[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Wkręcasz ze szukałeś:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... B3wka+obd1
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... B3wka+obd1
Witam panowie mam pytanie. Czy ten kabelek będzie dobry :?:
Mam 80-tke B4 AAH 2.8Quattro z 92r
Kod: Zaznacz cały
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=494
Powinien być dobry, w B4 potrzebuje wtyk OBD1 tak jak tutaj jest, zresztą są oba.
Pytanie dlaczego taka cena niska, chociaż towar z viakena, ja za swój zestaw dałem 120~zł u nich, też na oba wtyki. Nie wiem czy nie będzie ograniczeń??
PS.
Pytanie dlaczego taka cena niska, chociaż towar z viakena, ja za swój zestaw dałem 120~zł u nich, też na oba wtyki. Nie wiem czy nie będzie ograniczeń??
PS.
+ Adapter z gniazda OBD2 na wtyk OBD1 (stosowany do modeli poniżej 1996 roku)
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Miałem stare przejście z OBD1 na OBD2 i kupiłem najtańszy z Viekena za 25 złotych i śmiga. Ograniczenia zapewne się pojawiają w nowszych modelach, gdzie w OBD2 jest jeszcze CAN oraz inne cuda. Jak ktoś chce robić też nowsze auta musi więcej wydać. Dla samego siebie w zupełności wystarczy. Zwłaszcza dla silników wolnossących gdzie nie ma chipowania. Do odczytu błędów i sprawdzenia bloków pomiarowych w zupełności to wystarczy.
Powiem Tobie że chyba ten zestaw mam:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76
jeśli się nie mylę to jeszcze 2-3 lata temu był za ~129zł, masakra jak potaniały...
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76
jeśli się nie mylę to jeszcze 2-3 lata temu był za ~129zł, masakra jak potaniały...
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja też kupiłem zestaw o viaken'a.
Dziś łączyłem się z ABK i ACE.
O ile z ABK nie było problemu i wyszedł stary błąd o którym zapomniałem, to z ACE abył mega problem.
Po pierwsze brak zasilanmia + na kostce czarnej.
Po drugie (gdy załatwłem problem nr 1) był brak połączenia z silnikiem. Z klimą łączył się nie wskazując problemów. Komp nie reagował.
Macie pomysł co może być problemem?
Dziś łączyłem się z ABK i ACE.
O ile z ABK nie było problemu i wyszedł stary błąd o którym zapomniałem, to z ACE abył mega problem.
Po pierwsze brak zasilanmia + na kostce czarnej.
Po drugie (gdy załatwłem problem nr 1) był brak połączenia z silnikiem. Z klimą łączył się nie wskazując problemów. Komp nie reagował.
Macie pomysł co może być problemem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
aldi, problem z połaczeniem jest raczej inny:
https://audi80.pl/20-16v-przerwane-p ... t61353.htm
Ktoś chyba majstrował przy nim i to ostro.
https://audi80.pl/20-16v-przerwane-p ... t61353.htm
Ktoś chyba majstrował przy nim i to ostro.
potrzebuje kogoś kto pomoże mi zainstalować kabel do połączenia vag.
zakupiłem u viakken'a taki:
Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 (czarny)
Interfejs USB do VW/AUDI/SKODA/SEAT ma 2 linie K, automatycznie przełączane z linią L, a więc współpracuje z każdym samochodem również tymi po 2002 wymagającymi 2 linii K. Produkcja Chiny. do tego przejściówkę na OBD1
dołączona została płytka z instrukcją instalacji, jednak po włączeniu programu polski vag 4,9 nie ma połączenia.
nadmienię, że "teoretycznie", kabel dobrze się zainstalował.
jest ktoś kto dysponuje może sprawnie działającym vagiem i chce się podzielić zarówno nim jak i pomocą przy uruchomieniu sprzętu?
będę wdzięczny, pozdrawiam
zakupiłem u viakken'a taki:
Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 (czarny)
Interfejs USB do VW/AUDI/SKODA/SEAT ma 2 linie K, automatycznie przełączane z linią L, a więc współpracuje z każdym samochodem również tymi po 2002 wymagającymi 2 linii K. Produkcja Chiny. do tego przejściówkę na OBD1
dołączona została płytka z instrukcją instalacji, jednak po włączeniu programu polski vag 4,9 nie ma połączenia.
nadmienię, że "teoretycznie", kabel dobrze się zainstalował.
jest ktoś kto dysponuje może sprawnie działającym vagiem i chce się podzielić zarówno nim jak i pomocą przy uruchomieniu sprzętu?
będę wdzięczny, pozdrawiam