Zrobiłem tak jak radziłeś
Efekt:
Po podpięcie MINUSA do sygnału czujnika w zapłonie (oczywiście kostka w czujniku)
PLUS miernika pod AKU 12V
Miernik wyświetli 12V
Podczas kręcenia silnikiem prze rozrusznik napięcie na mierniku spadło do 6V i bardzo nieznacznie falowało cały czas utrzymując napięcie ok. 6V
Jak to interpretować ???
[Audi 90 2.0 20V NM] - kod błędu 2114 (brak iskry n cewce )
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Audi 90 2.0 20V NM - kod błędu 2114 (brak iskry n cewce )
Dalsze "testy" halla odpuściłem
Wymieniam go na nowy o efektach powiadomie niebawem
Zaufam komputerkowi w niuni.
ZOBZCZYMY
Wymieniam go na nowy o efektach powiadomie niebawem
Zaufam komputerkowi w niuni.
ZOBZCZYMY
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków