Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NE 1,8 +LPG] podłączenie podciśnień keihin I

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 22 lis 2010, 17:38

Sprawdzę na dniach ten zawór, bo moje Audi działa tak jak by miało tempomat :-P (i na luzie utrzymuje wysokie obroty- ok. 2 tys).

Awatar użytkownika
jerry84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 174
Rejestracja: 15 mar 2009, 14:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jerry84 » 22 lis 2010, 22:38

pawel_m pisze:Sprawdzę na dniach ten zawór, bo moje Audi działa tak jak by miało tempomat :-P (i na luzie utrzymuje wysokie obroty- ok. 2 tys).
Jeśli to wina zaworka, to po odpięciu od niego dolnego przewodu podciśnieniowego obroty powinny spaść.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 22 lis 2010, 22:45

dodam coś dla założyciela tematu ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
daro1234567890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 sty 2010, 17:16
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: daro1234567890 » 06 lip 2011, 15:12

panowie a co steruje tym zaworem bo raczej nie czujnik temp.? kiedyś po dodaniu gazu było widać że łapka się rusza a teraz nie ! po odpięciu kostki żadnej różnicy nie ma łapka cały czas po odpaleniu jest w górze jak z gaszę to opada ! co tym steruje i gdzie prowadzą kable od niego może ma jakiś bezpiecznik ?

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 09 lip 2011, 07:31

no właśnie ja ten wątek próbuje ustalic już z 2 lata; co nim steruje tym elektrozaworem bo u mnie jak dodaje gazu powyzej 2 tys i puszczam to od razu spada do 1000 obr; idzie do niego 12V i kiedyś wyczytałem że jak silnik troszke ostygnie po jeździe to już nie trzeba ssania tylko ten elektrozawór podnosi obroty; ale jest jakiś czujnik do niego czy co; bo już nie wiem; jak odepnę zasilanie do niego to kompletnie nic się nie dzieje ani na zimnym ani na ciepłym. Zdjąłem dolny węzyk z niego i nic się nie działo; zdjąłem boczny i obroty spadły ; ale to szystko bez napięcia było; po co to 12V do niego; jest jakiś przekaźniek do niego czy co;HELP bo to już pewno nie jednego klubowicza męczy !!!!

Awatar użytkownika
daro1234567890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 sty 2010, 17:16
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: daro1234567890 » 12 lip 2011, 16:02

dokładnie kolego jak u mnie ! no to czekamy na info

[ Dodano: 2011-07-26, 16:14 ]
jeżeli jakiś czujnik nim steruje to tylko raczej ten od dołu nad pompką paliwa jeśli jest mechaniczna ! ale to raczej jest jeszcze powiązane z obrotami bo wcześniej przytrzymywało je przy 2t. i dopiero opadały ! patrzyłem na bezpieczniki i wszystkie ok ! a od czego są te różne przekaźniki w środku auta nad nogami ma ktoś opis ?

[ Dodano: 2012-04-17, 13:03 ]
no i sprawa wyjaśniona ! u mnie przyczyną był przekaźnik nr.68 811 919 098 b wycofany z produkcji brak zamiennika ale kupiłem na złomie ! mam 3 sztuki ! jest nad nogami kierowcy ! obroty teraz działają prawidłowo !

2mir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:15
Lokalizacja: Rybnik woj.Śląskie

Post autor: 2mir » 24 sty 2013, 23:21

Witam, wiem że temat już bardzo stary ale mimo wszystko na pewno znajdą się jeszcze osoby szukające tych schematów, a że mam je pod ręką to wrzucę je tu. Myślę że to najbardziej odpowiednie miejsce dla zamieszczenia tych skanów których znaleźć nie jest wcale łatwo .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl