Chciałeś wsadzić i wsadziłeś? Nie bylo problemu z dopasowaniem połączeniem skrzyni z silnikiem?śmigacz pisze:flansze skrzyni w 2.0 są większe bo chciałem wsadzić do 1.8 taką . Da rade zmienić flansze
[b3 1.8] Projekt Kompressor i inne modyfikacje - foto
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Polaczenia sa takie same nie bedzie z tym problemu. Prz swapie bedziesz mial tylko jeden problem - w B3 z 1.8 brakuje jednej lapy silnika ktora jest w budach z silnikami R5 i R4 w B4... Ale da sie dospawacturbofin pisze:Chciałeś wsadzić i wsadziłeś? Nie bylo problemu z dopasowaniem połączeniem skrzyni z silnikiem?śmigacz pisze:flansze skrzyni w 2.0 są większe bo chciałem wsadzić do 1.8 taką . Da rade zmienić flansze
Co do skrzyni to o jakim 2.0 mowimy? Przy ABT i ABK bedzie taka sama skrzynia (byly chyba 2 modele zamienne). Z reszta jednostek moga byc inne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
turbofin, nie myślałeś nad elektronicznym wtryskiem.
Np. ECU Master DET3 z softem Fuel Implant? Można w nim także sterować zapłonem (najfajniej to wychodzi z modułem EDIS z forda).
Jest przystępny cenowo i dobrze dostępny.
http://www.ecumaster.com/download/DET3/ ... Manual.pdf
www.ecumaster.com/download/DET3/SAfuelImplant.pdf
Np. ECU Master DET3 z softem Fuel Implant? Można w nim także sterować zapłonem (najfajniej to wychodzi z modułem EDIS z forda).
Jest przystępny cenowo i dobrze dostępny.
http://www.ecumaster.com/download/DET3/ ... Manual.pdf
www.ecumaster.com/download/DET3/SAfuelImplant.pdf
Chodzi mi o skrzynię z ABK.
Zastanawiam się czy moja skrzynia mogła by zostać? Jak jest z wytrzymałoscia? Czy skrzynia z 2.0 ABK wytrzyma większe przeciażenia niż moja obecna skrzynia?
Jak to jest do końca z kołem zamachowym? Niby według ETKI koła są te same to jak wchodzi na nie wieksze sprzęgło? Czy ktoś orientuje się jak to naprawdę wygląda?
Zastanawiam się czy moja skrzynia mogła by zostać? Jak jest z wytrzymałoscia? Czy skrzynia z 2.0 ABK wytrzyma większe przeciażenia niż moja obecna skrzynia?
Jak to jest do końca z kołem zamachowym? Niby według ETKI koła są te same to jak wchodzi na nie wieksze sprzęgło? Czy ktoś orientuje się jak to naprawdę wygląda?
nówka "stand alone" dużo stoi jeszcze trzeba kogoś kto się nie boi tego i to ogranie, plus rzeźba całej wiązki elektrycznej pod mpi od zera na bóg wie jakich gratach
dużo taniej wyjdzie iść już przetartymi szlakami.....
a teraz kolega ma tylko kilka śrubek do kręcenia i gaźnik i auto jedzie
ps. mi by po głowie chodziło Delco ( graty do dostania na każdym złomie tanio w miarę niezawodne, duæo zamienników i tanie nówki ori części)
dużo taniej wyjdzie iść już przetartymi szlakami.....
a teraz kolega ma tylko kilka śrubek do kręcenia i gaźnik i auto jedzie
ps. mi by po głowie chodziło Delco ( graty do dostania na każdym złomie tanio w miarę niezawodne, duæo zamienników i tanie nówki ori części)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Podłączenie tego nie jest trudne tym bardziej że instrukcja jest po polsku. Ustawienie z sondą szerokopasmową przy odpowiednim zacięciu ilości wypalonego paliwa jest możliwe dla nowicjusza.
Najtrudniej ustawić zapłon aby wydobyć bezpiecznie max moc.
ECU mastera DET3 można wyrwać nówkę za 650-700zł choć to jeszcze nie 100% stand alone to sporo potrafi. Za jakieś 750zł wersja z wbudowanym map sensorem do 1,5 bara więc wychodzi lepiej niż dokupować zewnętrzny.
W podobnej cenie można próbować znaleźć megasquirt'a z USA.
Do pełni szczęścia brakuje sondy szerokopasmowej z kontrolerem aby wycisnąć max. moc i tłoki nie spłynęły do miski. Koszt około 600zł. Chyba że umówić się na strojenie z kimś kto ma taką sondę, ale często coś zmieniając silniku lepiej mieć własną.
Wtryski do takiej mocy powinno się bez większego problemu znaleźć na szrocie, do tego skonstruować lub zaadaptować listwę wtryskową.
Do tego jakaś przepustnica z TPSem dorzucić czujnik położenia wału i koło zębate dla DET3.
W 2000 powinno się udać zmieścić bez większego problemu.
Chyba że to naprawdę low-cost project.
EDIT
Jeśli miałoby to jeszcze śmigać na LPG to trzeba by wrzucić sekwencyjny gaz i znów 10-12 stów pójdzie (na lepsze graty).
Więc koszty się robią już poważne, trzeba by jeszcze niemało zainwestować. Już za tą kasę kupiłby 1.8T 150KM, dorzucić jeszcze zmienić wtryski na wydajniejsze albo 4barowy regulator ciśnienia i by miał 190-200KM.
EDIT 2
A jeszcze pewnie dojdzie trochę pierdół bo pewnie trzeba by wrzucić DV aby nie męczyć sprężarki przy przy wysokich obrotach zamknie się przepustnicę.
Najtrudniej ustawić zapłon aby wydobyć bezpiecznie max moc.
Strojenie tego nie jest takie proste jak urządzeń stworzonych w tym celu. Do silników doładowanych też za bardzo się nie nada.ps. mi by po głowie chodziło Delco ( graty do dostania na każdym złomie tanio w miarę niezawodne, duæo zamienników i tanie nówki ori części)
ECU mastera DET3 można wyrwać nówkę za 650-700zł choć to jeszcze nie 100% stand alone to sporo potrafi. Za jakieś 750zł wersja z wbudowanym map sensorem do 1,5 bara więc wychodzi lepiej niż dokupować zewnętrzny.
W podobnej cenie można próbować znaleźć megasquirt'a z USA.
Do pełni szczęścia brakuje sondy szerokopasmowej z kontrolerem aby wycisnąć max. moc i tłoki nie spłynęły do miski. Koszt około 600zł. Chyba że umówić się na strojenie z kimś kto ma taką sondę, ale często coś zmieniając silniku lepiej mieć własną.
Wtryski do takiej mocy powinno się bez większego problemu znaleźć na szrocie, do tego skonstruować lub zaadaptować listwę wtryskową.
Do tego jakaś przepustnica z TPSem dorzucić czujnik położenia wału i koło zębate dla DET3.
W 2000 powinno się udać zmieścić bez większego problemu.
Chyba że to naprawdę low-cost project.
EDIT
Jeśli miałoby to jeszcze śmigać na LPG to trzeba by wrzucić sekwencyjny gaz i znów 10-12 stów pójdzie (na lepsze graty).
Więc koszty się robią już poważne, trzeba by jeszcze niemało zainwestować. Już za tą kasę kupiłby 1.8T 150KM, dorzucić jeszcze zmienić wtryski na wydajniejsze albo 4barowy regulator ciśnienia i by miał 190-200KM.
EDIT 2
A jeszcze pewnie dojdzie trochę pierdół bo pewnie trzeba by wrzucić DV aby nie męczyć sprężarki przy przy wysokich obrotach zamknie się przepustnicę.
audi [80 B3 1,8S] swap na G60
Mam zamiar włozyć motor PG do budy 80 i mam pytanie.
Ile jest w stanie wytrzymać NM skrzynia od audi 80 1.8 90 KM?
Ile jest w stanie wytrzymać NM skrzynia od audi 80 1.8 90 KM?
Re: audi [80 B3 1,8S] swap na G60
Już cie lubie!!! wreszcie ktoś włoży ciekawy silnik <czapa>turbofin pisze:Mam zamiar włozyć motor PG do budy 80 i mam pytanie.
Ile jest w stanie wytrzymać NM skrzynia od audi 80 1.8 90 KM?
Skrzynia sie nie martw zniesie spokojnie ale szukaj sobie na spokojnie skrzyni od 1.6 D lub TD jak miałem tak u siebie w golfie zrobione.
CO do swapu na PG to jestem za i służę wszelką pomoca!!
No i oczywiście poprosze o foto story <mikolaj>
Pozdro i trzymam wszystkie kciuki!!
audi 80 [B3 1,8S] zmiana zawieszenia
Czy orientuje się ktos z Was koledzy od jakiej innej audicy można przełozyć przednie zawieszenie?
Chciałbym przelozyć skrzynię wraz z pólosiami i kolumnami mc phersona.
Czy od audi b3 coupe 2,3 bedzie pasowalo?
Od jakiego auta Waszym zdaniem byloby najmocniejsze zawieszenie wraz ze skrzynią no i oczywiście pasowalo by w 100% do seryjnych mocowań.
Chciałbym przelozyć skrzynię wraz z pólosiami i kolumnami mc phersona.
Czy od audi b3 coupe 2,3 bedzie pasowalo?
Od jakiego auta Waszym zdaniem byloby najmocniejsze zawieszenie wraz ze skrzynią no i oczywiście pasowalo by w 100% do seryjnych mocowań.
Wszystkie zawieszenia są takie same Ramy pomocnicze(sanki) Inne masz tylko hamulce i piasty w mocniejszych wersjach. Szukaj zawieszenia od B3 w silnikiem 7A 2.3 20v.
najwieksze przeguby , łożyska , i dwutłoczkowe zaciski, A jak byś trafił 7A w ośce to bierz tylna belka z tarczami :mrgreen: Zreszta wszystkie tylne belki są takie same jeżeli chodzi o hamulce.
pozdro
najwieksze przeguby , łożyska , i dwutłoczkowe zaciski, A jak byś trafił 7A w ośce to bierz tylna belka z tarczami :mrgreen: Zreszta wszystkie tylne belki są takie same jeżeli chodzi o hamulce.
pozdro