[80 B4 1Z] Zacięcie turbiny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
- Lokalizacja: Mazowsze
z pandziorem się udało;) ale pojawił się problem z moim zetorkiem, ponieważ zaczął naprawdę chodzić jak zetor, otóż objaw jest taki jakby nie palił na jeden gar, majta delikatnie silnikiem i jest taki dziwny warkotliwy odgłos(oprócz warkotu-klekotu diesla) nie mam pojęcia co to, ale jest iskierka nadziei, posprawdzałem połączenia świec i przekaźniki i przez około 5min byłem happy bo zaczął chodzić równiuteńko, ale potem znów więc podejrzewam, że to coś w tą stronę, świec albo przekaźników jakichś,dodam, że po odpaleniu w garażu trochę się nakopciło i są okopcone rury, ale to akurat wina złego kątu wtrysku(przynajmniej tak mi się zdaje) ponawiam prośbę o polecenie mi dobrego fachmana od 80 w okolicy wawy, z góry dzięki
Pozdrawiam
Pozdrawiam
w okolicy wawy to Adamm albo woj. lubelskie <ok>
ale i tak trzeba potem dolać jak najwięcej ON, spuszczać małej ilości benzyny nie ma sensu byle jej zawartość nie była większa jak 15-20% (granica to 30%, jednak na granicy lepiej nie balansować), dodatek mixolu poprawia smarowanie a więc zmniejsza szkodliwość benzyny <ok>
święte słowa, w takim przypadku to lać najtańszą a do tego 0.5L mixolu na 10L paliwa i będzie dobrze <ok> te niby "lepsze" paliwa są bardziej suche i mniej wskazane na dolewki w przypadku pomyłkiSnafu pisze:wlej najtańszą byle jak najwięcej. Ja bym tego tak nie zostawil i zwrócil sie do kierownika stacji o jakies sensowne rozwiązanie tej sprawy. Silniki JTD sa wrażliwe na jakość paliwa i prędzej czy później może to sie odbić.
ale i tak trzeba potem dolać jak najwięcej ON, spuszczać małej ilości benzyny nie ma sensu byle jej zawartość nie była większa jak 15-20% (granica to 30%, jednak na granicy lepiej nie balansować), dodatek mixolu poprawia smarowanie a więc zmniejsza szkodliwość benzyny <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 wrz 2010, 22:42
- Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
A mi dzisiaj coś padło : Auto max 120(jak ujmę i dodam to nieraz trochę przyspieszy) , dymi trochę na czarno przy przyspieszaniu, brakuje mu mocy, wyskoczył błąd 575.Wcześniej nie miałem problemów a mam go 2 lata.Może to być od filtra powietrza ostatnio nie zmieniałem i przejeździł 2 wymiany oleju.Moje auto Audi 80 tdi 94 r.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz vaga i nie potrafisz go używać :?: :roll: typowy notlauf ,spowodowany problem z ciśnieniem doładowania,sprawdż wezyki do n75 ,drugi krok to baypas n75luki1987ddz27HK pisze:Auto max 120(jak ujmę i dodam to nieraz trochę przyspieszy) , dymi trochę na czarno przy przyspieszaniu, brakuje mu mocy, wyskoczył błąd 575
nieluki1987ddz27HK pisze:Może to być od filtra powietrza
a trzeci to dziura w dolocie <ok> i skoro dymi na czarno to jest najbardziej prawdopodobnyMUNIOR pisze:Masz vaga i nie potrafisz go używać :?: :roll: typowy notlauf ,spowodowany problem z ciśnieniem doładowania,sprawdż wezyki do n75 ,drugi krok to baypas n75luki1987ddz27HK pisze:Auto max 120(jak ujmę i dodam to nieraz trochę przyspieszy) , dymi trochę na czarno przy przyspieszaniu, brakuje mu mocy, wyskoczył błąd 575
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 wrz 2010, 22:42
- Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 wrz 2010, 22:42
- Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław