Swap tego motoru nie jest niczym obcym w ,,osiemdziesiątce"Olszak pisze:Z tego co mi wiadomo k14 jest chłodzone woda i olejem. Po drugie ja to chce zrobic zeby jeździło jak narazie potem bd myślał moze nad czymś mocniejszym. Powoli trzeba o innym aucie myśleć. Za jakies 3 latka chce sie wozić a4 1.8 t
[B3 1Y] Jesienna sesja str.1
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
andi77, małe turbo ma swoje zalety, ale na dłuższą metę nie będzie się spisywać
1,7 bar dla tej turbawki to męczarnia, dla K24 nie i wierz mi, że przy tym samym doładowaniu np 1,4 bar auto pojedzie lepiej z większą niż z mniejszą turbinką.
Olszak, za te 2-3 lata kombinuj jakiegoś paszczura którego będziesz katować na codzień, a B3kę schowaj do garażu i rób renowację na stan fabryki + grube mody silnika 1Y, zamieszanie na zlotach zrobisz wtedy konkretne
Pamiętaj, że porządne Audi skończyły się na 100C4 oraz V8, dalej to już nie to samo, nie ta jakość i nie ta wytrzymałość. A4 wygląda w porównaniu z 80 tragicznie no i jeszcze ten śmieszny 1,8T ? Daj spokój, jak już koniecznie A4 to AFN + chip albo jak nowsze to AVF + chip <zly>
1,7 bar dla tej turbawki to męczarnia, dla K24 nie i wierz mi, że przy tym samym doładowaniu np 1,4 bar auto pojedzie lepiej z większą niż z mniejszą turbinką.
Olszak, za te 2-3 lata kombinuj jakiegoś paszczura którego będziesz katować na codzień, a B3kę schowaj do garażu i rób renowację na stan fabryki + grube mody silnika 1Y, zamieszanie na zlotach zrobisz wtedy konkretne
Pamiętaj, że porządne Audi skończyły się na 100C4 oraz V8, dalej to już nie to samo, nie ta jakość i nie ta wytrzymałość. A4 wygląda w porównaniu z 80 tragicznie no i jeszcze ten śmieszny 1,8T ? Daj spokój, jak już koniecznie A4 to AFN + chip albo jak nowsze to AVF + chip <zly>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jestem. W aucie nie dzieje sie nic bo przez wypadek nie pracuje wiec brak funduszy. Brakuje jeszcze chłodnicy oleju, koncówek wtryskiwaczu , oddac turbo do regeneracji i można działać.
PS: Zmienił się pogląd na pomalowanie stalówek
http://farm4.static.flickr.com/3366/334 ... c877_b.jpg
Ten kolor chciałbym uzyskać tylko niewiem jak go nazwac ;]
PS: Zmienił się pogląd na pomalowanie stalówek
http://farm4.static.flickr.com/3366/334 ... c877_b.jpg
Ten kolor chciałbym uzyskać tylko niewiem jak go nazwac ;]
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
http://images42.fotosik.pl/111/e4b0add720fed563.jpg
Chyba tak sobie pomaluje stalóweczki. Bardzo mi się podoba ta koncepcja.
Chyba tak sobie pomaluje stalóweczki. Bardzo mi się podoba ta koncepcja.
No właśnie wiedziałem że ktoś mi zada to pytanie :mrgreen: W orginalnym 6J bd lipa ??
PS: Farba to chyba mniej wiecej to ? Bo bd to robił sam a nie po lakiernikach biegał.
http://moto.allegro.pl/farba-lakier-cla ... ml#gallery
PS: Farba to chyba mniej wiecej to ? Bo bd to robił sam a nie po lakiernikach biegał.
http://moto.allegro.pl/farba-lakier-cla ... ml#gallery
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2011, 19:54 przez Olszak, łącznie zmieniany 1 raz.