Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6td] różnice pomiędzy RA i SB

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 lip 2011, 23:01

Vision pisze:trepek napisał/a:
Bzdura. Wszystkie pompy z 1.6 D/TD oraz 1.9 D/TD mają taką samą sekcję tłoczącą. Róznica w ustawieniach i detalach.

to 9 i 8 a te detale robią różnice
Oczywiście, że detale robią różnicę, ale nie na aż takie, że nie daloby się ustawić pompy by 80KM jeździło jak 80KM ;-)
kerpen_rp pisze:a pompa była po regeneracji w Boschu.
Pompę regeneruje się w zakładach a ustawia na samochodzie. Kto późnie ustawiał pompę i co w niej ustawiał (za wyjątkiem kąta wtrysku)?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 lip 2011, 13:30

Czy w silnikach RA/SB trafiały się czasem pompy 8mm ?
Ja na 99% mam pompę z tłokorozdzielaczem 8mm, a przynajmniej na to wskazuje numer tej pompy, zastanawiam się tylko, czy to jest możliwe, czy nie było 8mm pomp z LDA ?

kerpen_rp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:51

Post autor: kerpen_rp » 05 lip 2011, 16:57

trepek pisze:Pompę regeneruje się w zakładach a ustawia na samochodzie. Kto późnie ustawiał pompę i co w niej ustawiał (za wyjątkiem kąta wtrysku)?
Też ludzie z Boscha z Bielska-Białej.

[ Dodano: 2011-07-05, 17:23 ]
Obrazek

To jest właśnie ta pompa. I to napewno nie jest sprawa regulacji, bo jak pisałem regulowali to ludzie znający się na rzeczy, a różnica w osiągach jest zbyt duża.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 05 lip 2011, 22:00

pawelrybak15 pisze:Ja na 99% mam pompę z tłokorozdzielaczem 8mm, a przynajmniej na to wskazuje numer tej pompy, zastanawiam się tylko, czy to jest możliwe, czy nie było 8mm pomp z LDA ?
1.6TD z 8mm to 1V ino LDA nie było ale można zawsze dołożyć nr pompy
kerpen_rp pisze:To jest właśnie ta pompa
zapewne 1.6TD MF 9mm
kerpen_rp pisze: I to napewno nie jest sprawa regulacji, bo jak pisałem regulowali to ludzie znający się na rzeczy, a różnica w osiągach jest zbyt duża.
regulacja pomoże , bo skąd wiesz że tamta nie była regulowana , podjedź do kogoś kumatego to prosty zabieg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl