[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
LU CASH, a owszem jestem w lubelskim nad jeziorem Firlej. Jeśli nie masz co robić to wpadnij do ośrodka FS Firley na ul. Wczasowej doba hotelowa kończy się nam o 14, ale chyba jeszcze chwilę zostaniemy.
Edit:
Dziewczyna mówi mi, że pamięta, że jak jechaliśmy do apteki to ktoś trąbił i mrygał długimi. Ja akurat źle się czułem i nie byłem w humorze, stąd totalna ignorancja na drodze, wybacz stary
Edit:
Dziewczyna mówi mi, że pamięta, że jak jechaliśmy do apteki to ktoś trąbił i mrygał długimi. Ja akurat źle się czułem i nie byłem w humorze, stąd totalna ignorancja na drodze, wybacz stary
Kolczat, daleko do Ciebie więc trzeba byłoby spędzić więcej czasu na dojazd... i bardziej bym sobie spalił czoło od jazdy bez daszku
Audi już stoi na czterech osiemnastkach RH. Dodatkowo kupiłem dziś szersze ranty na tył i lada moment tył się poszerzy :mrgreen: a przednie kółka będą o szerokości 9,5" czyli 2,75" pięknego schodkowanego rantu Niestety do przekładki tylnych rantów na przód potrzebuję zmienić piasty, bo obecne rozwiązanie 5x108 + dystans 25mm nie pozwoli zamontować o pół cala szerszego rantu - za bardzo by wystawało. Ciekaw jestem jaki będzie finalny offset z przodu po zmianie piast - jeśli się cofnie do wewnątrz, to rozważę dokupienie jeszcze jednego rantu 3,25" i powstanie setup 4x10x18" :-o
Na dziś mi starczy rezania, idę spać.
Audi już stoi na czterech osiemnastkach RH. Dodatkowo kupiłem dziś szersze ranty na tył i lada moment tył się poszerzy :mrgreen: a przednie kółka będą o szerokości 9,5" czyli 2,75" pięknego schodkowanego rantu Niestety do przekładki tylnych rantów na przód potrzebuję zmienić piasty, bo obecne rozwiązanie 5x108 + dystans 25mm nie pozwoli zamontować o pół cala szerszego rantu - za bardzo by wystawało. Ciekaw jestem jaki będzie finalny offset z przodu po zmianie piast - jeśli się cofnie do wewnątrz, to rozważę dokupienie jeszcze jednego rantu 3,25" i powstanie setup 4x10x18" :-o
Na dziś mi starczy rezania, idę spać.
Wg moich przymiarek i wyliczeń, z przodu włazi nawet felga 10,5x20" z oponką 225/35/20, więc i 10x18" zmieszczę, tylko najpierw muszę zmienić te cholerne piasty. Czekam na foto od Mikołaja, który wpakował piasty i tarcze od A4 2.8. Offstet mu się zmienił drastycznie i musiał zapodać dystanse do przednich felg o grubości ponad 5cm! Wolałbym inne rozwiązanie... Szuan, a Ty jak zrezałeś te piasty i jak przymierzałeś te felgi 10x17"?
Też mi się bardziej podoba szerszy tył, ale w przednionapędowej taczce podoba mi się też tyle samo rantu z przodu i z tyłu (ale z niższym offsetem z tyłu w granicach 5-10mm). Jeśli nie wypali 10" to będzie przód 9,5" z oponką 215/35/18 i też będzie cacy.
Niki20, tak ranty wysyła mi luKredi, bo pisałem z nim o nich zanim je jeszcze wystawił, ale nie byłem zdecydowany czy z tyłu 3.25" czy 3.75" rantu. A wolę kupić od niego dwa oryginały pierwszy raz zdjęte z felg, niż jeden chiński do kompletu z jednym ori RH. Ale stwierdziłem, że 10" mi starczy, a przynajmniej mogę przy tym mieć super glebę i nie martwić się o przycieranie, czy tam Policję.
Też mi się bardziej podoba szerszy tył, ale w przednionapędowej taczce podoba mi się też tyle samo rantu z przodu i z tyłu (ale z niższym offsetem z tyłu w granicach 5-10mm). Jeśli nie wypali 10" to będzie przód 9,5" z oponką 215/35/18 i też będzie cacy.
Niki20, tak ranty wysyła mi luKredi, bo pisałem z nim o nich zanim je jeszcze wystawił, ale nie byłem zdecydowany czy z tyłu 3.25" czy 3.75" rantu. A wolę kupić od niego dwa oryginały pierwszy raz zdjęte z felg, niż jeden chiński do kompletu z jednym ori RH. Ale stwierdziłem, że 10" mi starczy, a przynajmniej mogę przy tym mieć super glebę i nie martwić się o przycieranie, czy tam Policję.
Na przód z piastami a4 b5 i tarczami 312x25 na felgi 18' ET ok.45 mam takie dystanse:
Wkręcane na piastę, grube na 5 cm. Mimo, że zwężam felgi twoimi bębnami (i wtedy staczam odpowiednio te dystanse) to podejrzewam, że przy takich walcach łożyska i piasty dostają po tyłku dosyć ostro.
Może pokombinować z piastami a6 c4 na przód, skoro na tył siadają bez problemu? Na tył piasty z audi 200 dawały seryjne ET, może piasty przód z audi 200 dadzą radę?
Wkręcane na piastę, grube na 5 cm. Mimo, że zwężam felgi twoimi bębnami (i wtedy staczam odpowiednio te dystanse) to podejrzewam, że przy takich walcach łożyska i piasty dostają po tyłku dosyć ostro.
Może pokombinować z piastami a6 c4 na przód, skoro na tył siadają bez problemu? Na tył piasty z audi 200 dawały seryjne ET, może piasty przód z audi 200 dadzą radę?
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
mozna wytoczyć na wzór orginału b4 nowe piasty z rozstawem 5x112 by zachowac seryjne ET, bo one wchodzą do samego końca zwrtonicy, gdzie w przypadku piast z C4 trzeba dodawać podkladki dystansujące pod łożysko i na wielokiln, a seryjnie piasty maja 2cm odsadzenie w porownaniu z C4... pozniej dobieramy tylko tarcze z odpowiednim odsadzeniem lub zakladamy adapter pod jarzmo zacisku.
wyjscie drugie piasty i zwrotnice s2
trzecie wyjscie kombinacje ze zwrotnicami z c4, choc przynazm sie bez bicia, nie wiem jak wygladaja, bo ja wybralem najtansza opcje jak kiedys mi sie wydawalo ale jak sie wszystko przekalkujuje, to opcja s2 jest najrozsadniejsza i w miare tania.... :roll:
wyjscie drugie piasty i zwrotnice s2
trzecie wyjscie kombinacje ze zwrotnicami z c4, choc przynazm sie bez bicia, nie wiem jak wygladaja, bo ja wybralem najtansza opcje jak kiedys mi sie wydawalo ale jak sie wszystko przekalkujuje, to opcja s2 jest najrozsadniejsza i w miare tania.... :roll: