[B4 1,9 TDI] Różnice pomiędzy wtryskiwaczami
[B4 1,9 TDI] Różnice pomiędzy wtryskiwaczami
Witam,
mam pytanie czym różnią się te wtryski od siebie 028 130 201 G a 028 130 201 T ??
mam pytanie czym różnią się te wtryski od siebie 028 130 201 G a 028 130 201 T ??
I podstawowa sprawa - zachowany będzie skład mieszanki przeznaczonej do wybuchu w cylindrach . Skład stechiometryczny , czyli tyle jednego i drugiego żeby pier...dyknięcie miało największą siłę .
Jeśli to będzie zachwiane , to efekt całkiem odwrotny . Kucykuf ubędzie , bo nadmiar jednego i niedobór drugiego składnika ( powietrze i nafta ) , będą sobie wzajemnie przeszkadzać .
Tak mie się bynajmniej wydaje . A może tylko wydaje ?
Jeśli to będzie zachwiane , to efekt całkiem odwrotny . Kucykuf ubędzie , bo nadmiar jednego i niedobór drugiego składnika ( powietrze i nafta ) , będą sobie wzajemnie przeszkadzać .
Tak mie się bynajmniej wydaje . A może tylko wydaje ?
trochę pomieszałeś typy silników, diesel prawie zawsze pracuje przy nadmiarze powietrza i jego sprawność jest dużo większa jak silnika benzynowego, poza tym do cylindrów nie dostaje się żadna mieszanka tylko paliwo jest wtryskiwane w rozgrzane pod wpływem sprężania powietrzeantoni pisze:I podstawowa sprawa - zachowany będzie skład mieszanki przeznaczonej do wybuchu w cylindrach . Skład stechiometryczny , czyli tyle jednego i drugiego żeby pier...dyknięcie miało największą siłę .
Jeśli to będzie zachwiane , to efekt całkiem odwrotny . Kucykuf ubędzie , bo nadmiar jednego i niedobór drugiego składnika ( powietrze i nafta ) , będą sobie wzajemnie przeszkadzać .
Tak mie się bynajmniej wydaje . A może tylko wydaje ?
powietrza to trzeba dopakować jak zaczyna mocno dawać z tyłu czarnym dymem :mrgreen:antoni pisze:Bo sobie pomyślałem , że proponowany wtrysk z większą dziurką , właśnie powiększy dawkę paliwa i trzeba będzie dopakować więcej powietrza .
Stąd właśnie było moje chędożenie .
dobrze poprawione bo kolega był w błędzie a prawie nikt tego nie zauważył :lol:UKI_XX pisze:I podstawowa sprawa - zachowany będzie skład mieszanki przeznaczonej do wybuchu w cylindrach . Skład stechiometryczny , czyli tyle jednego i drugiego żeby pier...dyknięcie miało największą siłę .
Jeśli to będzie zachwiane , to efekt całkiem odwrotny . Kucykuf ubędzie , bo nadmiar jednego i niedobór drugiego składnika ( powietrze i nafta ) , będą sobie wzajemnie przeszkadzać .
Tak mie się bynajmniej wydaje . A może tylko wydaje ?
trochę pomieszałeś typy silników, diesel prawie zawsze pracuje przy nadmiarze powietrza i jego sprawność jest dużo większa jak silnika benzynowego, poza tym do cylindrów nie dostaje się żadna mieszanka tylko paliwo jest wtryskiwane w rozgrzane pod wpływem sprężania powietrze
- darecki2010
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
- Lokalizacja: LCH
Wg. etki to wtrysk do 1Z <ok>kris00 pisze:czy może to jest to samo co oryginalne od 1Z
[ Dodano: 2011-11-17, 19:56 ]
kris00, Dodam, że do tego silnika etka podaje wtryski o numerze...
028 130 201 X
..................G
..................GX
..................AX
..................H
..................HX
- darecki2010
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
- Lokalizacja: LCH