Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] Walki z NG ciąg dalszy.....

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 cze 2011, 13:07

Maroonio pisze:Czy jest jakiś sposób żeby wymusić "siknięcie" wtryskiwaczy?
Myślę że jakby odłączyć wtyczkę od różnicowego regulatora ciśnienia paliwa (choć nie jestem pewien czy to konieczne ale dla pewności lepiej odłączyć, jakby on odcinał paliwo gdy silnik nie pracuje) i podnieść klapę przepływomierza. Jakby ciśnienie paliwa było w układzie to powinno coś polecieć (jeszcze do tego można włączyć pompę paliwa na stałe).

Jeszcze jeden test to wykręcenie wtryskiwacza rozruchowego i podłączenie go do plusa i minusa, wtedy powinien lać gdy jest ciśnienie paliwa nawet na wyłączonym zapłonie.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 cze 2011, 17:17

Maroonio pisze:Prąd na nastawniku po włączeniu stacyjki około -180 mA
Ciekawe czy mierzysz go "we właściwą stroną" bo może to być wzbogacenie na start albo cut-off.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 cze 2011, 17:22

To zależy jak podłączysz końcówki miernika.

A z odłączonym regulatorem też nic nie leci?

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 04 lip 2011, 13:40

Maroonio pisze:...Sprawdziłem w ten sam sposób jeszcze rozdzielacz który był w aucie pierwotnie. Raz trysnął wszystkimi a potem już tylko przez jeden wtryskiwacz. Czyżby zatarta iglica?
Dość częsta usterka jak się za długo jeździ na gazie. Ale można to rozkręcić i przemyć ekstrakcyjną i uruchomić go paluchem. A rozruchowy będzie działał bo ma odrębny kanał.
Ja jak wskrzeszałem rozdzielacz to objawy miałem takie same.

Tutaj macie link do lektury jak się za to zabrać.

http://chomikuj.pl/jimy2/Audi+80/Rozdzi ... 986351.doc

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 lip 2011, 22:32

Maroonio pisze:Żadne napięcie się tam nie pojawia jakby nie było sterowania.
Sprawdź czy na jeden jej pinów idzie stały plus (sterowane jest minusem). Bezpiecznik od niej to któryś z tych doczepianych od dołu skrzynki bezpieczników.
Sprawdź czujnik zamknięcia przepustnicy oraz chyba potencjometr wychylenia przepływomierza też coś do krokowego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl