to ze zostal wymieniony termostat i czujnik nei oznacza ze jest cacy.Wszystko zalezy od tego jaki zostal zamontowany termostat i czujnik
U siebie przerabialem temat termostatów co ok 4 miesiace musialem wymieniac kupywalem wahlera nowy dzialal ok temp trzymal tak jak powinien pojezdzilem ok 4 miesiecy i problem od nowa nie trzymal odpowiedniej temp.
Kupilem w aso BTT i od tamtej pory nie wiem co to znaczy problem z termostatem to samo tyczy sie szarego czujnika koszt wiadomo duzo wiekszy jak zamiennik ale dziala jak ksiazka pisze
[B4 ABT] wskaźnik temperatury pokazuje za niską temp.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No a ja dziś miałem napisać.
To jakaś zmora w silnikach "ABT"
U mnie wszystko cacy wskaźniki wymieniony oryginał zablokowany ten co miałem tak samo. Czujnik kupiony "vemo" i nadal na konsoli 70st-80st max 90st oryginalny czujnik poprzedni jak i nowy vemo rezystancja w normie według tabelki. W chłodnicy wymieniony czujnik oryginał używka i testowana - prawidłowy. I się włącza jak mam 85st na budziku. Termostat trzyma bo wierze też czujnikowi właśnie od wentylatorów. Temperatura szybko skacze. Sanie szybko się wyłącza.
Gdzieś kiedys tu na forum przeczytałem że te wskaźniki oszukują szczególnie mówili to w 1z.
A ja mam pytanie jaka zawartość jest w okienku pierwszym w grupie "0000" bo tam jakoś dziwacznie czy ktoś wie o co tam chodzi? czy to % temp czy jakoś inaczej?
To jakaś zmora w silnikach "ABT"
U mnie wszystko cacy wskaźniki wymieniony oryginał zablokowany ten co miałem tak samo. Czujnik kupiony "vemo" i nadal na konsoli 70st-80st max 90st oryginalny czujnik poprzedni jak i nowy vemo rezystancja w normie według tabelki. W chłodnicy wymieniony czujnik oryginał używka i testowana - prawidłowy. I się włącza jak mam 85st na budziku. Termostat trzyma bo wierze też czujnikowi właśnie od wentylatorów. Temperatura szybko skacze. Sanie szybko się wyłącza.
Gdzieś kiedys tu na forum przeczytałem że te wskaźniki oszukują szczególnie mówili to w 1z.
A ja mam pytanie jaka zawartość jest w okienku pierwszym w grupie "0000" bo tam jakoś dziwacznie czy ktoś wie o co tam chodzi? czy to % temp czy jakoś inaczej?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie mogłeś sprawdzić w dalszych grupach tam chyba jest normalnie w °C.Jarewa pisze:A ja mam pytanie jaka zawartość jest w okienku pierwszym w grupie "0000" bo tam jakoś dziwacznie czy ktoś wie o co tam chodzi? czy to % temp czy jakoś inaczej?
Wiem że dla AAH temperatura płynu jest w pierwszej "kratce" i aby mieć °C trzeba odjąć 50.
Jak wcześniej koledzy pisali wskaźnikowi niema co wierzyć.
ja mialem wczesniej problem z zimnymi lutami w liczniku tez mniej pokazywal jak 90 dokladnie nie pamietam ale bylo cos chyba ok 80 stopni czasami pomagalo jak pukalem w szybke na wysokosci wskaznika okazalo sie ze masa kiepska byla po porawieniu bylo juz ok moze warto w tym kierunku tez sprawdzic wskaznik czy nie przeklamuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
u mnie też ten problem z zaniżoną temperaturą chłodzenia na zegarach lubi się powtarzać. ma to raczej swój związek z połączeniami styków i słabą masą, bo po czyszczeniu styków jest lepiej, tzn. było lepiej, bo znowu zaczyna zaniżać. zauważyłem jednak, że u mnie gdy jest wilgoć na dworze, to pokazuje dobrze. to znaczy, że deszcze sprzyjają (przynajmniej w moim przypadku) temu wskaźnikowi, a jak jest sucho, to znowu zaniża. coś w tym jest.