[1,9 TD AAZ] rurka zasilająca turbinę
[1,9 TD AAZ] rurka zasilająca turbinę
problem jest taki jak własnie widać na zdjęciu, leje sie olej i to coraz bardziej, czy tylko wymiana mnie ratuje, czy można jakąś podkładkę wsadzić, gdzie można dostac taka rurke, a może ktos sie orientuje ile by kosztowała, bo byłam na szrocie i niestety nie posiadali
Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 08:58 przez alicjaaa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Szkoda roboty ,nic to nie da A rurke najpierw trzeba odkręcić żeby zobaczyć gdzie jest nieszczelność ,bo równie dobrze może być we wkręcanym króćcu .Nawet jak coś się wyrobiło i dokręcanie nie pomaga ,zawsze można sobie dorobić podkładkę z blachy aluminiowej ,lub miedzianej ...ale to raczej nie robota dla pań :mrgreen:alicjaaa pisze:zakleje sylikonem, albo taśma izolacyjna, bo normalnie nigdzie nie moge dostać tej rurki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:40
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Mam to samo w silniku 1.9TDI IZ, dziś wracając do domu po przejechaniu 10 km przy hamowaniu zapaliła mi się kontrolka oleju i zgasła i tek coraz częściej. tak ok po kilometrze zatrzymałem się i zajrzałem pod maskę. A tam cały silnik w oleju. zgasiłem silnik i sprowadziłem samochód do domu. I tu moje pytanie :
czy tam się coś zapchało ??
czy wystarczy tylko wymiana tej rurki??
nigdy wcześniej tego nie ruszałem a posiadam samochód od 6 lat
Po ok 3 tygodniach gdy samochód stał rozwianie problemu przyszło samo :p
Serwisant który przyjechał do wózka widłowego dał mi miedzianą baryłkę, która wpływem dociskania zmienia kształt wpasowuje się w miejsce tego stożka na końcach rurki. Myślałem ze nie wytrzyma lecz o dziwo trzyma. rozwiązanie tanie i szybkie o ile się o tym wie. Cena dwóch baryłek miedzianych w każdym serwisie samochodów LPG to ok 2 zł/szt.
Mam nadzieje że komuś się to jeszcze przyda.
czy tam się coś zapchało ??
czy wystarczy tylko wymiana tej rurki??
nigdy wcześniej tego nie ruszałem a posiadam samochód od 6 lat
Po ok 3 tygodniach gdy samochód stał rozwianie problemu przyszło samo :p
Serwisant który przyjechał do wózka widłowego dał mi miedzianą baryłkę, która wpływem dociskania zmienia kształt wpasowuje się w miejsce tego stożka na końcach rurki. Myślałem ze nie wytrzyma lecz o dziwo trzyma. rozwiązanie tanie i szybkie o ile się o tym wie. Cena dwóch baryłek miedzianych w każdym serwisie samochodów LPG to ok 2 zł/szt.
Mam nadzieje że komuś się to jeszcze przyda.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2013, 18:34 przez marsel88, łącznie zmieniany 1 raz.
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia