Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ b4 abk 2.0] prolem z samoreglatorami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 10 mar 2011, 17:38

a co jest jak tak depne jak jade np na 3 i wycisne do 5 tys to siwo się robi; a przy normalnej jezdzie nic; tylko para z LPG;??

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 10 mar 2011, 17:54

[quote="Lukaszbroz"] Wiesz byłem zmierzyć tłok i tłok jest ok więc wymienię tylko pierścionki i panewki no i wiadomo że głowice zrobie kapitalny remat i myśle że audi będzie chodzić:)

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 11 mar 2011, 05:44

davidpolska pisze:a co jest jak tak depne jak jade np na 3 i wycisne do 5 tys to siwo się robi; a przy normalnej jezdzie nic; tylko para z LPG;??
Jak siwo to bierze olej może odma przy dużych prędkościach obrotowych tak niesie ta mglę olejową. Odłącz odmę i dodaj gazu. Zobaczysz czy rzuca olejem.

[ Dodano: 2011-03-11, 06:21 ]
bulinek2009 pisze:
Lukaszbroz pisze: Wiesz byłem zmierzyć tłok i tłok jest ok więc wymienię tylko pierścionki i panewki no i wiadomo że głowice zrobie kapitalny remat i myśle że audi będzie chodzić:)
Przed rozkręcaniem wszystkiego sprawdź gdzie jest luz czy pomiędzy czopem korbowodu, a korbowodem, czy na główce korbowodu pomiędzy tulejką a sworzniem tłoka.

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 13 mar 2011, 13:09

Witam panowie mam pytanie jak ustawić dobrze zapłon w audi?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 13 mar 2011, 17:48


tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 29 maja 2011, 23:44

Witam Was.Mam pytanie,a chodzi mi o to że na zimnym silniku mi cyka przez kilka sekund,może 3 sek,później już jest ciszej,ale jeszcze lekko słychać,dopiero jak silnik jest ciepły to wtedy silnik pracuje cicho,czy to szklanki do wymiany,czy może olej jest nieodpowiedni,a leje Castrol Magnatec 15W40,czyli mineralny,jak macie jakieś rady czy podpowiedzi to piszcie,z góry Wam Dzięki.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 30 maja 2011, 17:24

tomek 74-35, Wszystko zależy od przebiegu silnika, olej mineralny czyli ten którego używasz jest dość gęsty i to że stuknie kilka razy zanim się rozgrzeje i rozrzedzi jest całkiem normalne i nie ma się czym przejmować.

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 27 cze 2011, 20:11

Witam Was.Chciałbym zapytać czy cykanie szklanek może być spowodowane zużytym olejem???Mam przejechane prawie 200 tys,ale na pewno jest więcej,na tym oleju Castrol Magnatek 15W40 jest już przejechane prawie 8 tys i już jest trochę czarny,i jeszcze jedno pytanie,czy mógłbym przejść z mineralnego na półsyntetyk???Z góry dzięki za rady i podpowiedzi,pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Karoligor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 01 mar 2011, 22:41
Lokalizacja: Morąg / olsztyn

Post autor: Karoligor » 28 cze 2011, 10:00

tomek 74-35 pisze:Witam Was.Chciałbym zapytać czy cykanie szklanek może być spowodowane zużytym olejem???Mam przejechane prawie 200 tys,ale na pewno jest więcej,na tym oleju Castrol Magnatek 15W40 jest już przejechane prawie 8 tys i już jest trochę czarny,i jeszcze jedno pytanie,czy mógłbym przejść z mineralnego na półsyntetyk???Z góry dzięki za rady i podpowiedzi,pozdrawiam.
Możesz pomyśleć już o wymianie oleju, będzie robił się czarny ponieważ wyłapuje wszystkie zanieczyszczenia jakie są w silniku ;-)

A przejście z mineralnego na półsyntetyk to jeżeli nie masz wycieków i silnik nie bierze Ci oleju to zmieniaj. Ja u siebie tak zrobiłem, był mineralny a zalany półsyntetyk przy prawie 300 tys. przebiegu i tylko na dobre wyszło :mrgreen:

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 29 cze 2011, 17:54

Coś tak trochę weźmie,ale od wymiany do wymiany nie dolewam bo jest stan,ale czy nic się nie stanie jak przejdę z mineralnego na półsyntetyk???A co się polepszyło u Ciebie po zmianie na półsyntetyk Karol???

Awatar użytkownika
Karoligor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 01 mar 2011, 22:41
Lokalizacja: Morąg / olsztyn

Post autor: Karoligor » 29 cze 2011, 19:23

Łatwiej odpalał w zimie, nie był taki gęsty :-) Dużo szybciej ucichały szklanki po odpaleniu (Bywało że nawet 5 minut tłukły na mineralnym a po zmianie kilka sekund i cisza). Wydaje mi się że ciszej też chodzi ale to może być moje subiektywne odczucie <ok> Napewno lepiej jest dla silnika na półsyntetyku. <ok>

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 10 cze 2012, 21:05

Witam.
bulinek2009, napisz czy zniknęło to terkotanie po wymianie panewek na korbowodach. U mnie tydzień temu zaczął terkotać. Najpierw cicho, a teraz coraz głośniej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl