[B4 ABT 2.0 ] silnik przerywa
[B4 ABT 2.0 ] silnik przerywa
Witam, mam taki problem z moim autkiem, otóż jak go zapalę wszystko jest OK, na wolnych obrotach pracuje OK, tyle że podczas jazdy potrafi przerywać, traci moc, czasem po 1-3 sec wraca wszystko do normy, a czasem po 4-5sec. Z tego co wyczytałem tutaj to muszę posprawdzać:
czujnik halla ?
sondę lambda (chyba najlepiej wymontować i sprawdzić czy jeździ OK ) ?
kolektor
coś jeszcze ?
Możliwym jest iż gaźnik jest brudny i trzeba go przeczyścić ?
Dzięki wielkie za pomoc !
P.S.
Świece nowe NGK bur6et
czujnik halla ?
sondę lambda (chyba najlepiej wymontować i sprawdzić czy jeździ OK ) ?
kolektor
coś jeszcze ?
Możliwym jest iż gaźnik jest brudny i trzeba go przeczyścić ?
Dzięki wielkie za pomoc !
P.S.
Świece nowe NGK bur6et
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 00:44 przez art_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 06 mar 2011, 11:21
- Lokalizacja: Mragowo/Warszawa
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
jutro rozkręce i sprawdzę poprawka apropo spalania, jednak większe 14/15l na 100km cholera to może być od tej uszczelki ? czy to coś innego ?
[ Dodano: 2011-07-03, 20:37 ]
a powiedzcie mi jeszcze, wymienię to sobie sam czy raczej nie bardzo ?
[ Dodano: 2011-07-03, 20:46 ]
jeszcze jedno, co sie stanie jak wyjmę sondę ? wzrośnie bardzo dużo spalanie ?
[ Dodano: 2011-07-03, 20:37 ]
a powiedzcie mi jeszcze, wymienię to sobie sam czy raczej nie bardzo ?
[ Dodano: 2011-07-03, 20:46 ]
jeszcze jedno, co sie stanie jak wyjmę sondę ? wzrośnie bardzo dużo spalanie ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A benzyny ile spala?
LPG masz której generacji? Bo jeśli drugiej z bardziej rozbudowanym komputerem to można sobie podejrzeć na nim pracę sondy lambda. Jeśli gazownik to ustawiał to widział jak sonda pracuje, chyba że masz gaz na śrubę.
A najtaniej będzie kupić sobie własny kabel.PieterB pisze:Jeśli pytasz o oscyloskop to taniej będzie podłączyć auto po kompa
LPG masz której generacji? Bo jeśli drugiej z bardziej rozbudowanym komputerem to można sobie podejrzeć na nim pracę sondy lambda. Jeśli gazownik to ustawiał to widział jak sonda pracuje, chyba że masz gaz na śrubę.