[b4 1.9 Tdi 1Z] wymiana blachy sygnałowej na wale korbowym
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
hmm... skoro dawki nie możesz ustawić, bo nie można sczytać wartości, to nie można wykluczyć, że dawka nie jest dobrze ustawiona. Ale to nie zmienia faktu, że dziwną sprawą jest brak wskazań dawki. MUNIOR jest w te klocki dobry, może się odezwie to sprawa powinna się wyjaśnić
Pisałeś że pompę zmieniałeś, a na tej poprzedniczce były identyczne problemy?
Pisałeś że pompę zmieniałeś, a na tej poprzedniczce były identyczne problemy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 sty 2010, 20:57
- Lokalizacja: Węgrów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 sty 2010, 20:57
- Lokalizacja: Węgrów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A jesteś pewien że nastawnik w tej zmienionej pompie jest sprawny ? bo to że ktoś tak mówił nie znaczy że tak jest ja bym uwierzył ,że jest 100% sprawny ,jak bym widział jak auto na nim jeżdzi,bo wiele razy przekonałem się że w 100%sprawne rzeczy ,były w 100% niesprawne ,mimo zapewnień sprzedawcy .A co się dzieje jak odłączysz wtyczkę od czujnika położenia wału :?: jest jakaś reakcja :?: Spróbuj jeszcze podłączyć bezpośrednio do kompa czujnik położenia wału 1 pin czujnika do 13 pina kompa ,2 pin czujnika do 47 pina kompa .Trzeci pin czujnika to masa ,jest na 18 pinie kompa.Albo przynajmniej posprawdzaj przejścia na tych pinach pomiedzy czujnikiem a wtyką kompa,mało to prawdopodobne żeby nie było styku ,bo wszystko w miarę dobrze zabezpieczone przed wilgocią ale różne cuda się zdarzają i może gdzieś nie ma stykugrzegorzzj1 pisze:odpala super. no to właśnie mówię że jak pracuje dawka jest 0, a kąt na vagu jest ok. nie nie szarpie cały czas tylko czasami. nastawnik wykluczony bo całą pompe zmieniłem
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
A widzisz grzegorzzj1, z tym nastawnikiem potencjometrycznym tak jest, że najmłodsze mają po 18 lat (chyba że z BMW by wziąć taki nastawnik wtedy ździebko młodszy jest) i tak jak MUNIOR mówi, że sprzedawca może zarzekać się iż sprzedaje sprawny sprzęt,a w rzeczywistości jest inaczej. Trzeba by nastawnik rozebrać i zobaczyć co w nim siedzi, albo i pompę obadać od środka, może długo stała nieużywana i trzeba by ją dobrze przeczyścić.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 22:04 przez misiekdzwon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 sty 2010, 20:57
- Lokalizacja: Węgrów
a wiec oświadczam co następuje:) 1.Pompa jak miałem problemy włożyłem do samochodu kumpla i przejechaliśmy 200 km i burza. 2.Gdy odłacze na odpalonym czujnik położenia wału reakcji brak, na zgaszonym jak sie odłączy nawet nie odpali. 3. Gdy odłącze wtrysk sterujący to gaśnie a tak chyba byc nie powinno. 4. podłączałem na krótko tak jak munior mówi i to samo.5. instalacja sprawdzana może 100 razy. 6. czujnik też u kumpla sprawdzałem chodzi bez zarzutu. mam z Tym problem od pół roku więc na milnon sposobów kombinowałem został tylko ten pierścień sygnałowy chyba że któs ma inny pomysł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No skoro tak ,to wychodzi jednak na to że faktycznie masz wyjatkowego pecha z tą awarią ,bo nie dość że prawie nie spotykana ,to i mocno upierdliwa .A po odłączeniu wtrysku sterującego ,nie powinien gasnąć i to jest bardzo dziwne :shock:grzegorzzj1 pisze:1.Pompa jak miałem problemy włożyłem do samochodu kumpla i przejechaliśmy 200 km i burza. 2.Gdy odłacze na odpalonym czujnik położenia wału reakcji brak, na zgaszonym jak sie odłączy nawet nie odpali. 3. Gdy odłącze wtrysk sterujący to gaśnie a tak chyba byc nie powinno. 4. podłączałem na krótko tak jak munior mówi i to samo.5. instalacja sprawdzana może 100 razy. 6. czujnik też u kumpla sprawdzałem chodzi bez zarzutu. mam z Tym problem od pół roku więc na milnon sposobów kombinowałem został tylko ten pierścień sygnałowy chyba że któs ma inny pomysł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 sty 2010, 20:57
- Lokalizacja: Węgrów
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 sty 2010, 20:57
- Lokalizacja: Węgrów
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 sty 2010, 20:57
- Lokalizacja: Węgrów
oglądałem i coś jest przu jednym zębie wycięte i jak by była deko krzywa
[ Dodano: 2011-06-29, 11:02 ]
koledzy mam taki problem. ta blach jest uderzona jk gdyby i odgięta od czujnika, ale coś wytarło strasznie wał w miejscu gdzie jest ta blacha stawiam na odłamek szklanki, wymieniać cały wał czy samą blachę? co radzicie?
[ Dodano: 2011-07-04, 18:24 ]
witam. silnik złożony samochód działa. wina jednak była po stronie tego pierścienia sygnałowego, a był tylko lekko zgięty a jednak coś.
pozdrawiam wszystkich:)
[ Dodano: 2011-06-29, 11:02 ]
koledzy mam taki problem. ta blach jest uderzona jk gdyby i odgięta od czujnika, ale coś wytarło strasznie wał w miejscu gdzie jest ta blacha stawiam na odłamek szklanki, wymieniać cały wał czy samą blachę? co radzicie?
[ Dodano: 2011-07-04, 18:24 ]
witam. silnik złożony samochód działa. wina jednak była po stronie tego pierścienia sygnałowego, a był tylko lekko zgięty a jednak coś.
pozdrawiam wszystkich:)