator.
Teraz zakres regulacji
nie mogę powiedziec z 100% dokładnościa ale jest tak
od -10mm (od standardowego zawieszenia)
do -80mm(od standardowego zawieszenia)
Czyli 70mm regulacji
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
skizo, super podoba mi sie, opisales wszystkie problemy ktore na wstepie moga spotkac chetnego na taka modyfikacje, -70 moim zdaniem jest maksymalnym obnizeniem dla seryjnego kola 195/65/15/6,5J/ET37
napisz mi tylko ile planujesz wydac, czy to wogole sie oplaca, biorac pod uwage to stoi teraz na allegro?
bart0390, moim zdaniem nikt Ci nie pomoze, mozesz wrzucic zdjecie, mozesz tez sciagnac sobie kolo pomierzyc wszystkie plaszczyzny i dlugosci i sam nam odpowiesz na to pytanie
napisz mi tylko ile planujesz wydac, czy to wogole sie oplaca, biorac pod uwage to stoi teraz na allegro?
bart0390, moim zdaniem nikt Ci nie pomoze, mozesz wrzucic zdjecie, mozesz tez sciagnac sobie kolo pomierzyc wszystkie plaszczyzny i dlugosci i sam nam odpowiesz na to pytanie
po kolei bo widze ze zrobiło się zamiesanie troszkę
Bart - niestety nie ponieważ VW mialy zwrotnicę montowaną do McPersona a audi ma zwrotnicę montowaną w tulei amortyzatora (chyba że któraś wersja Audi miałą inaczej ...)
zayebatsu - niższa spręzyna o 4cmk i mozna miec regulacje do -120 ale wtedy standardowo na skręconym bedziesz miał jakie -50 czyli ze sporej gleby na jeszcze wiekszą glebę
-140 mazenia scietej glowy - jedynie przy 20 calowej feldze bo tak to przy feldze 15-16 bys miał koła w powietrzu bo by na brzuchu leżał
ja mam bodajże teraz -60 na 195/40/15 8" i jak wyjeżdżam z biedronki u mnie w mieście (sklep dla ubogich <ok> ) gdzie jest różnica w wysokości asfaltu i kostki brukowej jakieś 3-4 cm to podczas prostego zjazdu przyciera brzuchem
Bart - niestety nie ponieważ VW mialy zwrotnicę montowaną do McPersona a audi ma zwrotnicę montowaną w tulei amortyzatora (chyba że któraś wersja Audi miałą inaczej ...)
zayebatsu - niższa spręzyna o 4cmk i mozna miec regulacje do -120 ale wtedy standardowo na skręconym bedziesz miał jakie -50 czyli ze sporej gleby na jeszcze wiekszą glebę
-140 mazenia scietej glowy - jedynie przy 20 calowej feldze bo tak to przy feldze 15-16 bys miał koła w powietrzu bo by na brzuchu leżał
ja mam bodajże teraz -60 na 195/40/15 8" i jak wyjeżdżam z biedronki u mnie w mieście (sklep dla ubogich <ok> ) gdzie jest różnica w wysokości asfaltu i kostki brukowej jakieś 3-4 cm to podczas prostego zjazdu przyciera brzuchem