[B4 ABK+LPG] - czujnik z tyłu głowicy - skąd przewod
[B4 ABK+LPG] - czujnik z tyłu głowicy - skąd przewod
Witam, szukałem, googlowałem, ale niestety nie znalazłem. Mam prośbę, czy mógłby mi ktoś namierzyć przewód, który ma być podłączony do czujnika (pewnie temp.) znajdujący się z tyłu głowicy od strony akumulatora, powyżej króćca. Zauważyłem, że nie jest on podłączony, auto jak ciepłe ciężko pali, ale to pewnie wina regulatora ciśnienia paliwa (muszę go sprawdzić), zauważyłem też, że sporo pali.
Wracając do tematu, za co odpowiedzialny jest ten czujnik?
Z góry bardzo dziekuję za informację i pozdrawiam, życząc szerokości!
Pozdr
GooR
Wracając do tematu, za co odpowiedzialny jest ten czujnik?
Z góry bardzo dziekuję za informację i pozdrawiam, życząc szerokości!
Pozdr
GooR
Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 13:03 przez GooR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Te problemy z paleniem i większe spalanie mogą być spowodowane właśnie tym czujnikiem temperatury, bo ECU bierze z niego info czy silnik jest zimny i włączyć ssanie czy nie. Przy jego braku bądź błędnym działaniu pojawiają się właśnie problemy z nadmiernym spalaniem oraz problemy z odpalaniem. Chyba dobrze mówię.
Na przyszłość proszę o stosowanie TAGów
Na przyszłość proszę o stosowanie TAGów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Patrzyłem że tam czujniki tylko było w dieslach (1Z, AAZ) oraz 16V (ACE, 6A) o ABK nic nie jest wspomniane http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 7/1169818/
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wygląda to jak czujnik od temperatury płynu. A głowica nie była czaem zmieniana z innego silnika ?
Znalazłem że tam zamiast czujnika ma być śruba zaślepiająca. Czujnik tylko w silnikach 6A i ACE ja napisał Aldi/
Znalazłem że tam zamiast czujnika ma być śruba zaślepiająca. Czujnik tylko w silnikach 6A i ACE ja napisał Aldi/
Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 13:46 przez Kokolino, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Powinny być dwa czujniki 0,3bara i 0,9bara jak dobrze pamiętam (ten drugi może mieć inne ciśnienie w zależności od silnika).
Ale zazwyczaj są oba przy podstawce filtra oleju.
Jakby odłączony był ten 0,3 to by kontrolka się nie zapalała. jakby był podłączony na stałe do masy to ny cały czas świeciła.
Jakby odłączony był 0,9 to by piszczało po przekroczenie 2000obr/min jakby był na stałe do masy to piszczałoby po włączeniu zapłonu albo wyglądałoby że wszystko działa normalnie, już nie pamiętam jak powinno być. Jeszcze chyba tego kształtu były czujniki ciśnienia oleju na dodatkowe zegary.
Ale zazwyczaj są oba przy podstawce filtra oleju.
Jakby odłączony był ten 0,3 to by kontrolka się nie zapalała. jakby był podłączony na stałe do masy to ny cały czas świeciła.
Jakby odłączony był 0,9 to by piszczało po przekroczenie 2000obr/min jakby był na stałe do masy to piszczałoby po włączeniu zapłonu albo wyglądałoby że wszystko działa normalnie, już nie pamiętam jak powinno być. Jeszcze chyba tego kształtu były czujniki ciśnienia oleju na dodatkowe zegary.
Możliwe, że poprzedni właściciel coś kombinował i była zmieniana głowica, a raczej cały silnik wymieniany (w książce serwisowej inne nr silnika). Więc chyba nie ma się co tym przejmować skoro jest wszystko ok i tak jak napisał Kokolino, że zamiast śruby zaślepiającej został tam czujnik ciśnienia oleju.
Dziękuję i temat do zamknięcia.
pozdrawiam
Dziękuję i temat do zamknięcia.
pozdrawiam