[1.9 TDI]Problemy z odpalenie nagrzanego silnika
[1.9 TDI]Problemy z odpalenie nagrzanego silnika
Witajcie!
Mam taki problem
Gdy silnik jest zimny samochodzik odpala od razu na dotyk problem pojawia się wtedy gdy nim trochę pojeżdżę i temperatura osiągnie 90 stopni Celsjusza lub bliska tej temperaturze. Wtedy gdy go odpalam bardzo długo kreci zanim zaskoczy. Silnik oczywiście 1.9 TDI 90KM rocznik 93. Po wystygnięciu silnika usterka mija.
Prosił bym o jakieś pomysły:) Bo jest lato i robi się to bardzo irytujące:)
Mam taki problem
Gdy silnik jest zimny samochodzik odpala od razu na dotyk problem pojawia się wtedy gdy nim trochę pojeżdżę i temperatura osiągnie 90 stopni Celsjusza lub bliska tej temperaturze. Wtedy gdy go odpalam bardzo długo kreci zanim zaskoczy. Silnik oczywiście 1.9 TDI 90KM rocznik 93. Po wystygnięciu silnika usterka mija.
Prosił bym o jakieś pomysły:) Bo jest lato i robi się to bardzo irytujące:)
Ostatnio zmieniony 24 lip 2011, 11:24 przez winx88, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak jak pisze goldi j51, prwdopodobnie pompa wtryskowa kończy żywot gdyby się to potwierdziło i gdybyś szukał drugiej,to odezwij sie na pwwinx88 pisze:Gdy silnik jest zimny samochodzik odpala od razu na dotyk problem pojawia się wtedy gdy nim trochę pojeżdżę i temperatura osiągnie 90 stopni Celsjusza lub bliska tej temperaturze. Wtedy gdy go odpalam bardzo długo kreci zanim zaskoczy
Nie wiem czy to takie oczywiste ponieważ problem istniej już od 2lat co najmięcej. Lekka poprawa nastąpiła po wymianie czujnika temperatury niebieskiego ale nie na długo. Chciałbym się dowiedzieć czy podłączyć pod kompa można domowym sposobem poprzez zakup kabli z allegro itp... czy jechać do fachowca.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bez przesady :mrgreen: Wierzycie w te cuda :roll: viaken to niby robi z jakichś super elementów w kosmicznej technologi pewnie ,nie mówię że chińczyki są lepsze lub gorsze ,zalezy jak się trafiwinx88 pisze:kabelek bym chciałbym dobry:)
Może być ,chińczyk ,ale jakiś drogi znalazłeś :mrgreen:winx88 pisze:może być??
vag com 3,11nwinx88 pisze:jakie oprogramowanie polecacie ?
Raczej kompa ma staruszka ,i w jedynie dostępnym bloku 000 zobaczy z ważniejszych parametrów tylko kąt wtrysku i dawkę Acha samego kabelka nie podłączysz ,potrzebna przejściówka obd1-obd2kyjo pisze:Pompe masz zapewne jeszcze starsza to i za duzo nie zobaczysz w kompie.
tak tylkoMUNIOR pisze:Bez przesady :mrgreen: Wierzycie w te cuda :roll: viaken to niby robi z jakichś super elementów w kosmicznej technologi pewnie ,nie mówię że chińczyki są lepsze lub gorsze ,zalezy jak się trafi
i dlatego kupić coś normalnego a nie chińczyka kup chińczyka potem przejściówka i co robi sie tyle samo co kupić viakena i masz wsio wszystko kabel OBDI i OBDII płytka i zrobiony układ jak należy a chińczyka jak trafisz podłączysz zasilanie odwrotnie i leci kabel..MUNIOR pisze: Acha samego kabelka nie podłączysz ,potrzebna przejściówka obd1-obd2
Od kiedy to ludzie na tym forum polecają shit... ten dział leci na psy.
Do autora nie szukaj na allegro tylko sklep Viaken.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A Kto poleca :shock: bo ja pisałem że "może być " a nie że polecamkyjo pisze:Od kiedy to ludzie na tym forum polecają shit... ten dział leci na psy.
Ano własnieaxell pisze:Te tańsze kable od viakena to niestety też chińszczyzna, ale u mnie spisuje się wzorowo.
uwierz axell, że się da,i to nie kolory ,sam się jebn...em :oops: , te małe wtyczki w przejsciówce mimo tych ścięć w rogach da się przy użyciu nie wielkiej siły podpiąć odwrotnie ...ale na to jest prosty sposób ,podłaczamy przejściówkę na stałe odpinając ori wtyczki w skrzynce bezpieczników i puszczając wszystko w stronę pułki pod nogami kierowcy ,gniazdo pod interfeis mocujemy gdzieś w odpowiednim miejscu ...ja tak mam i nie bawię się w podpinanie za każdym razem tej nieszczęsnej przejściówki ,bo miejsce w którym się znajdują ori wejścia obd 1 to najgorsze miejsce z możliwych i na tyle razy ile się podłaczam u siebie ,by mnie już dawno szlag trafił ...no bo żeby maskę w górę podnosic i grzebać w skrzynce to już gorzej tego nie dało się wymyślić...to druga wpadka inżynierów z audi :mrgreen: pierwsza to big -ben w dieslu ,zamiast obrotka :roll:axell pisze:Samej wtyczki nie da się odwrotnie wpiąć