Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 2.0 20V NM] - kod błędu 2114 (brak iskry n cewce )

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
jumix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 maja 2011, 23:38

test halla w zapłonie

Post autor: jumix » 05 lip 2011, 19:18

Zrobiłem tak jak radziłeś
Efekt:

Po podpięcie MINUSA do sygnału czujnika w zapłonie (oczywiście kostka w czujniku)
PLUS miernika pod AKU 12V

Miernik wyświetli 12V

Podczas kręcenia silnikiem prze rozrusznik napięcie na mierniku spadło do 6V i bardzo nieznacznie falowało cały czas utrzymując napięcie ok. 6V

Jak to interpretować ???

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 lip 2011, 19:53

Kręć ręcznie bo pewnie pokazywało średnią, miernik pewnie za wolny.

jumix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 maja 2011, 23:38

Audi 90 2.0 20V NM - kod błędu 2114 (brak iskry n cewce )

Post autor: jumix » 06 lip 2011, 20:52

Dalsze "testy" halla odpuściłem
Wymieniam go na nowy o efektach powiadomie niebawem

Zaufam komputerkowi w niuni.
ZOBZCZYMY

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 lip 2011, 14:52

I jak tam, pojawiła się iskra (nadziei) :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl