[80 B3 1.6TD] Turbo pompuje jak mu sie chce
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
[80 B3 1.6TD] Turbo pompuje jak mu sie chce
Witam problem jest tego typu ze suszarka dmucha jak jej sie chce raz 1 bar a czasem 0.4 albo 0.9 bara. Turbine mialem wczesniej garretta t2 i bylo to samo teraz jest k24 i tez tak jest. Od czego to zalezy? Czy to pompa ma juz dosyc? EGR mam zaslepiony dawka paliwa wkrecona na max tzn do tej plomby na srubie i turbo dmucha jak mu sie podoba. Weze szczelne wszystko git i takie cyrki. Dodam ze pod boost pinem jest troszke mokro od ropy czy to moze miec wplyw? Turbo mam sterowane mbc firmy pro perfekt czyli zawor z ceramiczna kulka wiec tam nie ma co sie zpesuc, no i jest skrecony na max wiec nic nie powinien puszczac.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Wiadomo o co chodzi mialem tu na mysli zawor bezpieczenstwa na ssacym. Przed skreceniem dawki na max suszara dmuchala 0.9 a na 5 przy 190 1.1 ale czasem jak jej sie odwidzialo to 0,7 a teraz 0,5 bara i przy 150 szarpie i sie nie zbiera o co kaman? Jak sie dobrac do WG w kkk k24?
Witam sprawdzilem dzisiaj WG dmuchnalem 5 barow z kompresora i nic trzyma, jak to badziewie rozruszac? No i w tym przypadku to powinien dmuchac ile wlezie a nie 0,5 bara czy jak to jest z tym przeladowaniem? Chcialem suszare ustawic na 1.6bara a tu nawet 1 nie da sie nadmuchac <help>
Problem z brakiem doladowania rozwiazany, moj customowy dolot byl za bardzo gietki no i k24 tak zasysa ze waz sie sciskal i brakowalo wiatru. No ale niestety WG jak nie otwieral tak nie otwiera jak go rozruszac bez wyjmowania turbiny?
Witam sprawdzilem dzisiaj WG dmuchnalem 5 barow z kompresora i nic trzyma, jak to badziewie rozruszac? No i w tym przypadku to powinien dmuchac ile wlezie a nie 0,5 bara czy jak to jest z tym przeladowaniem? Chcialem suszare ustawic na 1.6bara a tu nawet 1 nie da sie nadmuchac <help>
Problem z brakiem doladowania rozwiazany, moj customowy dolot byl za bardzo gietki no i k24 tak zasysa ze waz sie sciskal i brakowalo wiatru. No ale niestety WG jak nie otwieral tak nie otwiera jak go rozruszac bez wyjmowania turbiny?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Zaraz, zaraz, masz zawór upustowy po stronie gorącej i nie ma dźwigni która jest sterowana gruszką nadciśnieniową ? Garrett T2 ma także zawór upustowy po stronie gorącej i jest na zewnątrz turbo dźwignia która jest poruszana za pomocą gruszki nadciśnieniowej i ona przekazuje napęd na klapkę zaworu upustowego.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
No w k24 jest to rozwiazane inaczej bo zawor jest metalowy i wkrecany w strone goraca turbiny wkolo zaworu jest taki smieszny radiator grzejnik ale jak widac nie spisuje sie bo zawor pieknie sie zapiekl na szczescie w pozycji zamknietej. Poregulowalem pompe i nie gasnie na wolnych ale zobaczymy jak bedzie jutro po ostrym palowaniu :evil:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Pierwsze co zrobilem to wymienilem filtr w opaski nie chcialo mi sie wierzyc no ale tez zmienilem i nic wiec sprawdzilem rozrzad i tez ok no i czas przyszedl na zbiornik i to prawdopodobnie on byl winowajca bo tam na zasilaniu jest takie sitko zamontowane i bylo cale zaklejone syfem dlatego zasysal powietrze a nie paliwo no i skutek wiadomy calej imprezy nie ma paliwa nie ma jazdy nie ma doladowania