Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 [B3] 1.8 Pełny wtrysk mechaniczny - Problem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
MethOd63
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:58

Audi 80 [B3] 1.8 Pełny wtrysk mechaniczny - Problem

Post autor: MethOd63 » 22 cze 2011, 21:11

Witam.
Jestem nowy na forum , mam problem z nowym nabytkiem.

Kupiłem sobie B3, 1,8 na pełnym wtrysku mechanicznym , 66kW z instalacją gazową.

Problem polega na tym że jak odpalam rano auto, na zimnym silniku, oczywiście na benzynie , obroty skaczą niemiłosiernie, jak się rozgrzeje to już troszkę mniej, ale fika od 1100 do 800 obr/m. Na LPG gaśnie prawie zawsze. W czym może być problem ???

Silnik sprawdzony , ciśnienie sprężania w normie, paliwo ok, świece nowe, przewody też. Filtr powietrza wymieniony w lutym tego roku.

Proszę o pomoc.

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 24 cze 2011, 07:49

Witam. Po pierwsze to jeśli masz wtrysk mechaniczny to zmień opis bo ten silnik to nie PM a JN :-) Sprawdź w jakim stanie jest dolot czy nie łapie lewego powietrza bo wygląda to na jakąś dziurę :-) Jeśli to nie pomoże to do sprawdzenia przepływka. A i temat wałkowany na forum setki razy także następnym razem użyj szukajki. :-)

MethOd63
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:58

Post autor: MethOd63 » 04 lip 2011, 13:11

serial28 pisze:Witam. Po pierwsze to jeśli masz wtrysk mechaniczny to zmień opis bo ten silnik to nie PM a JN :-) Sprawdź w jakim stanie jest dolot czy nie łapie lewego powietrza bo wygląda to na jakąś dziurę :-) Jeśli to nie pomoże to do sprawdzenia przepływka. A i temat wałkowany na forum setki razy także następnym razem użyj szukajki. :-)
Szukałem i są podobne tematy, ale żaden nie wyczerpuje odpowiedzi.
Sprawdzone było wszystko pod kątem lewego powietrza, jest ok. Na zimnym czasem gaśnie, bez różnicy czy jest na PB czy LPG. Na rozgrzanym Jest lepiej ale obroty falują od 400 do 1000 obr/min. Układ zapłonowy sprawny na 100%. Możliwe że to sonda lambda ??? Juz nie mam pomysłów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl