Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

gruzzz i tona spamu

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 22 lip 2011, 22:29

Widzę spaykee działasz tam działasz w tym garażu. Powodzenia i pokaż jakis filmik że już gada <ok>
No i właśnie pochwal się kierownicą w końcu też się przyczyniłam, że ją kupiłeś :-P

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 22 lip 2011, 22:43

Obrazek


z włożonym moturem, jutro cyknę fotkę tej kierownicy, skoro tak płaczecie namiętnie <ok>

Awatar użytkownika
McCoob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 10 cze 2009, 15:57

Post autor: McCoob » 23 lip 2011, 09:05

spaykee pisze:Mnie jeszcze te opony nie zawiodły, a nie należę do osób które wchodzą w zakręty 20kmph.
Jeździłeś w deszcz? Miałeś awaryjne hamowanie?

Ostatnio wracałem z gór - mokro po deszczu, przejazd kolejowy z zaporami, które zaczęły się zamykać - stuknąłem w pedał hamulca - efekt? Zblokowane koła i popłynąłem jak na lodzie :shock:

Kilka dni temu wyprzedzałem tira, ten przede mną przyhamował, ja też musiałem, też było po deszczu i to samo, musiałem ratować ręcznym...

Mam opony w dobrym stanie bo po 8mm.

Ile dałeś za te laczki?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 23 lip 2011, 13:30

McCoob pisze:musiałem ratować ręcznym
A co w tej sytuacji daje ręczny przy zblokowanych kołach bo jakoś mi coś nie pasi ;-)

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 23 lip 2011, 13:46

chybo101 pisze:McCoob napisał/a:
musiałem ratować ręcznym

A co w tej sytuacji daje ręczny przy zblokowanych kołach bo jakoś mi coś nie pasi
poprawę samopoczucia hamującego :mrgreen:

Awatar użytkownika
McCoob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 10 cze 2009, 15:57

Post autor: McCoob » 23 lip 2011, 13:53

Zawsze lepsze 4 zablokowane koła niż 2 :-P

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 23 lip 2011, 16:48

chybo101 pisze: A co w tej sytuacji daje ręczny przy zblokowanych kołach bo jakoś mi coś nie pasi ;-)
jak widać każdy ma inny styl jazdy <ok> moim skromnym zdaniem czasem lepiej odpuścić hamulec jak się nie ma ABSu, zeby jeszcze w porę ratować się uciekając w bok, niż do zaparcia deptać heble. <ok>
właśnie, co do hebli - przód 280x22, tył tarcze, już nawet nie pamiętam jakich rozmiarów :lol:

Awatar użytkownika
McCoob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 10 cze 2009, 15:57

Post autor: McCoob » 23 lip 2011, 17:21

Nie w każdej sytuacji masz gdzie uciec w bok ;-)

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 23 lip 2011, 17:22

McCoob pisze:Nie w każdej sytuacji masz gdzie uciec w bok ;-)
zawsze można wolniej jechać, niż zapier...ać jak szalony, bo później są filmiki co "miota nim jak szatan!!!" <ok>

Awatar użytkownika
McCoob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 10 cze 2009, 15:57

Post autor: McCoob » 25 lip 2011, 19:13

Eee 1,6 dieslem nie da się zapierpapier xD

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 lip 2011, 19:17

To już nie bedzie polonez z tym silnikiem tylko co najmniej mirafiori <ok>

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 25 lip 2011, 21:52

silnik już działa, zostało mi jedynie poskładać pas przedni, lampy, zderzak, tył pomalować, i połączyć wszystkie czujniki <ok> Najgorsze są właśnie czujniki, bo wiązki pod 5cyl są inne niż pod 4cyl, no i trzeba niektóre przewody skracać, inne przedłużac... :mrgreen: ale to małe piwo w sumie też, teraz, jak już cała reszta jest na miejscu

Awatar użytkownika
Gajos135
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 15 paź 2008, 21:32
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: Gajos135 » 28 lip 2011, 00:49

O widze ze u kolegi spore postępy oby tak dalej :mrgreen: i życzę powodzenia oby furka śmigała 8-)

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 28 lip 2011, 21:27

furka już śmiga, od wczoraj dokładnie. <ok> Dziś jeszcze zmieniałem płyn chłodniczy (była woda, dla testu szczelności układu), olej i filtr oleju (jeździł wcześniej na starym oleju, który był w silniku), no i robiłem zbieżność+geometrię kół. Jutro jeszcze muszę troche pogarnąć auto - umyć, odkurzyć i takie tam, i można jechać na VW Manie <ok>

FelipeB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 23 maja 2011, 23:05
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: FelipeB4 » 13 sie 2011, 11:55

Spaykee jak tam projekcik ? :D Poszlo cos do przodu ?

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl