[1,9 TD AAZ] rurka zasilająca turbinę
[1,9 TD AAZ] rurka zasilająca turbinę
problem jest taki jak własnie widać na zdjęciu, leje sie olej i to coraz bardziej, czy tylko wymiana mnie ratuje, czy można jakąś podkładkę wsadzić, gdzie można dostac taka rurke, a może ktos sie orientuje ile by kosztowała, bo byłam na szrocie i niestety nie posiadali
Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 08:58 przez alicjaaa, łącznie zmieniany 1 raz.
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi
było 1,9 TD Audi 80 B4
było 1,9 TD Audi 80 B4
Nie koniecznie będize to wina rurki. Pomiedzy rurką a turbiną znajduje sie taki wkręcany króciec i to może on jest poluzowany. Najpierw trzeba by spróbować jego dobrze dokręcić a dopiero póżniej do niego tą rurkę.
Jetta MK1 >>Audi 80 B3 >>Audi 80 B4
Diesel Kopci, Diesel Czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi!
Diesel Kopci, Diesel Czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi!
zakleje sylikonem, albo taśma izolacyjna, bo normalnie nigdzie nie moge dostać tej rurki, a w sklepie pytałam ile nowa to jakoś mieli sie dowiedzieć i cisza, dzisiaj jeszcze bede jeżdzić może znajde gdzieś coś
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi
było 1,9 TD Audi 80 B4
było 1,9 TD Audi 80 B4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Szkoda roboty ,nic to nie da A rurke najpierw trzeba odkręcić żeby zobaczyć gdzie jest nieszczelność ,bo równie dobrze może być we wkręcanym króćcu .Nawet jak coś się wyrobiło i dokręcanie nie pomaga ,zawsze można sobie dorobić podkładkę z blachy aluminiowej ,lub miedzianej ...ale to raczej nie robota dla pań :mrgreen:alicjaaa pisze:zakleje sylikonem, albo taśma izolacyjna, bo normalnie nigdzie nie moge dostać tej rurki
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:40
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Mam to samo w silniku 1.9TDI IZ, dziś wracając do domu po przejechaniu 10 km przy hamowaniu zapaliła mi się kontrolka oleju i zgasła i tek coraz częściej. tak ok po kilometrze zatrzymałem się i zajrzałem pod maskę. A tam cały silnik w oleju. zgasiłem silnik i sprowadziłem samochód do domu. I tu moje pytanie :
czy tam się coś zapchało ??
czy wystarczy tylko wymiana tej rurki??
nigdy wcześniej tego nie ruszałem a posiadam samochód od 6 lat
Po ok 3 tygodniach gdy samochód stał rozwianie problemu przyszło samo :p
Serwisant który przyjechał do wózka widłowego dał mi miedzianą baryłkę, która wpływem dociskania zmienia kształt wpasowuje się w miejsce tego stożka na końcach rurki. Myślałem ze nie wytrzyma lecz o dziwo trzyma. rozwiązanie tanie i szybkie o ile się o tym wie. Cena dwóch baryłek miedzianych w każdym serwisie samochodów LPG to ok 2 zł/szt.
Mam nadzieje że komuś się to jeszcze przyda.
czy tam się coś zapchało ??
czy wystarczy tylko wymiana tej rurki??
nigdy wcześniej tego nie ruszałem a posiadam samochód od 6 lat
Po ok 3 tygodniach gdy samochód stał rozwianie problemu przyszło samo :p
Serwisant który przyjechał do wózka widłowego dał mi miedzianą baryłkę, która wpływem dociskania zmienia kształt wpasowuje się w miejsce tego stożka na końcach rurki. Myślałem ze nie wytrzyma lecz o dziwo trzyma. rozwiązanie tanie i szybkie o ile się o tym wie. Cena dwóch baryłek miedzianych w każdym serwisie samochodów LPG to ok 2 zł/szt.
Mam nadzieje że komuś się to jeszcze przyda.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2013, 18:34 przez marsel88, łącznie zmieniany 1 raz.
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga