Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Szarpanie przy dużej prędkości/wysokich obrotach...

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 23 cze 2011, 14:29

yo, wlasnie jestem po "stukaniu" mlotkiem we wtrysk ster., probowalem pukac w zakresie 2500-3000 obr (troche sie nameczylem zanim zaciagnołem ojca do auta [przestan szukac sam idz do mechanika] :lol: )

pukalem, pukalem, nie chcialem za mocno walic ale nic sie nie dzialo, z tego co wyczytałęm silnik miał "przerwac" badz stuknac, w kazdym razie nic sie nie dzialo, silnik pracowal normalnie, przewod czujnika poloezenia walu ma lekko uszkodzona izolacje, ciezko bylo dojzec czy widac przewod w srodku ale kumpel mi pozyczy swoj,

z innych ciekawych rzeczy to zauwazylem pecherzyki powietrza w ukladzie paliwowym, znajde to i dam znac o co kaman

edit.

mam wrazenie ze to inna przyczyna tego przerywania, wczoraj uszczelnialem zasilanie paliwa i chcialem zrobic maly test, do tego momemntu auto mi caly czas przerywalo, siadlem odpalilem i ledwo co nie zatarlem silnika, czrny dym z rury i malo oleju, nie wiem jakim cudem, 4 dni wczesniej sprawdzalem stan i bylo OK, jezdrze jakies 70km do pracy co dzien, zalalem olej i jak REKA ODJOL, co to moze byc? jakies pomysly? najbardziej jestem wnerwiony ze tyle czasu zmarnowalem na pozbycie sie babli powietrza w przewodach... =[

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl