Dokładnie jak pisze Vision przyjrzyj się tylko czy czasem nie cieknie z góry ,czyli z pod oringu głowicy tłokorozdzielacza ,bo z pod n108 cieknie bardzo rzadkoVision pisze:omka jeśli dobrze zlokalizowałeś to masz wyciek z N108 o-ringi do wymiany , można to zrobić samemu na silnik ,
najlepiej zdjąć uchwyt tylny pompy i wówczas odkręcić N108 i wymienić uszczelkę
[b4 1,9tdi 1z] silnik cieknaca pompa paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ,pecherzyki na pewno nie pojawiają się z powodu nieszczelności tej uszczelki .Olej te pecherzyki ,u większości sie pojawiają po przygazówce ,jak nie u wszystkich jak lecą w niewielkiej ilosci co jakiś czas to nie ma sobie co nimi zawracać głowybendinger5 pisze:czy jest możliwe że przez tę uszczelkę są pęcherzyki powietrza w przewodach?bo jak samochód stoi na wolnych obrotach to pęcherzy nie ma ale jak przygazuję mocniej to się pojawiają.
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
Pytanie do specjalistów – czy wymiana przedstawionej na rysunkach uszczelki (moja pompa 0 460 404 985 zaczęła w tym miejscy przeciekać) to duży problem? Patrząc w dokumentację widzę, że nie ma tam elementów ruchomych i oddzielenie tej części, a następnie wymiana uszczelki, wydają mi się w miarę „bezpieczne”. Nastawnika też pewnie nie trzeba będzie po takim zabiegu regulować.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: Ja albo śnię ,albo coś z moim wzrokiem dziś nie teges ,bo o ile dobrze widzę to chcesz wymienić uszczelkę pod nastawnikiem a tu czytamyveteran pisze:czy wymiana przedstawionej na rysunkach uszczelki (moja pompa 0 460 404 985 zaczęła w tym miejscy przeciekać) to duży problem? Patrząc w dokumentację widzę, że nie ma tam elementów ruchomych i oddzielenie tej części, a następnie wymiana uszczelki, wydają mi się w miarę „bezpieczne”. Nastawnika też pewnie nie trzeba będzie po takim zabiegu regulować.
Nie no po co :mrgreen: ...tematów na forum na ten temat dziesiątki ,a tu takie rewelacje ...oczywiście że trzeba ustawić dawkę i da się to zrobić tylko przy użyciu vaga ruszysz nastawnik 0,5 mm i dawka rozjedzie się tak skrajnie że w zależności w którą stronę ruszysz ,albo nie odpalisz z powodu zbyt małej ,albo silnik będzie falował z powodu zbyt dużej,ewentualnie uda ci się trafić tak że będzie chodził normalnie ,co nie znaczy że będzie prawidłowaveteran pisze:Nastawnika też pewnie nie trzeba będzie po takim zabiegu regulować.
Munior, masz rację Wydawało mi się, że nastawnik sprowadza się tylko do tej czarnej złączki z której wychodzą kable.
Start co prawda miałem nie najlepszy, ale wczoraj udało mi się wymienić uszczelkę. Cała operacja zajęła mniej niż 40min. Dawka paliwa pokazywana przez VAG przed demontażem nastawnika wynosiła 28, po montażu 22. Jest lepiej więc chyba nie opłaca się zmieniać.
[ Dodano: 2011-07-30, 11:12 ]
Żeby nie było tak pięknie to zlokalizowałem jeszcze jeden wyciek spod N108 :] Czy da się wymienić tam oring bez ściągania pompy?
Start co prawda miałem nie najlepszy, ale wczoraj udało mi się wymienić uszczelkę. Cała operacja zajęła mniej niż 40min. Dawka paliwa pokazywana przez VAG przed demontażem nastawnika wynosiła 28, po montażu 22. Jest lepiej więc chyba nie opłaca się zmieniać.
[ Dodano: 2011-07-30, 11:12 ]
Żeby nie było tak pięknie to zlokalizowałem jeszcze jeden wyciek spod N108 :] Czy da się wymienić tam oring bez ściągania pompy?