Witam i proszę kolegów o poradę.
Problem mój zaczął sie niedawno od wymiany końcowego tłumika, gdyz od tamtej pory autko stało się mułowate a turbinka gwiżddźe aż ludzie się oglądają a do tego zaczął mi brać olej choć do tej pory nie dolewałem ani kropli od wymiany do wymiany. czy to zbieg okoliczności i czy to już jest koniec turbinki i czeka mnie niemały wydatek?
Pozdrawiam
[B4 1,9TDI 1Z] Czy to koniec turbiny?
[B4 1,9TDI 1Z] Czy to koniec turbiny?
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2007, 13:13 przez PIOTR_S, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zazwyczaj turbo kończy sój żywot przez długi czas. Zaczyna się od brania oleju i spadku mocy, i tak dalej. Takie nagłe padnięcie turbo to raczej mniejszy odsetek, ale też sie zdarza. Widziałem foty co sie dzieje z turbinami jak jakieś "ciało obce" dostanie sie na wirnik. Poprostu masakra.
Podobnie jak Cobra stawiam również na turbo. Odkręć wąż idący do turbo i sprawdź czy jest tam olej i przy okazji jak wygląda wirnik i jaki jest na nim luz.
Podobnie jak Cobra stawiam również na turbo. Odkręć wąż idący do turbo i sprawdź czy jest tam olej i przy okazji jak wygląda wirnik i jaki jest na nim luz.
[quote="cobra"]stawiam własnie na turbo... dlatego bierze olej i jest mulowaty. Czy zauważyłes za sobą chmurę dymu?[/quote]
Dzięki za podpowiedź Ale chodzi o to że nie dymi Nawet jar ruszę z 2 i dam po garach to nie jest tragicznie. Miałem wcześniej Sierrę 1,8 td z padniętą turbiną to przy ruszaniu z impetem z tyłu światu nie było widać.
Dodano: 2007-09-06, 15:06
[quote="Labiel"]
Podobnie jak Cobra stawiam również na turbo. Odkręć wąż idący do turbo i sprawdź czy jest tam olej i przy okazji jak wygląda wirnik i jaki jest na nim luz.[/quote]
Zaraz po powrocie do domu zrobię tak jak piszesz i sprawdzę czy w wężu jest olej, a nie wiesz przypadkiem ile już mam szykować kaski na nowa turbawkę?
Dzięki za podpowiedź Ale chodzi o to że nie dymi Nawet jar ruszę z 2 i dam po garach to nie jest tragicznie. Miałem wcześniej Sierrę 1,8 td z padniętą turbiną to przy ruszaniu z impetem z tyłu światu nie było widać.
Dodano: 2007-09-06, 15:06
[quote="Labiel"]
Podobnie jak Cobra stawiam również na turbo. Odkręć wąż idący do turbo i sprawdź czy jest tam olej i przy okazji jak wygląda wirnik i jaki jest na nim luz.[/quote]
Zaraz po powrocie do domu zrobię tak jak piszesz i sprawdzę czy w wężu jest olej, a nie wiesz przypadkiem ile już mam szykować kaski na nowa turbawkę?