Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 b4 1.9 tdi] mam zmieniony silnik z 2.8 v6 na 1.9 tdi...

Renesco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 wrz 2007, 02:45
Lokalizacja: Szczecin

[ 80 b4 1.9 tdi] mam zmieniony silnik z 2.8 v6 na 1.9 tdi...

Post autor: Renesco » 08 wrz 2007, 03:09

Witam. kupilem audi 80 1.9 tdi. Auto ma przełozony silnik z 2.8 v6 na 1.9 TDI. Wszystko chodzi jak na razie dobrze. Silnik pracuje cicho (jak na diesla) i rowno. Sprezara swiszcze i niezle przyspiesza. Tylko ze mam obawy czy nie bylo jakichś przeszkód konstrukcyjnych do dokonania takiej przekladki i czy po pewnym czasie nie zacznie sie cos psuć ?? Czlowiek ktory to przelozyl jak mniemam zrobil to dla siebie i to chyba dosc dobrze o czym swiadcza fakty ze skrynie biegow, silnik, tłumik z kwasówki itd albo wstawil nowe albo z bardzo malym przebiegiem bo chodza b. dobrze Z karty pojazdow wynika ze kupil auto i odrazu przełozyl silnik po czym jezdzil 5 lat. Tak wiec czy nie ma technicznych przeszkod do takiej zamiany nie wliczając faktu ze to sie chyba nie opłaca ??

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 09 wrz 2007, 18:01

zwróć uwagę w jaki sposób zostało rozwiązane mocowanie silnika do pasa przedniego i ramy pomocniczej - V6 i R4 mocno się tym różnią - jeżeli to zostało wykonane na oryginalnych częściach, to nie ma się co martwić. Ciekawe, czy np. układ hamulcowy został oryginalny od 2.8 czy nie. W ogóle to interesująca przeróbka :mrgreen:

Renesco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 wrz 2007, 02:45
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Renesco » 09 wrz 2007, 19:29

A jak mam rozpoznac ??

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 09 wrz 2007, 19:43

Renesco pisze:A jak mam rozpoznac ??
Jeśli masz z przodu tarczę hamulcową 276x22mm to jest od 2.8 :-)

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 09 wrz 2007, 19:56

Renesco pisze:rzełozony silnik z 2.8 v6 na 1.9 TDI
To ciekawe. Ja zrobiłbym zupełnie na odwrót ;-) Z perszinga ktoś zrobił traktorka ;-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 09 wrz 2007, 20:48

Ale profanacja :-/

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 09 wrz 2007, 23:24

Zapewne było tak że silnik został przegrzany i uszkodzony. Inaczej nie miałoby to wogóle sensu :-(

Renesco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 wrz 2007, 02:45
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Renesco » 10 wrz 2007, 00:53

No własnie to musialo sporo kosztować.... Kupilem go bo byla to okazja w porownaniu z innymi TDi zaplacilem 11 tyś. Zarówno silnik jak i skrzynia prawują sie naprawde dobrze.

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 10 wrz 2007, 20:13

Doc pisze:
Renesco pisze:rzełozony silnik z 2.8 v6 na 1.9 TDI
To ciekawe. Ja zrobiłbym zupełnie na odwrót ;-) Z perszinga ktoś zrobił traktorka ;-)
moge stanac z kadym 2.8 moim 1.9 tdi :-P :-P :-P (wiem ze jakby ta kase wlozyl w 2.8 co ja w 1.9 tdi to bym nie dal rady)

Awatar użytkownika
Plastman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 28 sie 2007, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Plastman » 11 wrz 2007, 10:55

Śmieszna przeróbka. Hamulce od 2,8 aż się proszą żeby dać im popalić. Mam na myśli podłubanie w tym TDI, mogłoby wyjść bardzo miłe autko :mrgreen:

Renesco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 wrz 2007, 02:45
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Renesco » 13 wrz 2007, 00:46

I wyjdzie :D Jak ogarne to wrzuce foty :)

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 13 wrz 2007, 14:30

a takie błyskotliwe pytanko:

ten TDI to 1Z, czy ktoś wstawił jakiegoś afn-a, czy ake, czy innego potworka,
bo coś mi się widzi, że jak ktoś włożył tyle kaski w przekładke, to nie wpychałby tam 1z-a

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 wrz 2007, 15:07

Miałem wcześniej swapa i powiem tylko tyle nigdy wiecej takich przeróbek :!: . Jeżeli jeździ bez problemów to jest cacy do póki cos nie siądzie wtedy zaczyna sie przekopywanie całego auta

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 13 wrz 2007, 18:44

Franek jest przykładem swapa. Dzisiaj juz tego by nie zrobił. Wciąż problemy :-(

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 13 wrz 2007, 19:53

ja mam TDI - ASV (110KM) i moc podniesiona i raczej tez bym juz tego wiecej nie robil biorac pod uwage koszty

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl