Nie do końca rozumiem tą wypowiedź, ale chyba stąd wziął się ten link.skizo pisze:do B3 jest taki sam jak do golfa II i III znaczy się wyglądowi bo wagowo niestety
[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
tak? a jak sztyl gwintu jest za dlugi i jak zloze dach i sie rozetnie to tez bedzie wporzo? wydaje mi sie ze nie, pewnie zaraz napiszesz ze obcinasz o tyle ile ptorzebujesz, ok... a jak utne caly zwoj to na czym zlepie cala kolumne do budy? dlatego wlasnie wole ori dedykacje do danego silnika i nadwozia, przynajmniej wiem ze jak obniza to obniza o 60mm i wiem ze jak zaloze to nie bede cial i kombinowal...
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
a mi sie jednak wydaje ze temat brzmi "modyfikacje" - czyt. dotyczace "zawieszenia, sprezyn, amorow - gwintowane zawieszenie" w samym sensie zmian zawieszenia a nie kombinacji z samym nim... jednak nie umniejszam ze takie rezanie jest jak najbardziej na swoim miejscu w tym temacie... co to kwestii kompletnego nie znania sie z mojej strony, cale moje pisanie po tym forum oceniam na podstawie naocznych widokow, takich jak chocby drazka kierowniczego kolegi Krisa na ogolnopolskim, obecni wiedza o czym pisze, nienobecni, a umiejacy czytac ze zrozumieniem dowiedza sie czytajac moje posty w tym temacie... co do nerwow, uwierz mi ze nie wiem czy raz chociaz sie zdenerwowalem przy komputerze czytajac to forum, wszystko biore z duza doza dystansu bo zdaje sobie sprawe ze pisze z powaznymi ludzmi po drugiej stronie, mimo ze moze moje podejscie moze niekiedy wydawac sie nie powazne...