Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 SB] Wymiana turbiny z Garrett T2 na KKK K24

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 sie 2011, 11:11

70 zł. wystarczy? Kolega ma hamownię.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 sie 2011, 11:25

Cena jaknajbardziej spoko <ok>
Przynajmniej będzie wiadomo jaką naprawdę mocą dysponuje SB po konkretnych modyfikacjach :-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 sie 2011, 12:27

sam zmierzę swoje 7A przed modami.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 08 sie 2011, 12:28

Leo, jakie mody do 7a planujesz??

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 sie 2011, 12:32

www.20v-sauger-tuning.de
Mniej więcej takie jak w tym linku, oprócz strokera.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 sie 2011, 22:06

Miało być KKK K24, ale z racji tego, że 2 razy taka turbina uciekła mi dosłownie sprzed nosa upolowałem finalnie turbinę Garrett T3 :-) http://allegro.pl/vw-turbina-1-6-td-t3-i1780568724.html
Pytania z tematu nadal aktualne, z tym, że tym razem odnoszą się do Garretta T3 <ok>
Czy T3 ma chłodzenie wodne, czy tylko olejowe ?
Wszystkie rurki olejowe będą pasowały P&P w przypadku zmiany T2 na T3, czy niestety nie ?

Pozdrawiam <piwo>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 sie 2011, 22:10

A w T2 spływ oleju masz na ile śrub?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 sie 2011, 22:15

W T2 spływ oleju to gwintowana rurka.
Mogę jutro wkleić foty zwłok drugiej T2 :-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 sie 2011, 22:40

T3 ma inny spływ oleju (na 90%), jak w TDI.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 30 sie 2011, 22:42

trepek, mi sie wydaje że jest taki sam ale głowy nie dam. T3 ma na jedna srube centralna. K24 i k14 ma na dwie sruby jak w TDI

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 sie 2011, 22:45

K14 ma tez jedną śrubę :-) Przynajmniej ta z 1.6 TD.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 30 sie 2011, 22:48

Pewnie były dwie wersje bo ja widziałem na dwie sruby

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 sie 2011, 22:50

Wersji turbin było bardzo dużo.
Ja np. przeglądając dzisiaj mapki doładowania znalazłem z 10 rodzai T2.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 30 sie 2011, 22:52

Dobra pogrzebałem troche i widze ze t3 ma taki sam spływ jak k24 czyli na dwie sruby

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2011, 16:29

Dziś przyszła paczka z moją turbosprężarką i wychodzi na to że będzie kolejny problem :evil:
O ile spływ oleju załatwi się odpowiednią przejściówka, o tyle kolejny problem jest poważniejszy.
2 fotki mojej turbiny z zaznaczonym tym, co wydało mi się podejrzane

Obrazek

Obrazek

I dla porównania fotka turbiny T3 kolegi mrozoo

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a1ac8dcf5d

Wygląda na to, że brak u mnie jednej z rurek, które idą do puchy zaworu WG. Gdy dmucham kompresorem w rurkę idącą do puchy, to zawór otwiera się, ale drugim otworem w puszce ucieka mi ciśnienie :roll: Zastanawiam się teraz czy mogę po prostu pozaślepiać te otwory po dodatkowej rurce, czy muszę takową rurkę dokupić/dorobić ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl