[80B4 ALL]wciąż stuka przód
[80B4 ALL]wciąż stuka przód
Panowie jak w temacie, wymieniłem amory, poduszki McPersona, łączniki, sworznie wahaczy, końcówki drążków. Zrobiłem zbieżność i geometrię i wciąż coś stuka tak jak by z prawej strony, nie wiem już co dalej sprawdzać.
Najbardziej słychać jak skręcam i wpadam w jakąś dziurę.
Dodam ze robiłem jeszcze tuleje sanek ale to ponad rok temu. Co jeszcze sprawdzać,pomóżcie
Najbardziej słychać jak skręcam i wpadam w jakąś dziurę.
Dodam ze robiłem jeszcze tuleje sanek ale to ponad rok temu. Co jeszcze sprawdzać,pomóżcie
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
nowe amortyzatory źle założone będą tłukły
pytanie:
1) zakładałeś pierścień/prowadnice na góre amora zanim go skręciłeś nakretką z kolumny? - może w środku latać i będzie tłukło.
- jesli nie masz tych pierscieni na amortyzatory, to rozkrec jeszcze raz kolumne, wyjmij amor i oklej go dookoła jedną taśmą, bez skladania z kilku paskow. Wystarczy na samej górze pasek srednicy odpowiedniej dla otworu kolumny, najlepiej zeby ciasno wchodzilo i jeszcze jak masz troche starego oleju, to wlej do srodka kolumny, wloz amor i skrec
2) sprawdź drążek kierowniczy, czy nie jest gdzieś zagięty bardziej
- u mnie był troche bardziej przygiety niż w serii i obijało sie o wewnetrzne poszycie blotnika - od srodka ta wneka ktora orginalnie jest przyslonieta taką gumową zasłonką.
pytanie:
1) zakładałeś pierścień/prowadnice na góre amora zanim go skręciłeś nakretką z kolumny? - może w środku latać i będzie tłukło.
- jesli nie masz tych pierscieni na amortyzatory, to rozkrec jeszcze raz kolumne, wyjmij amor i oklej go dookoła jedną taśmą, bez skladania z kilku paskow. Wystarczy na samej górze pasek srednicy odpowiedniej dla otworu kolumny, najlepiej zeby ciasno wchodzilo i jeszcze jak masz troche starego oleju, to wlej do srodka kolumny, wloz amor i skrec
2) sprawdź drążek kierowniczy, czy nie jest gdzieś zagięty bardziej
- u mnie był troche bardziej przygiety niż w serii i obijało sie o wewnetrzne poszycie blotnika - od srodka ta wneka ktora orginalnie jest przyslonieta taką gumową zasłonką.
Mi też stuka z przodu a mam zrobione:
poduszki amora, amortyzatory sachs gazówki, sworznie wahacza, tuleje wahacza, wszystko na obu stronach. Czyli prawie wszystko poza tulejami sanek.
i wiesz co ... pomimo, że tuleje wahacze mialem robione jakieś 2000km temu to myślę, że to właśnie one dają ciała bo niestety nie zaragowałem w porę i mechanik założył mi jakiś badziew. Pewnie Topran.
Byłem niedawno na stacji kontroli pojazdów na szarpakach i widziałem, że pomimo że gumki są nowe to pracują z nadmiernym luzem. Koleś na stacji też mi powiedział, że widać że są nowe ale zbyt dobrze to one nie pracują.
poduszki amora, amortyzatory sachs gazówki, sworznie wahacza, tuleje wahacza, wszystko na obu stronach. Czyli prawie wszystko poza tulejami sanek.
i wiesz co ... pomimo, że tuleje wahacze mialem robione jakieś 2000km temu to myślę, że to właśnie one dają ciała bo niestety nie zaragowałem w porę i mechanik założył mi jakiś badziew. Pewnie Topran.
Byłem niedawno na stacji kontroli pojazdów na szarpakach i widziałem, że pomimo że gumki są nowe to pracują z nadmiernym luzem. Koleś na stacji też mi powiedział, że widać że są nowe ale zbyt dobrze to one nie pracują.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
u mnie i u brata na wkladach byly takie plasykowe nakladki na amortyzator, grubosc scianki niewiem czy miala mm, sa one bardzo delikatne i kruche ze wzgledu na swoj wiek.
znajde jeszcze gdzies w garazu, to wkleje, a nie to chyba skojazycie oco chodzi jak to rozbierzecie. Bedzie luz to wystarczy okleic tasmą izolacyjna sama gore zeby wyeliminowac luz.
w coupeQ na tyle pomoglo bo stukalo niemilosiernie po wymianie na pseudo sportowe amortyzatory
znajde jeszcze gdzies w garazu, to wkleje, a nie to chyba skojazycie oco chodzi jak to rozbierzecie. Bedzie luz to wystarczy okleic tasmą izolacyjna sama gore zeby wyeliminowac luz.
w coupeQ na tyle pomoglo bo stukalo niemilosiernie po wymianie na pseudo sportowe amortyzatory
Witam
Przy dodaniu gazu i odpuszczeniu gazu słychać stukniecie z pozycji kierowcy jak by lewy przód. Wymieniłem sworznie i tuleje wahacza końcówkę drążka kierowniczego i bez zmian, powinienem wymienić amortyzatory bo są w złym stanie i moje pytanie z prośbą o pomoc czy to może być wina amortyzatora jak nie to co to jest?
Przy dodaniu gazu i odpuszczeniu gazu słychać stukniecie z pozycji kierowcy jak by lewy przód. Wymieniłem sworznie i tuleje wahacza końcówkę drążka kierowniczego i bez zmian, powinienem wymienić amortyzatory bo są w złym stanie i moje pytanie z prośbą o pomoc czy to może być wina amortyzatora jak nie to co to jest?