[80B4 ALL]wciąż stuka przód
[80B4 ALL]wciąż stuka przód
Panowie jak w temacie, wymieniłem amory, poduszki McPersona, łączniki, sworznie wahaczy, końcówki drążków. Zrobiłem zbieżność i geometrię i wciąż coś stuka tak jak by z prawej strony, nie wiem już co dalej sprawdzać.
Najbardziej słychać jak skręcam i wpadam w jakąś dziurę.
Dodam ze robiłem jeszcze tuleje sanek ale to ponad rok temu. Co jeszcze sprawdzać,pomóżcie
Najbardziej słychać jak skręcam i wpadam w jakąś dziurę.
Dodam ze robiłem jeszcze tuleje sanek ale to ponad rok temu. Co jeszcze sprawdzać,pomóżcie
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1372
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
nowe amortyzatory źle założone będą tłukły
pytanie:
1) zakładałeś pierścień/prowadnice na góre amora zanim go skręciłeś nakretką z kolumny? - może w środku latać i będzie tłukło.
- jesli nie masz tych pierscieni na amortyzatory, to rozkrec jeszcze raz kolumne, wyjmij amor i oklej go dookoła jedną taśmą, bez skladania z kilku paskow. Wystarczy na samej górze pasek srednicy odpowiedniej dla otworu kolumny, najlepiej zeby ciasno wchodzilo i jeszcze jak masz troche starego oleju, to wlej do srodka kolumny, wloz amor i skrec
2) sprawdź drążek kierowniczy, czy nie jest gdzieś zagięty bardziej
- u mnie był troche bardziej przygiety niż w serii i obijało sie o wewnetrzne poszycie blotnika - od srodka ta wneka ktora orginalnie jest przyslonieta taką gumową zasłonką.
pytanie:
1) zakładałeś pierścień/prowadnice na góre amora zanim go skręciłeś nakretką z kolumny? - może w środku latać i będzie tłukło.
- jesli nie masz tych pierscieni na amortyzatory, to rozkrec jeszcze raz kolumne, wyjmij amor i oklej go dookoła jedną taśmą, bez skladania z kilku paskow. Wystarczy na samej górze pasek srednicy odpowiedniej dla otworu kolumny, najlepiej zeby ciasno wchodzilo i jeszcze jak masz troche starego oleju, to wlej do srodka kolumny, wloz amor i skrec
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
2) sprawdź drążek kierowniczy, czy nie jest gdzieś zagięty bardziej
- u mnie był troche bardziej przygiety niż w serii i obijało sie o wewnetrzne poszycie blotnika - od srodka ta wneka ktora orginalnie jest przyslonieta taką gumową zasłonką.
Mi też stuka z przodu a mam zrobione:
poduszki amora, amortyzatory sachs gazówki, sworznie wahacza, tuleje wahacza, wszystko na obu stronach. Czyli prawie wszystko poza tulejami sanek.
i wiesz co ... pomimo, że tuleje wahacze mialem robione jakieś 2000km temu to myślę, że to właśnie one dają ciała bo niestety nie zaragowałem w porę i mechanik założył mi jakiś badziew. Pewnie Topran.
Byłem niedawno na stacji kontroli pojazdów na szarpakach i widziałem, że pomimo że gumki są nowe to pracują z nadmiernym luzem. Koleś na stacji też mi powiedział, że widać że są nowe ale zbyt dobrze to one nie pracują.![:-(](https://audi80.pl/images/smilies/icon_sad.gif)
poduszki amora, amortyzatory sachs gazówki, sworznie wahacza, tuleje wahacza, wszystko na obu stronach. Czyli prawie wszystko poza tulejami sanek.
i wiesz co ... pomimo, że tuleje wahacze mialem robione jakieś 2000km temu to myślę, że to właśnie one dają ciała bo niestety nie zaragowałem w porę i mechanik założył mi jakiś badziew. Pewnie Topran.
Byłem niedawno na stacji kontroli pojazdów na szarpakach i widziałem, że pomimo że gumki są nowe to pracują z nadmiernym luzem. Koleś na stacji też mi powiedział, że widać że są nowe ale zbyt dobrze to one nie pracują.
![:-(](https://audi80.pl/images/smilies/icon_sad.gif)
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1372
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
u mnie i u brata na wkladach byly takie plasykowe nakladki na amortyzator, grubosc scianki niewiem czy miala mm, sa one bardzo delikatne i kruche ze wzgledu na swoj wiek.
znajde jeszcze gdzies w garazu, to wkleje, a nie to chyba skojazycie oco chodzi jak to rozbierzecie. Bedzie luz to wystarczy okleic tasmą izolacyjna sama gore zeby wyeliminowac luz.
w coupeQ na tyle pomoglo bo stukalo niemilosiernie po wymianie na pseudo sportowe amortyzatory
znajde jeszcze gdzies w garazu, to wkleje, a nie to chyba skojazycie oco chodzi jak to rozbierzecie. Bedzie luz to wystarczy okleic tasmą izolacyjna sama gore zeby wyeliminowac luz.
w coupeQ na tyle pomoglo bo stukalo niemilosiernie po wymianie na pseudo sportowe amortyzatory
Witam
Przy dodaniu gazu i odpuszczeniu gazu słychać stukniecie z pozycji kierowcy jak by lewy przód. Wymieniłem sworznie i tuleje wahacza końcówkę drążka kierowniczego i bez zmian, powinienem wymienić amortyzatory bo są w złym stanie i moje pytanie z prośbą o pomoc czy to może być wina amortyzatora jak nie to co to jest?
Przy dodaniu gazu i odpuszczeniu gazu słychać stukniecie z pozycji kierowcy jak by lewy przód. Wymieniłem sworznie i tuleje wahacza końcówkę drążka kierowniczego i bez zmian, powinienem wymienić amortyzatory bo są w złym stanie i moje pytanie z prośbą o pomoc czy to może być wina amortyzatora jak nie to co to jest?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga