[B3 NE 1,8 +LPG] podłączenie podciśnień keihin I
- daro1234567890
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 sty 2010, 17:16
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
panowie a co steruje tym zaworem bo raczej nie czujnik temp.? kiedyś po dodaniu gazu było widać że łapka się rusza a teraz nie ! po odpięciu kostki żadnej różnicy nie ma łapka cały czas po odpaleniu jest w górze jak z gaszę to opada ! co tym steruje i gdzie prowadzą kable od niego może ma jakiś bezpiecznik ?
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
no właśnie ja ten wątek próbuje ustalic już z 2 lata; co nim steruje tym elektrozaworem bo u mnie jak dodaje gazu powyzej 2 tys i puszczam to od razu spada do 1000 obr; idzie do niego 12V i kiedyś wyczytałem że jak silnik troszke ostygnie po jeździe to już nie trzeba ssania tylko ten elektrozawór podnosi obroty; ale jest jakiś czujnik do niego czy co; bo już nie wiem; jak odepnę zasilanie do niego to kompletnie nic się nie dzieje ani na zimnym ani na ciepłym. Zdjąłem dolny węzyk z niego i nic się nie działo; zdjąłem boczny i obroty spadły ; ale to szystko bez napięcia było; po co to 12V do niego; jest jakiś przekaźniek do niego czy co;HELP bo to już pewno nie jednego klubowicza męczy !!!!
- daro1234567890
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 sty 2010, 17:16
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
dokładnie kolego jak u mnie ! no to czekamy na info
[ Dodano: 2011-07-26, 16:14 ]
jeżeli jakiś czujnik nim steruje to tylko raczej ten od dołu nad pompką paliwa jeśli jest mechaniczna ! ale to raczej jest jeszcze powiązane z obrotami bo wcześniej przytrzymywało je przy 2t. i dopiero opadały ! patrzyłem na bezpieczniki i wszystkie ok ! a od czego są te różne przekaźniki w środku auta nad nogami ma ktoś opis ?
[ Dodano: 2012-04-17, 13:03 ]
no i sprawa wyjaśniona ! u mnie przyczyną był przekaźnik nr.68 811 919 098 b wycofany z produkcji brak zamiennika ale kupiłem na złomie ! mam 3 sztuki ! jest nad nogami kierowcy ! obroty teraz działają prawidłowo !
[ Dodano: 2011-07-26, 16:14 ]
jeżeli jakiś czujnik nim steruje to tylko raczej ten od dołu nad pompką paliwa jeśli jest mechaniczna ! ale to raczej jest jeszcze powiązane z obrotami bo wcześniej przytrzymywało je przy 2t. i dopiero opadały ! patrzyłem na bezpieczniki i wszystkie ok ! a od czego są te różne przekaźniki w środku auta nad nogami ma ktoś opis ?
[ Dodano: 2012-04-17, 13:03 ]
no i sprawa wyjaśniona ! u mnie przyczyną był przekaźnik nr.68 811 919 098 b wycofany z produkcji brak zamiennika ale kupiłem na złomie ! mam 3 sztuki ! jest nad nogami kierowcy ! obroty teraz działają prawidłowo !