[B4 1.9TD AAZ avant] SŁABY?
Ha, no to gicior. Jakbyś był tak uprzejmy kolego i podesłał jakieś namiary, gdzie można by to nabyć, byłbym wdzięczny.Vision pisze:no jest , nowa 30 PLN
Jednak jak pisałem, cokolwiek będę robił, to najwcześniej we wrześniu, jak wrócę do kraju. Niestety, życie "na osi" zmusza mnie do 4-tygogniowych przerw w korzystaniu z "Lord of the Rings". A to, co kobitka nim wyjeździ w międzyczasie, to raczej w pełni użytkowaniem nazwać nie można. Swoją drogą, Vision, ile byś sobie cenił tego AAZeta? A miałbyś może skrzynię do niego? Bodajże CDY tam jest.
Tak więc, dzięki chłopaki za pomoc, rady i podpowiedzi. Pozwolę sobie odświeżyć temat za 4 tygodnie, choćby na PW. Pozdrowionka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ori z 1,6 td ma 11mm średnicy ,a w LDA AAZeta siedzi 12 mm ,w związku z czym ori z 1,6 td lata sobie z 1 mm luzem na boki co raczej dobrze nie wpływa na jego działanie ,miało się AAZeta to się temat pinów przerobiło :mrgreen: Jakby coś to mam 12mm pinyandi77 pisze:Zmień ori boost- pin na taki z 1.6 TD..
Jak obiecałem, jest wrzesień i wracam do tematu. W zasadzie, żeby go zamknąć, choć niechętnie, bo dużo się nauczyłem od Was i cieszy mnie świadomość, że są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie,, którzy służą choćby radą;)
Autko zrobione. 8 stówek znów popłynęło, ale warto było, bo tera wiem, że jadę. Moje magiczne 75 horsów nareszcie przyjemnie świszczy i pozwala mi np. wyprzedzić ciężarówkę przy 100km/h, heheh.
Dlaczego 8 stówek? Regeneracja pompy (membrana, cieknące oringi i nieszczelna głowiczka) plus regulacja ciśnień w turbie, wymiana uszczelki bagnetu i parę innych drobiazgów których pojedyncza cena sięgała mniej niż 10 PLN, ale całokształt... O ZGROZO! Mówi się trudno.
Bądź co bądź, mój Lord of the Rings śmiga, aż miło.
Autko zrobione. 8 stówek znów popłynęło, ale warto było, bo tera wiem, że jadę. Moje magiczne 75 horsów nareszcie przyjemnie świszczy i pozwala mi np. wyprzedzić ciężarówkę przy 100km/h, heheh.
Dlaczego 8 stówek? Regeneracja pompy (membrana, cieknące oringi i nieszczelna głowiczka) plus regulacja ciśnień w turbie, wymiana uszczelki bagnetu i parę innych drobiazgów których pojedyncza cena sięgała mniej niż 10 PLN, ale całokształt... O ZGROZO! Mówi się trudno.
Bądź co bądź, mój Lord of the Rings śmiga, aż miło.
Cóż, nie ukrywam, że zastanawiałem się nad tym, jednak odpuszczę, gdyż to co mam w zupełności mi wystarczy. Przyspiesza ładnie, pracuje równo, TROCHĘ przykopci tylko przy nagłym wciśnięciu gazu np. do wyprzedzania z redukcją [widziałem 2-3 latki, które obowiązkowo trza było wyprzedzić bo jazda za nimi była jak jazda w nocy na nieoświetlonej drodze (zasłona z czarnego dymu, niczym z BONDa)], więc też się nie czepiam. Podziękowania koledzy jeszcze raz za rady i sugestie. Pozdrawiam iandi77 pisze:ferrador, (...)
Zmień ori boost- pin na taki z 1.6 TD.... Wtedy moc powinna odczuwalnie wzrosnąć ,a jeszcze bardziej moment obrotowy. (...)