Zegar cisnienia oleju na 5
Zegar cisnienia oleju na 5
Po odpaleniu silnika zegar pokazujacy cisnienie oleju ciagle jest na maxa.gdzie moze byc blad??
silnik chodzi jak nalezy.
silnik chodzi jak nalezy.
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Sądzę, że przewód, którym idzie sygnał do zegara ciśnienia oleju, wypiął się, albo przerwał dlatego takie coś się dzieje. Obadaj bańkę i sprawdź przewód idący od niej do zegarów
hmm... a może bańka padła? Trzeba by wtedy zobaczyć czy jest przejście między początkiem przewodu (przy bańce) i końcem przewodu (przy zegarze) ale to wymaga ściągnięcia tunelu środkowego, aby się tam dostać ;/
hmm... a może bańka padła? Trzeba by wtedy zobaczyć czy jest przejście między początkiem przewodu (przy bańce) i końcem przewodu (przy zegarze) ale to wymaga ściągnięcia tunelu środkowego, aby się tam dostać ;/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
czyli coś jest nie tak... normalka że wskazuje 5 po odpaleniu, po rozgrzaniu jest 3, a jak już silnik będzie naprawde dobrze rozgrzany to i nawet w okolice 2 spada na biegu jałowym, podczas jazdy powinno wskazywać 5(nawet może wskazówka wychylać się troche poza 5-tak jest u mnie ) wtedy znaczy, że kondycja silnika jest bardzo dobra