[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Nyga69xd, spoko no ja szanuje ze sam bierzesz sie za to, ale moje zdanie jest takie ze wole kupic orginal firmowy... jeszcze moge sie doczepic ze mozesz miec 5razy grubsza scianke a wystarczy ze podczas spawania za bardzo zmeczysz material i beda frytki, jednak mam nadzieje i tego Ci zycze, ze jest to mega profi robota... i tak jakbym mial regenerowac gwint to oddam do firmy i sie tego nei wstydze bo jezeli nei amm o czyms pojecia to sie za to nie zabieram, wiec nie musisz byc az tak chamski
Patrzcie co tu kolega zrobił i lata jakoś, nie dość ,że z ośki ,,zespawał'' quattro to jeszcze zrobił kolumnę ,,frankensteina'' , zresztą zobaczcie sami http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t ... sc&start=0
jak wy wszyscy marudzicie ! ORI ORI ORI ile jeszcze tych ORI ! co z tego że ori kartka made in germany jak faktyczna produkcja odbywa się w chinach za michę ryżu Spoko kogoś podnieca logo H&R innego własna customowa robota która daje mega satysfakcje i możliwość dopasowania np zawiechy ( bo o niej tu mowa ) do własnych potrzeb ! Spinacie sie jak dzieci
Kolczat teraz ty lecisz na wokandę myślisz że zawieszenie w twoim cabrio jest przystosowane do 9/10 cali ?? jeśli tak myślisz to yyyyyyyyyyy błąd nie jest ! a jeździsz żyjesz i masz sie dobrze Chciał byś AIR spoko ale od kogo pewnie od chłopaków z algrundo przypominam jest to custom bo robią całą zawieche sami
Sam przymierzam sie do customa i po zrobieniu bez problemu mogę z każdym kto ma gwint H&R/KW/WEITEC stanąć na stacji diagnostycznej sprawdzić sprawność zawieszenia zobaczymy co wyjdzie
Pamiętajcie że jeśli ktoś sie podejmuje zabawy np z customowym gwintem wie co robi i nie zrobi sobie fuszerki
P.S kurde miałem fotki pękniętego gwinta KW ale nie umiem znaleźć jak znajdę to wrzucę dla ludzi z pod znaku ORI
tyle odemnie pozdro dla ludzi którzy mają Ori szczerze zazdroszczę też bym chciał i pozdro dla rezaczy którzy sami wyhodowali gwinty też zazdroszczę bo narazie nie mam na to czasu ale już nie długo do was dołączę
Kolczat teraz ty lecisz na wokandę myślisz że zawieszenie w twoim cabrio jest przystosowane do 9/10 cali ?? jeśli tak myślisz to yyyyyyyyyyy błąd nie jest ! a jeździsz żyjesz i masz sie dobrze Chciał byś AIR spoko ale od kogo pewnie od chłopaków z algrundo przypominam jest to custom bo robią całą zawieche sami
Sam przymierzam sie do customa i po zrobieniu bez problemu mogę z każdym kto ma gwint H&R/KW/WEITEC stanąć na stacji diagnostycznej sprawdzić sprawność zawieszenia zobaczymy co wyjdzie
Pamiętajcie że jeśli ktoś sie podejmuje zabawy np z customowym gwintem wie co robi i nie zrobi sobie fuszerki
P.S kurde miałem fotki pękniętego gwinta KW ale nie umiem znaleźć jak znajdę to wrzucę dla ludzi z pod znaku ORI
tyle odemnie pozdro dla ludzi którzy mają Ori szczerze zazdroszczę też bym chciał i pozdro dla rezaczy którzy sami wyhodowali gwinty też zazdroszczę bo narazie nie mam na to czasu ale już nie długo do was dołączę
informacyjnie, to np. ja będę od waissa brałmeir pisze:Chciał byś AIR spoko ale od kogo pewnie od chłopaków z algrundo przypominam jest to custom bo robią całą zawieche sami
Dziwi mnie strach co niektórych przed spawami. Dobry spaw przeżyje nasze samochody. Tylko ten spieprzony pęknie podczas jazdy.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
meir, sami dwa lata temu mnie uczyliscie o ori czesciach... teraz prawda, wlasnie zamowilem tylne kolumny gwintowane za 400pln do cabrio, wiec sory ale za 400pln nie chcialbym sie bawic ze spawarka... pozatym wciaz czytacie wybiorczo co pisze, powtorze jeszcze jeden ostatni raz, pozniej bede krzyczal!
jestem pelene podziwu robienia customowego gwintu, ale ja bym nigdy na takim nie jezdzil!
AR to juz chyba historia w stosunku do planow w moim aucie, tak jak mwoielm ze po evencie wszystko sie wyklaruje i wole moj gwint
jestem pelene podziwu robienia customowego gwintu, ale ja bym nigdy na takim nie jezdzil!
AR to juz chyba historia w stosunku do planow w moim aucie, tak jak mwoielm ze po evencie wszystko sie wyklaruje i wole moj gwint
Nie wiem czy to kogoś zainteresuje ale macie link:
gwint kw tył jest to tylko tylni gwint pasuje napewno do b3 i chyba cabrio (padniete wkłądy z tego co wyczytalem) ale cena dość ciekawa 100zl takze pewnie wrto
gwint kw tył jest to tylko tylni gwint pasuje napewno do b3 i chyba cabrio (padniete wkłądy z tego co wyczytalem) ale cena dość ciekawa 100zl takze pewnie wrto