Witam.
Jestem nowy na forum , mam problem z nowym nabytkiem.
Kupiłem sobie B3, 1,8 na pełnym wtrysku mechanicznym , 66kW z instalacją gazową.
Problem polega na tym że jak odpalam rano auto, na zimnym silniku, oczywiście na benzynie , obroty skaczą niemiłosiernie, jak się rozgrzeje to już troszkę mniej, ale fika od 1100 do 800 obr/m. Na LPG gaśnie prawie zawsze. W czym może być problem ???
Silnik sprawdzony , ciśnienie sprężania w normie, paliwo ok, świece nowe, przewody też. Filtr powietrza wymieniony w lutym tego roku.
Proszę o pomoc.
Audi 80 [B3] 1.8 Pełny wtrysk mechaniczny - Problem
Witam. Po pierwsze to jeśli masz wtrysk mechaniczny to zmień opis bo ten silnik to nie PM a JN Sprawdź w jakim stanie jest dolot czy nie łapie lewego powietrza bo wygląda to na jakąś dziurę Jeśli to nie pomoże to do sprawdzenia przepływka. A i temat wałkowany na forum setki razy także następnym razem użyj szukajki.
Szukałem i są podobne tematy, ale żaden nie wyczerpuje odpowiedzi.serial28 pisze:Witam. Po pierwsze to jeśli masz wtrysk mechaniczny to zmień opis bo ten silnik to nie PM a JN Sprawdź w jakim stanie jest dolot czy nie łapie lewego powietrza bo wygląda to na jakąś dziurę Jeśli to nie pomoże to do sprawdzenia przepływka. A i temat wałkowany na forum setki razy także następnym razem użyj szukajki.
Sprawdzone było wszystko pod kątem lewego powietrza, jest ok. Na zimnym czasem gaśnie, bez różnicy czy jest na PB czy LPG. Na rozgrzanym Jest lepiej ale obroty falują od 400 do 1000 obr/min. Układ zapłonowy sprawny na 100%. Możliwe że to sonda lambda ??? Juz nie mam pomysłów.