Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK]Nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
lewand
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 03 gru 2006, 10:11

[80 B4 2.0 ABK]Nie odpala

Post autor: lewand » 03 gru 2006, 11:31

Niech ktos pomoże.

[ Dodano: 2006-12-03, 11:36 ]
:-?

[ Dodano: 2006-12-03, 12:14 ]
W jakim momencie powinna pracowac pompa paliwa?Jak silnik pracuje czy przed odpaleniem silnika bo nie jestem pewny czy dziala? :-|

[ Dodano: 2006-12-03, 12:15 ]
Moge dac bezposrednio napiecie z aku na pompe zeby ja sprawdzic?

[ Dodano: 2006-12-03, 12:18 ]
Jakie zabezpieczenie ma wogóle pompa -Bezpiecznik?Przekaznik?Co nia steruje?
:roll:
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, 21:36 przez lewand, łącznie zmieniany 1 raz.

Lukasz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 02 gru 2006, 15:56
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Lukasz » 03 gru 2006, 17:02

Pompa paliwa powinna pracować zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Wtedy podaje pierwszą dawkę paliwa do rozruchu i się wyłącza. Zaczynasz kręcić rozrusznikiem i pompa załącza się na stałe.
Jeśli chodzi o podłączenie "na krótko" to jak najbardziej można wtedy masz pewność że napięcie dochodzi i jeśli nadal pompa "milczy" to pewnie jest padnięta.
Przekaźnik do pompy paliwa jest razem w skrzynce bezpiecznikowej też można go sprawdzić zwierając "no krótko" - taki wymuszony tryb pracy.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 03 gru 2006, 17:57

Dokładnie jak przedmówca pisał. Dodam tylko, że nie ma mozliwosci nie słyszenia pompki po przekreceniu stacyjki do pozycji kontrolek przed zapłonem.
Wylacz nawiew, przekrec stacyjkę i powinienes uslyszesz 2-3 sekundowe buczenie - podanie paliwa przez pompkę.

Awatar użytkownika
Rafalski82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafalski82 » 03 gru 2006, 19:20

A np. słyszałeś buczenie pompy podczas jazdy?

Awatar użytkownika
lewand
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 03 gru 2006, 10:11

Post autor: lewand » 05 gru 2006, 17:48

Podłaczylem pompe na krótko i nic.WALNIETA :-( A co najgorsze mnie zastanawia nie ma napiecia na zasilaniu po przekreceniu kluczyka jest tylko masa-kabel brazowy,a zasilanie na wskaznik poziomu jest- O CO TU CHODZI?

dziq111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 05 maja 2007, 12:39
Lokalizacja: Bieruń woj. Slaskie

Post autor: dziq111 » 17 paź 2007, 23:24

sprawdz te bezpieczniki i przekaznik moze pompa dostałą zwarcia i sie spalilo cos.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 18 paź 2007, 08:36

lewand pisze:Podłaczylem pompe na krótko i nic.WALNIETA :-( A co najgorsze mnie zastanawia nie ma napiecia na zasilaniu po przekreceniu kluczyka jest tylko masa-kabel brazowy,a zasilanie na wskaznik poziomu jest- O CO TU CHODZI?
Zasilanie pompy - plus 12 V pojawi się dopiero wtedy gdy do sterownika silnika będą dochodziły impulsy z czujnika Halla. Objaw u Ciebie jest normalny, bo to po prostu zabezpieczenie gdyby silnik nagle zatrzymał się na skutek wypadku. Musisz sprawdzać napięcie na pompie lub sterującym ją przekaźniku wtedy gdy kręcisz rozrusznikiem.
Po przekręceniu kluczyka pompa nie zawsze będzie słyszalna. Gdy przekręcisz kluczyk drugi raz (bez krecenia rozrusznikiem za pierwszym razem) w odstępie do 5 sekund to sterownik drugi raz pompy na rozruch nie włączy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl