Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 12 lip 2011, 17:49

Kolczat,
skizo pisze:do B3 jest taki sam jak do golfa II i III znaczy się wyglądowi bo wagowo niestety
Nie do końca rozumiem tą wypowiedź, ale chyba stąd wziął się ten link.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 lip 2011, 17:53

super sprowdzajcie dalej ludzi w blad to wezme status moderatora i to wszystko naprostuje... do b3 tam mozecie sobie pisac co chcecie bo pewny nie jestem ale od kiedy cabrio w gornym mocowaniu ma talerzyk? to nie wiem...

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 12 lip 2011, 18:21

...a sprezyna na czym Ci sie opiera? ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 lip 2011, 19:49

na gumowym odboju a odbuj gumowy wokolo sprezyny od razu do budy

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 12 lip 2011, 20:26

no i ściągasz talerzyk i zakładasz gume i masz gwint do cabrio :) proste :)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 lip 2011, 21:46

tak? a jak sztyl gwintu jest za dlugi i jak zloze dach i sie rozetnie to tez bedzie wporzo? wydaje mi sie ze nie, pewnie zaraz napiszesz ze obcinasz o tyle ile ptorzebujesz, ok... a jak utne caly zwoj to na czym zlepie cala kolumne do budy? dlatego wlasnie wole ori dedykacje do danego silnika i nadwozia, przynajmniej wiem ze jak obniza to obniza o 60mm i wiem ze jak zaloze to nie bede cial i kombinowal...

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 12 lip 2011, 21:57

jak utniesz sztyl to nic ci nie będzie :) no ale ja wiem swoje ty swoje :)

<piwo>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 lip 2011, 22:01

ucicac sztyl okey, tak jak robiles przy amorach, ale jak bedziesz musial go ucicac do poziomu gdzie nie ma juz gwintu? fakt cena jest zachecajaca, ale wole dac 300pln wiecej i miec dedykacje i spac spokojnie

...tak jest <piwo> :mrgreen:

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 14 lip 2011, 10:44

Kolczat kupimy kredki xD

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 lip 2011, 14:40

moglbys rozwinac swoja wypowiedz? chcialbym wiedziec kiedy ktos mnie obraza, a kiedy pisze od rzeczy...

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 14 lip 2011, 15:13

chodzi o to ze sie nie znasz wcale na rzeczy a sie wypowiadasz tytuł tematu brzmi Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint a nie oriii xD i to tyle z mojej strony ;p a tak pozatym nic do ciebie nie mam masz fajna 80 jesteś klubowiczem i po co te nerwy wyraziłeś swoje zdanie spoko <piwo>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 lip 2011, 17:38

a mi sie jednak wydaje ze temat brzmi "modyfikacje" - czyt. dotyczace "zawieszenia, sprezyn, amorow - gwintowane zawieszenie" w samym sensie zmian zawieszenia a nie kombinacji z samym nim... jednak nie umniejszam ze takie rezanie jest jak najbardziej na swoim miejscu w tym temacie... co to kwestii kompletnego nie znania sie z mojej strony, cale moje pisanie po tym forum oceniam na podstawie naocznych widokow, takich jak chocby drazka kierowniczego kolegi Krisa na ogolnopolskim, obecni wiedza o czym pisze, nienobecni, a umiejacy czytac ze zrozumieniem dowiedza sie czytajac moje posty w tym temacie... co do nerwow, uwierz mi ze nie wiem czy raz chociaz sie zdenerwowalem przy komputerze czytajac to forum, wszystko biore z duza doza dystansu bo zdaje sobie sprawe ze pisze z powaznymi ludzmi po drugiej stronie, mimo ze moze moje podejscie moze niekiedy wydawac sie nie powazne...

Boro69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:49

Post autor: Boro69 » 14 lip 2011, 23:18

Nyga69xd, od jakie golfa gwintu użyłeś?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 14 lip 2011, 23:51

Boro69 pisze:Nyga69xd, od jakie golfa gwintu użyłeś?
Obrazek

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 15 lip 2011, 08:17

golf 3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl