[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - pompa z 10mm na 11mm
Sprawa wygląda w ten sposób, że musze najpierw uzbierać kase na nowe sprzęgło + program pod 11 + kilka setek na nowe przeguby, bo te juz sie dzywaja... W moim przypadku nie ma opcji, żeby auto stało "do wypłaty", a seryjnego sprzegla nie założe, będzie jakaś hybryda a to troche kosztuje .
Sierpien / wrzesien bedzie mod programu. Ucieszył bym sie gdyby wyszło ok 150km - mysle, ze dla seryjnej turbiny to już sporo. I to by mi wystarczyło. Nie chce raczej bawić się w IC - chyba, że bym kupił gotowe orurowanie a to raczej niemożliwe, czy większe turbo ze zmienną geometrią...
Dawkę mam ustawioną na ~8mg bo inaczej jest za duzo dymu. Przy dawce ok 4mg daje tyle paliwa, ze silnik się dusi i szarpie... Dynamika jest lepsza niż na 10mm i 2,2mg - silnik chodzi ciszej. Spalanie po miescie 7,5 przy dynamicznej jezdzie, na trasie do Austrii w te wakacje spalil 6 przy predkosci przelotowej 140.
Sierpien / wrzesien bedzie mod programu. Ucieszył bym sie gdyby wyszło ok 150km - mysle, ze dla seryjnej turbiny to już sporo. I to by mi wystarczyło. Nie chce raczej bawić się w IC - chyba, że bym kupił gotowe orurowanie a to raczej niemożliwe, czy większe turbo ze zmienną geometrią...
Dawkę mam ustawioną na ~8mg bo inaczej jest za duzo dymu. Przy dawce ok 4mg daje tyle paliwa, ze silnik się dusi i szarpie... Dynamika jest lepsza niż na 10mm i 2,2mg - silnik chodzi ciszej. Spalanie po miescie 7,5 przy dynamicznej jezdzie, na trasie do Austrii w te wakacje spalil 6 przy predkosci przelotowej 140.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nie zrozumiales mojego pytania, wiec je rozszerze... moje modyfikacje w aucie chce dociagnac tylko i wylacznie do wyniku 150KM/300Nm, dlatego pytam czy te dwie rzeczy - wtryski 0,216 plus pompa przerezana na 11mm wystarcza do uzyskania takiego wyniku? tu pisz oczywiscie o mechanicznych zmianach bo do tego dochodzi rzecz jasna program, jednak z programem pojawia sie kolejne pytanie, robic go mozna po samym wlozeniu 216stek a po przerezaniu pompy na 11mm zrobic korekte, czy jednak zlozyc obie rzeczy (wtryski plus pompa) i wtedy robic konkretnie program pod calosc?
Mało kto po rezaniu pompy na 11mm zostaje przy seryjnym turbo i IC - trudno odszukac takie wykresy, wiec nie wiadomo czego sie spodziewac.... Pompa 11mm ma spory zapas - z wtryskami 230 robia po 180km i wiecej.Kolczat pisze:nie zrozumiales mojego pytania, wiec je rozszerze... moje modyfikacje w aucie chce dociagnac tylko i wylacznie do wyniku 150KM/300Nm, dlatego pytam czy te dwie rzeczy - wtryski 0,216 plus pompa przerezana na 11mm wystarcza do uzyskania takiego wyniku? tu pisz oczywiscie o mechanicznych zmianach bo do tego dochodzi rzecz jasna program, jednak z programem pojawia sie kolejne pytanie, robic go mozna po samym wlozeniu 216stek a po przerezaniu pompy na 11mm zrobic korekte, czy jednak zlozyc obie rzeczy (wtryski plus pompa) i wtedy robic konkretnie program pod calosc?
Jezeli pompa 10mm jest sprawna i zmieni sie jej glowice na 11, to 150 km przy wtryskach 216 powinno być na seryjnym turbo. Jak tuner jest ogarniety to dzieki temu ze ma zapas wydajnosci paliwowej to moze sie pobawic w ladne wymodelowanie krzywych.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nie chce wiecej, z podejrzewam, tego samego pwoodu co Ty, chce moc bezpiecznie jezdzic, zeby przeguby nie umarly po dwoch ruszeniach z pod swiatel i zebym nie nauczyl sie wymieniac sprzegla w godzine czasu... u mnie IC i turbo mialo byc zmieniane, ale bawic sie w orurowanie, pozniej nie wiem jak z kolektorem i innymi pierdolami pod turbo, to zbedna zabawa skoro to co chce osiagnac dostane po zmainie wlasnie tych dwoch rzeczy
[quote="Niki20"]Wujeek IC by Ci się przydał bo będzie mocno sadzą walić...[/quote
chetnie bym przygarnol, IC tylko gorzej z orurowaniem. Nie widziałem nigdzie gotowych kitów.
Bardzo by mi pomogło gdyby ktos podpowiedział ile potrzeba kolanek o jakich kątach itp. Rury mam gdzie dociąć.
Dochodzi do tego wymiana zderzaka ....
chetnie bym przygarnol, IC tylko gorzej z orurowaniem. Nie widziałem nigdzie gotowych kitów.
Bardzo by mi pomogło gdyby ktos podpowiedział ile potrzeba kolanek o jakich kątach itp. Rury mam gdzie dociąć.
Dochodzi do tego wymiana zderzaka ....
a gdyby zastosowac IC który ma wlot i wylot po jednej stronie ?
To by rozwiazalo problem orurowania bo mozna by wykorzystac wiekszosc oryginalnej instalacji - tylko z dołu do IC podciągnąć.
np
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... IC0055.jpg
http://www.forgemotorsport.co.uk/images ... MIB4FR.jpg
To by rozwiazalo problem orurowania bo mozna by wykorzystac wiekszosc oryginalnej instalacji - tylko z dołu do IC podciągnąć.
np
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... IC0055.jpg
http://www.forgemotorsport.co.uk/images ... MIB4FR.jpg