Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.0 3a] problem z odpalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
L_O_R_D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 07 wrz 2010, 12:07
Lokalizacja: wodzisław śląski

[b3 2.0 3a] problem z odpalaniem

Post autor: L_O_R_D » 30 lip 2011, 17:08

Witam otóż mam problem z odpalaniem silnika
przed wczasami silnik perfekcyjnie palił na dotyk
gdy wyjechałem na wczasy to silnik zaczoł jakoś ciężko palić
gdy przyjechałem do domu to pojechałem do mechanika powiedział bym wymienił
przewody zapłonowe bo miały przebicie
i wymieniłem przewody świece kopułkę i palec
i przeczyściłem krokowca bo zaczoł mi skakać na obrotach
gdy tak pojeździłem z 3 dni to dziś z rana moja niunia z trudem zapaliła i po pracy przyjechałem chce jechać nie chce zaskoczyć
czym to może być spowodowane proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 30 lip 2011, 23:01 przez L_O_R_D, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 lip 2011, 22:59

Poprawiłem ci temat, następnym razem nazwij go zgodnie z regulaminem bo poleci od razu do kosza!
:arrow: https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm

Masz LPG?

Sprawdź czy tarcza w przepływomierzu nie opada poniżej tego "lejka" w którym pracuje. Jeśli jest widoczna szczelina to trzeba podregulować bo wytłukło zderzak.

A tak ogólnie jak to w mechanicznym wtrysku szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność, szczelność i jeszcze raz szczelność dolotu!

L_O_R_D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 07 wrz 2010, 12:07
Lokalizacja: wodzisław śląski

Post autor: L_O_R_D » 31 lip 2011, 12:39

tak mam lpg
a moga np to bo być zatkane wtryski ??
wszystko chodziło dobrze a to tak w raz :/
a jakie maja być szczeliny tego talerza ??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 lip 2011, 20:24

Powinno być naklejka na jaką wysokość wyregulować, od spodu (od strony filtra powietrza) jest śrubka którą się reguluje.

Wtryski raczej rzadko się zapychają.

Jak masz gaz to parownik po zgaszeniu może zalewać dolot czystym gazem i przez to trzeba pokręcić aż go wypompuje.

tomek_17177
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 30 lip 2011, 23:25

Post autor: tomek_17177 » 31 lip 2011, 20:28

Kolego, sprawdz czy dobrze Ci łączą czujniki temperatury, te dwa co są przy głowicy...czy wtyczka nie jest naderwana bądz przewody...

L_O_R_D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 07 wrz 2010, 12:07
Lokalizacja: wodzisław śląski

Post autor: L_O_R_D » 01 sie 2011, 22:43

niunia naprawiona :)
otoż okazało się że pod talerzem jak jest z dołu ta stopka to z jednej strony odkreciła się śrubka ktora czymie z obudowa i talerz za bardzo opadał
po przykręceniu tego spowrotem to niunia zagadała aż miło

Dziekuje bardzo za pomoc <piwo> <piwo> <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl