Witam
Nie będę zakładał nowego temu. Wymieniam właśnie tuleje i sworznie w wahaczach ( Audi 80 89r, 1.8S ) i nie oznaczyłem sobie który wahacz jest lewy a który prawy. Jak można je łatwo rozpoznać? Z tego co znalazłem w necie to wahacze mają odgięte sworznie do przodu. Mylę się czy nie? Może da radę je odróżnić w inny sposób? Jakiś znacznik albo coś?
[80 B3] wachacze przod
hm.. no tutaj sworznie są skierowane do tyłu, ale to jest B4 a nie B3.
Znalazłem aukcje gdzie jest zdjęcie z opisem, pytanie czy prawidłowo?
http://moto.allegro.pl/wahacz-lewy-przo ... 43455.html
Znalazłem aukcje gdzie jest zdjęcie z opisem, pytanie czy prawidłowo?
http://moto.allegro.pl/wahacz-lewy-przo ... 43455.html
Dzięki, o taką informację mi chodziło.
[ Dodano: 2011-07-05, 19:32 ]
Witam ponownie.
Mam pewien problem.Mam złożone całe zawieszenie na nowych elementach, ustawioną geometrie, wszystko dokręcone i sprawdzone ( dzisiaj miałem przegląd ).
Podczas normalnej jazdy nic się nie dzieje. Natomiast jak ruszam i przód się unosi, to zaczyna ściągać przód w prawo. Przy Hamowaniu jest identyczna sytuacja, tyle, że przód siada. Co może być powodem?
Istnieje możliwość, że coś źle złożyłem? Jedynie co mogłem zamienić to wahacze, lewy z prawym ( sworznie są skierowane "odsadzeniem" w kierunku jazdy, zgodnie ze zdjęciem które zamieściłem powyżej, więc powinno być dobrze ). Co mam sprawdzić lub gdzie zajrzeć?
[ Dodano: 2011-07-06, 18:16 ]
Już sobie z tym poradziłem. Były 2 sprawy które to powodowały. Pierwsza to opony. Widać podczas jazdy na wybitym zawieszeniu źle się zdzierały, a druga sprawa, jedna ze śrub mocujących piastę do amortyzatora nie była dokręcona do oporu. Po zamianie opon z tylu na przód i dokręceniu dolegliwości zniknęły.
Mam takie pytanie jeszcze. Jak kręcę kierownicą od położenia środkowego w prawo to jest ponad półtorej obrotu a w lewo mniej niż póltorej obrotu. To jest normalne???
[ Dodano: 2011-07-05, 19:32 ]
Witam ponownie.
Mam pewien problem.Mam złożone całe zawieszenie na nowych elementach, ustawioną geometrie, wszystko dokręcone i sprawdzone ( dzisiaj miałem przegląd ).
Podczas normalnej jazdy nic się nie dzieje. Natomiast jak ruszam i przód się unosi, to zaczyna ściągać przód w prawo. Przy Hamowaniu jest identyczna sytuacja, tyle, że przód siada. Co może być powodem?
Istnieje możliwość, że coś źle złożyłem? Jedynie co mogłem zamienić to wahacze, lewy z prawym ( sworznie są skierowane "odsadzeniem" w kierunku jazdy, zgodnie ze zdjęciem które zamieściłem powyżej, więc powinno być dobrze ). Co mam sprawdzić lub gdzie zajrzeć?
[ Dodano: 2011-07-06, 18:16 ]
Już sobie z tym poradziłem. Były 2 sprawy które to powodowały. Pierwsza to opony. Widać podczas jazdy na wybitym zawieszeniu źle się zdzierały, a druga sprawa, jedna ze śrub mocujących piastę do amortyzatora nie była dokręcona do oporu. Po zamianie opon z tylu na przód i dokręceniu dolegliwości zniknęły.
Mam takie pytanie jeszcze. Jak kręcę kierownicą od położenia środkowego w prawo to jest ponad półtorej obrotu a w lewo mniej niż póltorej obrotu. To jest normalne???