Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.8E DZ] problem z lpg

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

[80 b3 1.8E DZ] problem z lpg

Post autor: zibiwrc » 18 cze 2011, 08:13

Witam :) mam bardzo irytujący oraz męczący mnie problem-
autko chodzi bardzo dobrze na benzynie zały układ WN wymieniony posprawdzane podciśnienia "wszystkie nowe węrzyki " ale żeby Audiczka jechała na LPG muszę przełączyć na gaz wyjść z auta popuścić ciśnienie paliwa "benzyny" odkręcając którąś ze śrub na rozdzielaczu k-jetronica, po tej operacji autko jedzie aż miło.
Wydaje mi się że jak jest dość spore ciśnienie paliwa w rozdzielaczu to klapka przepływki chodzi ciężko więc nie dostaje powietrza tyle co potrzebuje,
Jak to ugryź abym nie musiał wyskakiwać z auta co odpalenie ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 cze 2011, 11:51

Ktoś gdzieś opisywał jak podłączył w układ obejście paliwa aby zmniejszyć ciśnienie. Zrobił to trochę w innym celu niż ty potrzebujesz - odcięcie wtrysku bez wyłączania pompy paliwa.
https://audi80.pl/ke-jetronic-ke-mot ... t24388.htm

Druga opcja ta jakiś silniczek albo mechanizm który podnosiłby przepływomierz przy zasilaniu LPG.

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 20 cze 2011, 15:46

aldi pisze: Druga opcja ta jakiś silniczek albo mechanizm który podnosiłby przepływomierz przy zasilaniu LPG.
czyli śmiało klapka przepływomierza może być w trakcie jazdy na lpg podniesiona cały czas ?
a gdzie takiego siłownika szukać ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 cze 2011, 16:09

Podnoszony był przepływomierz w jakiejś wersji starej instalacji brc ale już chyba nie do zdobycia. Obecnie trzeba by zakombinować z czymś innym.

Niektórzy piszą że po wywaleniu tej klapki lepiej jedzie na lpg.

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 22 cze 2011, 20:32

więc wykręciłem tą klapkę , autko odpaliło ale tylko raz :/ więc musiałem założyć ją z powrotem . niby instalacja najprostsza a jednak bez benzyny nie odpali ? nie wiem o co biega bo w takim przypadku nawet siłownik nie da rady :/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 cze 2011, 18:27

Trzeba wywalić kompensację reduktora, zaślepić otwór po niej (od strony dolotu, strona parownika ma mieć połączenie z atmosferą) oraz na nowo wyregulować gaz. I powinno zacząć działać bez klapy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl